To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Lancer CK0 - [CK1A 1.3] Problemy z odpalaniem

Siber - 02-06-2011, 17:20
Temat postu: [CK1A 1.3] Problemy z odpalaniem
Witam. Mam problem dotyczacy odpalania na cieplym silniku. Na zimnym pali normalnie, jednak kiedy silnik jest cieply trzeba krecic z pedalem gazu w przeciwnym razie bardzo dlugo zalapuje. Dodam, ze misiek jest z instalacja LPG i staram sie zawsze startowac na benzynie.

Podejrzewam, ze to przez czujnik temperatury, ktory po prostu traktuje silnik jako zawsze zimny i zalewa go.

Mial ktos podobny problem i czy podpiecie pod komputer pomoze w diagnozie usterki?

Hugo - 03-06-2011, 08:03

Siber napisał/a:
Mam problem dotyczacy odpalania na cieplym silniku. Na zimnym pali normalnie, jednak kiedy silnik jest cieply trzeba krecic z pedalem gazu w przeciwnym razie bardzo dlugo zalapuje
Regulacja luzów zaworowych powinna pomóc.
Siber - 04-06-2011, 16:55

Problem sam sie naprawil, pojezdzilem na samej benzynce jakis czas i pali teraz rowno :)
rydzu25 - 05-06-2011, 09:27

witam
Kolego wyreguluj sobie luzy zaworów napewno ci pomoże to ja miałem taki sam problem i po regulacj problem znikł
Luzy dla silnika 1,3 (4G13)
wlot 0,20
wylot 0,25
ustawiane na ciepłym silniku (ważne)
pozdrawiam

Siber - 05-06-2011, 13:08

Na pewno to zrobie jednak juz nie w tym miesiacu, bo po wymianie rozrzadu, pompy wody, oleju i filtrow po prostu sie splukalem.

Podejrzewam, ze taka przyjemnosc wyniesie mnie ze 300zl razem z wymiana uszczelek.

Hugo - 05-06-2011, 23:14

Siber napisał/a:
Podejrzewam, ze taka przyjemnosc wyniesie mnie ze 300zl razem z wymiana uszczelek.
Za samą regulację zaworów nie dałbym więcej niż 70-80 zł, uszczelka może zostać ta sama tylko lekko posmarować płaszczyznę przylegania do głowicy silikonem.
pierafal - 06-06-2011, 22:23

1. jaki masz przebieg i jak duzo km przejechales na lpg?
2. ile oleju bierze Ci silnik?
3. wymieniales kiedys filtr paliwa?

Nie chce cie martwic, ale mialem podobnie, po przejechaniu np. 200km i zgaszeniu silnika przy robotach drogowych nie moglem go później odpalic. Okazalo sie ze przytykaja sie wtryskiwacze paliwa. W efekcie czego samochod nie pracowal na wszystkie cylindry. Po odkreceniu listwy wtryskowej cala jest brudna jakas mazią biało żółtą.

PS. przy regulacji zaworow tez zostawiam orgina uszczelke i jak narazie nic nie cieknie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group