Pajero I - 3000 V6 krótki ograniczyć spalanie?
jaca1111 - 17-07-2011, 22:53 Temat postu: 3000 V6 krótki ograniczyć spalanie? Witam wszystkich mam małe pytanko czy w moim Pajero 3000 v6 + LPG 88 r. krótki spalanie 25 litrów gazu to norma. jazda raczej spokojna po asfalt + delikatny szutr żadnych extra wyczynów, myślę że troszkę przy dużo tym bardziej że bez zapiętych napędów, byłem u gazownika powiedział że sonda walnięta i to przez to ale koszt sondy około 300 i nie mam pewności że dużo zejdzie gaz zwykły z parownikiem zastanawiam się czy nie założyć sekwencji ciekawe jaki koszt.
jaki jest u was spalanie?
może to normalne i szukam dziury w całym. mam za pierwszym tłumikiem kolanko i wyjście na bok zaraz za drzwiami pasażera (polecam przeróbkę ryczy jak rasowy zwierzak)
zbyszekm2 - 18-07-2011, 22:50
Pali za dużo gazu. Sprawdź ustawienia.
jaca1111 - 20-07-2011, 09:28
ustawienia sprawdzałem już 2 razy, i nic dlatego szukam kogoś z takim samym silnikiem nich napisze ile mu pali
kaminiak7 - 24-07-2011, 01:21
moja pojarka pali mniej wiecej to samo. nie oszukujmy sie silnik wcale nie jest maly i na oszczednosci nie ma co liczyc.
jaca1111 - 24-07-2011, 16:15
Hej witam, o zgrozo ostatnio przy tankowaniu wyszło mi 30 l, myślałem że będą mnie cucić ale jak sam nie zrobisz to nie będziesz miał i z kolegą przejrzeliśmy całą instalację i się okazało że jeden przewód był nie dokręcony i gaz się ulatniał dzisiaj kolega mi to zrobił i mam nadzieje że pomoże , a jak mechanikom mówiłem że gazem śmierdzi to mówili że to normalne
teraz szukam porady jakie nie za drogie amortyzatory kupić na tył (zawieszenie na sprężynach)
flinston - 06-08-2011, 22:27
padnięta sonda -
sonda przy instalacji gazowej pełni taką samą rolę jak przy instalacji benzynowej -podaje czy mieszanka jest uboga czy bogata. Jezeli podaje ze jest ubogo to emulator gazowy podaję do silniczka krokowego (nie mylić z silniczkiem krokowym przy przepustnicy) -aplikuj gaz wiaderkami bo jest go za mało-
rada zamiast pakowac kasę w nową sondę przerobić instalację na starszy model jak tego dokonać -proste wypierniczamy wspomniany silniczek krokowy (takie małe bedziewie na przewodzie od parownika do mieszalnika)i wstawiamy tam zwykłe pokrętło śruboe takie jakie gazownicy wstawiali w systemach 1 generacji (silniki na gazniku)
mając takie pokrętełko sami sobie regulujemy "bogatość" mieszanki
to tak w skrucie
nosek86 - 15-11-2012, 13:05
no nie wiem nie wiem... zależy jaka instalacja... ja ma pierwszą generację bez niczego ustawiona na wyczucie, sonda z obciętym kablem robi za korek w tłumiku...
spalanie - na trasie po bieszczadach wyszedłem lekko ponad 10 litrów LPG na 100km, krótki, załadowany po dach na Globgumach 285x 31". W okolicy pali teraz ok 15l/100 z uwagi na strasznie wysokie obroty na ssaniu ( trzyma 2000 przez długi czas )
więc nie wiem czy 25 to normalny wynik...
|
|
|