Pajero II - [2.8 TD] Luz kierownicy
Faraonix - 04-07-2011, 00:38 Temat postu: [2.8 TD] Luz kierownicy Kiedys na postoju przy wylaczonym silniku w miejscu dalo sie ruszac kierownica luzno tak kolo 2cm, obecnie jest juz z 5cm. Czy da sie jakosc to podregulowac aby zniwelowac ? Jaki jest dopuszczalny luz ?
zbyszekm2 - 04-07-2011, 07:21 Temat postu: Re: Luz kierownicy
Faraonix napisał/a: | Kiedys na postoju przy wylaczonym silniku w miejscu dalo sie ruszac kierownica luzno tak kolo 2cm, obecnie jest juz z 5cm. Czy da sie jakosc to podregulowac aby zniwelowac ? Jaki jest dopuszczalny luz ? |
Próbowałeś śruba na maglownicy skasować luz?
Robert09 - 04-07-2011, 08:04
W pewnej Toyocie miałem taki luz na krzyżaku wałka kierowniczego.
Faraonix - 04-07-2011, 20:07 Temat postu: Re: Luz kierownicy
zbyszekm2 napisał/a: | Faraonix napisał/a: | Kiedys na postoju przy wylaczonym silniku w miejscu dalo sie ruszac kierownica luzno tak kolo 2cm, obecnie jest juz z 5cm. Czy da sie jakosc to podregulowac aby zniwelowac ? Jaki jest dopuszczalny luz ? |
Próbowałeś śruba na maglownicy skasować luz? |
Nie probowalem, gdzie sie to znajduje i jak tam sie dostac ?
lukas 78 - 04-07-2011, 21:28
śrubkę z kontrą widać na maglownicy patrząc z góry przynajmniej w 2,5
zanim zaczniesz tam grzebać sprawdź sobie zawiechę a w szczególności luz na wsporniku drążków bo to często daje odczuwalny duży luz na kole kierownicy
Faraonix - 04-07-2011, 22:39
Jakis luz w zawieszeniu mam bo cos mi czasem stuka przy skrecie. Nie wiem czy jest sens krecic teraz czy lepiej wymienic kancowki drazkow itp. a potem bawic sie z luzem kierownicy.
lukas 78 - 05-07-2011, 10:02
przy skręconych kołach na maxa mogą stukac ograniczniki skrętu a te wystarczy przesmarować jakimś smalcem:)
zlikwiduj luzy jak są a dopiero w ostateczności grzebnij w przekładni ja obstawiam jednak wyrobiony wspornik. Wejdź pod auto i niech ktoś pokreci kierownicą lewo prawo w granicach tego luzu na kierownicy. Zobaczysz co i jak.
|
|
|