To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] Błąd sondy lambda w GDI

Jusko9 - 10-05-2011, 09:49
Temat postu: [EA3A/W 2.4] Błąd sondy lambda w GDI
witam,

małe pytanie mam do Was czasem podczas jazdy zapala mi się kontrolka check engine
jak na razie było to 3 razy, zaświeca się podczas jady i po ok 30 min gaśnie i jest spokój
i znów po jakiś kilku dniach zaświeca się i gaśnie po ok 15-30 min czy to coś poważnego?
może jakieś wskazówki?

marcinzam - 10-05-2011, 10:08

odczytaj kody błędów
http://forum.mitsumaniaki...dy+b%B3%EAd%F3w

mar111cin - 10-05-2011, 10:09

na 100% dowiesz się podłączając się pod kabel. Chociaż jak masz 99r. to może dasz rade wymrugać błędy. zewrzyj piny 1 i 4 w kostce i obserwuj konsole, czy cos wymruga CE.

Ja bym obstawiał że świece mogą być w słabym stanie i wypadają Ci zapłony na cylindrach.

Jusko9 - 10-05-2011, 11:52

może dziwne pytanie ale, gdzie ta kostka jest?
mar111cin - 10-05-2011, 11:55

pod kierownicą z prawej strony, skierowana wtyczką w dół.
Jusko9 - 10-05-2011, 12:34

mruganie wyglądało tak: jedno mrugniecie przerwa i potem znowu jedno
potem przerwa znów to samo wychodzi na sonde :( racja?

mackbeth - 10-05-2011, 12:41

TAk jest błąd 11 - Oxygen sensor (front) system

Procedura sprawdzania manual 13I-14 (GDI)

Jusko9 - 10-05-2011, 12:46

o co chodzi z tym manualem 13I - 14?
marcinzam - 10-05-2011, 13:35

Jusko9 napisał/a:
o co chodzi z tym manualem 13I - 14?


zapewne chodzi o sprawdzenie sondy według manualu w rozdziale 13I-14

Jusko9 - 10-05-2011, 15:17

a gdzei znajde taki manual?
radek79 - 10-05-2011, 15:34

jeżeli pokazuje ci się błąd sondy to zapewne pada podgrzewanie w niej jeżeli ci się zapala kontrolka silnika naj lepiej kupić uniwersalną NTK cztero przewodową i wymienić
Jusko9 - 10-05-2011, 15:46

dzięki za info, skomplikowana to operacja?
raczej znam się na komputerach niż na autach:)

KaWu - 10-05-2011, 15:58

Jusko9 napisał/a:
dzięki za info, skomplikowana to operacja?


Odpiąć wtyczkę i wykręcić sondę (tutaj może być ciężej).
Później sytuacja odwrotna z nową sondą.

radek79 napisał/a:
naj lepiej kupić uniwersalną NTK cztero przewodową


Najlepiej to oryginal :)
A później pewnie Denso. Bo nikt nie potrafi powiedzieć jakie uniwersalna (za 100zl) NTK ma parametry.

radek79 - 10-05-2011, 16:07

KaWu napisał/a:
radek79 napisał/a:
naj lepiej kupić uniwersalną NTK cztero przewodową


Najlepiej to oryginal :)
A później pewnie Denso. Bo nikt nie potrafi powiedzieć jakie uniwersalna (za 100zl) NTK ma parametry.

orginał kosztuje 1300zł w ASO denso
a ta uniwersalna ntk pracuje idealnie w gdi jak i v6 sprawdzone na moich autach
ja zakładałem taką jak ta na tej aukcji http://moto.allegro.pl/so...1594723684.html

KaWu - 10-05-2011, 22:52

radek79 napisał/a:
orginał kosztuje 1300zł w ASO denso


To nie kupuj w ASO a tysiac Ci zostanie w kieszeni.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group