Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zamulony start
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 19-06-2011, 08:54   zamulony start

Co może być przyczyną : ruszam np ze skrzyżowania początek pracy silnika bardzo zamulony potem,chyba jak włączy się turbo, start że w siedzenia "wciska" :wink: Turbina? kąt wtrysku? dawka paliwa? ........ ? ......... ?

http://mudmania4x4.com.pl/
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 19-06-2011, 11:49   

Turbo albo daje albo nie, chyba że ma za mało paliwa to reaguje z opóźnieniem, a więc problem tkwi w paliwie - pompa (jej zużycie), przepływ paliwa (filtr, zaworek powrotowy), dawka (jest jeszcze orginalny kapsel na śrubie?), kąt wtrysku (rano by było dużo niebieskoszarego dymu i nierówna praca na zaraz po odpaleniu).
Pytanie która pompa teraz tam siedzi? Ta co była w starym silniku?
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 19-06-2011, 17:59   

rico.1 napisał/a:
(rano by było dużo niebieskoszarego dymu i nierówna praca na zaraz po odpaleniu).
równa praca i dymek lekko biały
rico.1 napisał/a:
jest jeszcze orginalny kapsel na śrubie?
:shock: :shock: :shock: :shock:
rico.1 napisał/a:
Ta co była w starym silniku?
tak, ta co była zamontowana-->> silnik był przełożony z uzbrojeniem,jedynie inny filtr powietrza- w staruszku był i jest okrągły-->>podłączenie do snorkla

http://mudmania4x4.com.pl/
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
bromba111 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: kraków
Wysłany: 19-06-2011, 18:09   

Włączę się.
Który to ten zaworek powrotowy, bo też mi chyba bruździ ?
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 19-06-2011, 18:17   

jawaldek napisał/a:
silnik był przełożony z uzbrojeniem,jedynie inny filtr powietrza- w staruszku był i jest okrągły-->>podłączenie do snorkla


Miałem to juz rano zasugerować . Odłącz swój filtr powietrza i spróbuj pojechać bez filtra.
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 19-06-2011, 22:28   

jawaldek napisał/a:
równa praca i dymek lekko biały
Może być zbyt późny zapłon. Jeśli nikt tego nie sprawdzał to pierwsza rzecz do kontroli.
jawaldek napisał/a:
rico.1 napisał/a:
jest jeszcze orginalny kapsel na śrubie?
:shock: :shock: :shock: :shock:
Z tyłu nad głowiczką pompy (wyjście na wtryski), zaraz obok elektrozaworu start/stop, bliżej głowicy silnika jest śruba regulacji dawki (8mm na 13 klucz), bywa na niej kapsel/zaślepka i jej nie widać (znaczy wtedy że jeszcze nie tykana przez różnych "magików" :mrgreen: ). Jeśli jest to w porządku, a jak nie ma to dawka może być zdławiona, czyli regulacja, ale najpierw lepiej spróbować podkręcić boost pina.
bromba111 napisał/a:
Który to ten zaworek powrotowy, bo też mi chyba bruździ ?
Na powrocie paliwa z pompy, śruba na klucz 17, po wykręceniu sprawdzić w niej sitko (zatkane?, itp.), średnicę otworka z boku (poniżej 1mm) i czy jest to wszystko drożne.

Poza tym w obydwu przypadkach należy sprawdzić stan filtra paliwa. Chodzi o to że coś może zakłócać przepływ paliwa przez pompę.
 
 
behemot 
Forumowicz
bubu


Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 30-06-2011, 21:38   

Jeśli chodzi o regulacje dawki. Np. wkręcając śrube zwiększamy czy zmniejszamy dawke
_________________
Stokrotka
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 30-06-2011, 22:30   

behemot napisał/a:
wkręcając śrube zwiększamy czy zmniejszamy dawke
Jak wkręcasz to zwiększasz napięcie dźwigni (zwiekszasz dawkę), ....ale staraj się najpierw sprawdzić wszystko za wyjątkiem tego, bo każda zmiana dawki rozjedzie podstawowe ustawienia pompy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.