[92-96]Galant E5xA - [E52A 1.8] brak mocy na benz szarpie itp...
dobry88ns - 29-06-2011, 17:38 Temat postu: [E52A 1.8] brak mocy na benz szarpie itp... Witam mam problem z moim galantem mianowicie od jakiegos czasu silnik nie działa poprawnie na benz brakuje mu mocy szarpie itp jak gdyby nie pracował na wszystkie cylindry dziwne jest rowniez to ze na gazie chodzi stosunkowo lepiej choc tez nie zawsze idealnie dodam tez iz kable WN i świece były wymieniane 15 tyś temu wiec je raczej wykluczam.
Za wszelkie rady z góry dziekuje .
Hugo - 29-06-2011, 21:22
Jakiej firmy kable zapłonowe były zamontowane?
tom11 - 29-06-2011, 22:29
sprawdź kopułke,palec i zobacz w nocy czy gdzieś coś nie świeci pod maską.
jacek11 - 29-06-2011, 22:51
był strzał gazu w dolot?
jeśli tak,to obstawiam przepływomierz
dobry88ns - 02-07-2011, 22:46
Kable WN niby pisało na nich made in Japan ale nie pamiętam jakiej firmy były kosztowały ok 100zł lecz patrzyłem w nocy i nie mają żadnego przebicia i pod maską nic sie nie świeci,strzału w dolot rownież nie było.. tak jak już wspomniałem na gazie chodzi poprawnie choc tez nie zawsze idealnie natomiast na benz szarpie ,brak mocy itp. Zdarza sie rownierz ze zarowno na benz jak i na gazie osiąga obroty rzędu 1500 do nawet 2000obr/min na biegu jałowym (tz luzie) oczywiscie na rozgrzanym silniku na jakis czas a pozniej ta przypadłosc sama zanika zdarzyło sie to juz kilka razy...Gdzie szukac problemu w tym wszystkim??
pozdro Kamil
Hugo - 03-07-2011, 07:59
dobry88ns napisał/a: | Zdarza sie rownierz ze zarowno na benz jak i na gazie osiąga obroty rzędu 1500 do nawet 2000obr/min na biegu jałowym (tz luzie) oczywiscie na rozgrzanym silniku na jakis czas a pozniej ta przypadłosc sama zanika | Układ dolotowy sprawdzony pod kątem nieszczelności?
dobry88ns - 04-07-2011, 19:23
Sprobuje jeszcze wimienić filtr paliwa oraz wyczyscić przepustnice może to ta przypadłość... ewentualnie jak czytać błedy?? znalazłem tą białą kostke pod regulacją swiateł z prawej strony zcalałem 1 z 4 ale nic nie wymrugiwało czy ktos ma fotke jak to fachowo połączyć??? byc moze zle to łączyłem
jacek11 - 05-07-2011, 16:29
Jeśli połączyłeś te piny,włączyłeś zapłon,i nic nie mruga,to pewnie ECU padło
dobry88ns - 05-07-2011, 17:39
Udało mi sie wymrugac błedy ecu złą kostke podpinałem i dlatego nic nie wyświetlało wiec ecu jest ok:) natomiast błedow jest sporo bo az 4 ( 11,55,31,41) mam pyt czy schemat błedow z nowszego galanta jest taki sam jak w modelu ktory ja posiadam??bo widziałem gdzies linka do
nowszej wersji gdzie jest wszystko dokładnie numerami opisane
jacek11 - 05-07-2011, 22:26
są te same:)
dobry88ns - 30-07-2011, 10:29
Na ile min odpiąc nalezy akumlator i ktorą kleme aby zresetowac kompa??
jacek11 - 30-07-2011, 10:39
na minutę powinno wystarczyć
dobry88ns - 01-08-2011, 11:37
po resecie kompa wymrugał tylko jeden bład mianowicie 55(silniczek krokowy) ... defekt został usuniety i autko smiga jak dawniej dzieki za wszelkie rady pozdro
|
|
|