[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] Błąd sondy lambda w GDI
Jusko9 - 10-05-2011, 09:49 Temat postu: [EA3A/W 2.4] Błąd sondy lambda w GDI witam,
małe pytanie mam do Was czasem podczas jazdy zapala mi się kontrolka check engine
jak na razie było to 3 razy, zaświeca się podczas jady i po ok 30 min gaśnie i jest spokój
i znów po jakiś kilku dniach zaświeca się i gaśnie po ok 15-30 min czy to coś poważnego?
może jakieś wskazówki?
marcinzam - 10-05-2011, 10:08
odczytaj kody błędów
http://forum.mitsumaniaki...dy+b%B3%EAd%F3w
mar111cin - 10-05-2011, 10:09
na 100% dowiesz się podłączając się pod kabel. Chociaż jak masz 99r. to może dasz rade wymrugać błędy. zewrzyj piny 1 i 4 w kostce i obserwuj konsole, czy cos wymruga CE.
Ja bym obstawiał że świece mogą być w słabym stanie i wypadają Ci zapłony na cylindrach.
Jusko9 - 10-05-2011, 11:52
może dziwne pytanie ale, gdzie ta kostka jest?
mar111cin - 10-05-2011, 11:55
pod kierownicą z prawej strony, skierowana wtyczką w dół.
Jusko9 - 10-05-2011, 12:34
mruganie wyglądało tak: jedno mrugniecie przerwa i potem znowu jedno
potem przerwa znów to samo wychodzi na sonde racja?
mackbeth - 10-05-2011, 12:41
TAk jest błąd 11 - Oxygen sensor (front) system
Procedura sprawdzania manual 13I-14 (GDI)
Jusko9 - 10-05-2011, 12:46
o co chodzi z tym manualem 13I - 14?
marcinzam - 10-05-2011, 13:35
Jusko9 napisał/a: | o co chodzi z tym manualem 13I - 14? |
zapewne chodzi o sprawdzenie sondy według manualu w rozdziale 13I-14
Jusko9 - 10-05-2011, 15:17
a gdzei znajde taki manual?
radek79 - 10-05-2011, 15:34
jeżeli pokazuje ci się błąd sondy to zapewne pada podgrzewanie w niej jeżeli ci się zapala kontrolka silnika naj lepiej kupić uniwersalną NTK cztero przewodową i wymienić
Jusko9 - 10-05-2011, 15:46
dzięki za info, skomplikowana to operacja?
raczej znam się na komputerach niż na autach:)
KaWu - 10-05-2011, 15:58
Jusko9 napisał/a: | dzięki za info, skomplikowana to operacja? |
Odpiąć wtyczkę i wykręcić sondę (tutaj może być ciężej).
Później sytuacja odwrotna z nową sondą.
radek79 napisał/a: | naj lepiej kupić uniwersalną NTK cztero przewodową |
Najlepiej to oryginal
A później pewnie Denso. Bo nikt nie potrafi powiedzieć jakie uniwersalna (za 100zl) NTK ma parametry.
radek79 - 10-05-2011, 16:07
KaWu napisał/a: | radek79 napisał/a:
naj lepiej kupić uniwersalną NTK cztero przewodową
Najlepiej to oryginal
A później pewnie Denso. Bo nikt nie potrafi powiedzieć jakie uniwersalna (za 100zl) NTK ma parametry. |
orginał kosztuje 1300zł w ASO denso
a ta uniwersalna ntk pracuje idealnie w gdi jak i v6 sprawdzone na moich autach
ja zakładałem taką jak ta na tej aukcji http://moto.allegro.pl/so...1594723684.html
KaWu - 10-05-2011, 22:52
radek79 napisał/a: | orginał kosztuje 1300zł w ASO denso |
To nie kupuj w ASO a tysiac Ci zostanie w kieszeni.
|
|
|