Pajero II - zamulony start
jawaldek - 19-06-2011, 08:54 Temat postu: zamulony start Co może być przyczyną : ruszam np ze skrzyżowania początek pracy silnika bardzo zamulony potem,chyba jak włączy się turbo, start że w siedzenia "wciska" Turbina? kąt wtrysku? dawka paliwa? ........ ? ......... ?
http://mudmania4x4.com.pl/
rico.1 - 19-06-2011, 11:49
Turbo albo daje albo nie, chyba że ma za mało paliwa to reaguje z opóźnieniem, a więc problem tkwi w paliwie - pompa (jej zużycie), przepływ paliwa (filtr, zaworek powrotowy), dawka (jest jeszcze orginalny kapsel na śrubie?), kąt wtrysku (rano by było dużo niebieskoszarego dymu i nierówna praca na zaraz po odpaleniu).
Pytanie która pompa teraz tam siedzi? Ta co była w starym silniku?
jawaldek - 19-06-2011, 17:59
rico.1 napisał/a: | (rano by było dużo niebieskoszarego dymu i nierówna praca na zaraz po odpaleniu). | równa praca i dymek lekko biały rico.1 napisał/a: | jest jeszcze orginalny kapsel na śrubie? | rico.1 napisał/a: | Ta co była w starym silniku? | tak, ta co była zamontowana-->> silnik był przełożony z uzbrojeniem,jedynie inny filtr powietrza- w staruszku był i jest okrągły-->>podłączenie do snorkla
http://mudmania4x4.com.pl/
bromba111 - 19-06-2011, 18:09
Włączę się.
Który to ten zaworek powrotowy, bo też mi chyba bruździ ?
PiotrKw - 19-06-2011, 18:17
jawaldek napisał/a: | silnik był przełożony z uzbrojeniem,jedynie inny filtr powietrza- w staruszku był i jest okrągły-->>podłączenie do snorkla
|
Miałem to juz rano zasugerować . Odłącz swój filtr powietrza i spróbuj pojechać bez filtra.
rico.1 - 19-06-2011, 22:28
jawaldek napisał/a: | równa praca i dymek lekko biały | Może być zbyt późny zapłon. Jeśli nikt tego nie sprawdzał to pierwsza rzecz do kontroli.
jawaldek napisał/a: | rico.1 napisał/a:
jest jeszcze orginalny kapsel na śrubie?
| Z tyłu nad głowiczką pompy (wyjście na wtryski), zaraz obok elektrozaworu start/stop, bliżej głowicy silnika jest śruba regulacji dawki (8mm na 13 klucz), bywa na niej kapsel/zaślepka i jej nie widać (znaczy wtedy że jeszcze nie tykana przez różnych "magików" ). Jeśli jest to w porządku, a jak nie ma to dawka może być zdławiona, czyli regulacja, ale najpierw lepiej spróbować podkręcić boost pina.
bromba111 napisał/a: | Który to ten zaworek powrotowy, bo też mi chyba bruździ ? | Na powrocie paliwa z pompy, śruba na klucz 17, po wykręceniu sprawdzić w niej sitko (zatkane?, itp.), średnicę otworka z boku (poniżej 1mm) i czy jest to wszystko drożne.
Poza tym w obydwu przypadkach należy sprawdzić stan filtra paliwa. Chodzi o to że coś może zakłócać przepływ paliwa przez pompę.
behemot - 30-06-2011, 21:38
Jeśli chodzi o regulacje dawki. Np. wkręcając śrube zwiększamy czy zmniejszamy dawke
rico.1 - 30-06-2011, 22:30
behemot napisał/a: | wkręcając śrube zwiększamy czy zmniejszamy dawke | Jak wkręcasz to zwiększasz napięcie dźwigni (zwiekszasz dawkę), ....ale staraj się najpierw sprawdzić wszystko za wyjątkiem tego, bo każda zmiana dawki rozjedzie podstawowe ustawienia pompy.
|
|
|