Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3000 V6 krótki ograniczyć spalanie?
Autor Wiadomość
jaca1111 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero I 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: Kentaki
Wysłany: 17-07-2011, 22:53   3000 V6 krótki ograniczyć spalanie?

Witam wszystkich mam małe pytanko czy w moim Pajero 3000 v6 + LPG 88 r. krótki spalanie 25 litrów gazu to norma. jazda raczej spokojna po asfalt + delikatny szutr żadnych extra wyczynów, myślę że troszkę przy dużo tym bardziej że bez zapiętych napędów, byłem u gazownika powiedział że sonda walnięta i to przez to ale koszt sondy około 300 i nie mam pewności że dużo zejdzie gaz zwykły z parownikiem zastanawiam się czy nie założyć sekwencji ciekawe jaki koszt.
jaki jest u was spalanie?
może to normalne i szukam dziury w całym. mam za pierwszym tłumikiem kolanko i wyjście na bok zaraz za drzwiami pasażera (polecam przeróbkę ryczy jak rasowy zwierzak)
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 18-07-2011, 22:50   

Pali za dużo gazu. Sprawdź ustawienia.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jaca1111 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero I 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: Kentaki
Wysłany: 20-07-2011, 09:28   

ustawienia sprawdzałem już 2 razy, i nic dlatego szukam kogoś z takim samym silnikiem nich napisze ile mu pali
_________________

 
 
kaminiak7 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3000 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: Łomża
Wysłany: 24-07-2011, 01:21   

moja pojarka pali mniej wiecej to samo. nie oszukujmy sie silnik wcale nie jest maly i na oszczednosci nie ma co liczyc.
 
 
jaca1111 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero I 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: Kentaki
Wysłany: 24-07-2011, 16:15   

Hej witam, o zgrozo ostatnio przy tankowaniu wyszło mi 30 l, myślałem że będą mnie cucić ale jak sam nie zrobisz to nie będziesz miał i z kolegą przejrzeliśmy całą instalację i się okazało że jeden przewód był nie dokręcony i gaz się ulatniał dzisiaj kolega mi to zrobił i mam nadzieje że pomoże , a jak mechanikom mówiłem że gazem śmierdzi to mówili że to normalne :shock:
teraz szukam porady jakie nie za drogie amortyzatory kupić na tył (zawieszenie na sprężynach) :?: :?:
_________________

 
 
flinston 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 89 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 19
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-08-2011, 22:27   

padnięta sonda -

sonda przy instalacji gazowej pełni taką samą rolę jak przy instalacji benzynowej -podaje czy mieszanka jest uboga czy bogata. Jezeli podaje ze jest ubogo to emulator gazowy podaję do silniczka krokowego (nie mylić z silniczkiem krokowym przy przepustnicy) -aplikuj gaz wiaderkami bo jest go za mało-
rada zamiast pakowac kasę w nową sondę przerobić instalację na starszy model jak tego dokonać -proste wypierniczamy wspomniany silniczek krokowy (takie małe bedziewie na przewodzie od parownika do mieszalnika)i wstawiamy tam zwykłe pokrętło śruboe takie jakie gazownicy wstawiali w systemach 1 generacji (silniki na gazniku)
mając takie pokrętełko sami sobie regulujemy "bogatość" mieszanki

to tak w skrucie
 
 
nosek86 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I '89 3,0V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 8
Skąd: Mazańcowice
Wysłany: 15-11-2012, 13:05   

no nie wiem nie wiem... zależy jaka instalacja... ja ma pierwszą generację bez niczego ustawiona na wyczucie, sonda z obciętym kablem robi za korek w tłumiku...

spalanie - na trasie po bieszczadach wyszedłem lekko ponad 10 litrów LPG na 100km, krótki, załadowany po dach na Globgumach 285x 31". W okolicy pali teraz ok 15l/100 z uwagi na strasznie wysokie obroty na ssaniu ( trzyma 2000 przez długi czas )

więc nie wiem czy 25 to normalny wynik...
_________________
03.08.2012 zakup pierwszego w życiu samochodu terenowego. Początki przygody z jazdą poza utartymi drogami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.