To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - zamulony start

jawaldek - 19-06-2011, 08:54
Temat postu: zamulony start
Co może być przyczyną : ruszam np ze skrzyżowania początek pracy silnika bardzo zamulony potem,chyba jak włączy się turbo, start że w siedzenia "wciska" :wink: Turbina? kąt wtrysku? dawka paliwa? ........ ? ......... ?

http://mudmania4x4.com.pl/

rico.1 - 19-06-2011, 11:49

Turbo albo daje albo nie, chyba że ma za mało paliwa to reaguje z opóźnieniem, a więc problem tkwi w paliwie - pompa (jej zużycie), przepływ paliwa (filtr, zaworek powrotowy), dawka (jest jeszcze orginalny kapsel na śrubie?), kąt wtrysku (rano by było dużo niebieskoszarego dymu i nierówna praca na zaraz po odpaleniu).
Pytanie która pompa teraz tam siedzi? Ta co była w starym silniku?

jawaldek - 19-06-2011, 17:59

rico.1 napisał/a:
(rano by było dużo niebieskoszarego dymu i nierówna praca na zaraz po odpaleniu).
równa praca i dymek lekko biały
rico.1 napisał/a:
jest jeszcze orginalny kapsel na śrubie?
:shock: :shock: :shock: :shock:
rico.1 napisał/a:
Ta co była w starym silniku?
tak, ta co była zamontowana-->> silnik był przełożony z uzbrojeniem,jedynie inny filtr powietrza- w staruszku był i jest okrągły-->>podłączenie do snorkla

http://mudmania4x4.com.pl/

bromba111 - 19-06-2011, 18:09

Włączę się.
Który to ten zaworek powrotowy, bo też mi chyba bruździ ?

PiotrKw - 19-06-2011, 18:17

jawaldek napisał/a:
silnik był przełożony z uzbrojeniem,jedynie inny filtr powietrza- w staruszku był i jest okrągły-->>podłączenie do snorkla


Miałem to juz rano zasugerować . Odłącz swój filtr powietrza i spróbuj pojechać bez filtra.

rico.1 - 19-06-2011, 22:28

jawaldek napisał/a:
równa praca i dymek lekko biały
Może być zbyt późny zapłon. Jeśli nikt tego nie sprawdzał to pierwsza rzecz do kontroli.
jawaldek napisał/a:
rico.1 napisał/a:
jest jeszcze orginalny kapsel na śrubie?
:shock: :shock: :shock: :shock:
Z tyłu nad głowiczką pompy (wyjście na wtryski), zaraz obok elektrozaworu start/stop, bliżej głowicy silnika jest śruba regulacji dawki (8mm na 13 klucz), bywa na niej kapsel/zaślepka i jej nie widać (znaczy wtedy że jeszcze nie tykana przez różnych "magików" :mrgreen: ). Jeśli jest to w porządku, a jak nie ma to dawka może być zdławiona, czyli regulacja, ale najpierw lepiej spróbować podkręcić boost pina.
bromba111 napisał/a:
Który to ten zaworek powrotowy, bo też mi chyba bruździ ?
Na powrocie paliwa z pompy, śruba na klucz 17, po wykręceniu sprawdzić w niej sitko (zatkane?, itp.), średnicę otworka z boku (poniżej 1mm) i czy jest to wszystko drożne.

Poza tym w obydwu przypadkach należy sprawdzić stan filtra paliwa. Chodzi o to że coś może zakłócać przepływ paliwa przez pompę.

behemot - 30-06-2011, 21:38

Jeśli chodzi o regulacje dawki. Np. wkręcając śrube zwiększamy czy zmniejszamy dawke
rico.1 - 30-06-2011, 22:30

behemot napisał/a:
wkręcając śrube zwiększamy czy zmniejszamy dawke
Jak wkręcasz to zwiększasz napięcie dźwigni (zwiekszasz dawkę), ....ale staraj się najpierw sprawdzić wszystko za wyjątkiem tego, bo każda zmiana dawki rozjedzie podstawowe ustawienia pompy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group