Chcę Kupić 3000GT/GTO - 3000GT 4x4
Bullseye - 20-07-2011, 13:57 Temat postu: 3000GT 4x4 Witam,
na poczatek chce sie przedstawic jako nowy. Jestem Lukasz i obecnie jezdze Nissanem 200SX S13, auto z napedem na wlasciwej osi prowadzi mi sie wspaniala, nawet swojego czasu bardzo ekscytowala mnie jazda bokiem. Ale od czasu az zaczelem jezdzic kontrolowanym poslizgiem czasy na kartach zaczely rosnac nieznacznie przez co stwierdzam ze z nadsterownym autem musze skonczyc na rzecz jedynego slusznego, quatro.
Tyle na wstepie, a teraz konkrety, mam do 20 000zl na wywalenie na auto w stanie dobrym, oczywiscie licze sie z tym ze za jakis czas trzeba bedzie doinwestowac drugie tyle by auto bylo perelka, ale przez jakis czas ma mi wystarczyc seria.
Wiec glowne pytanie to jak wygladaja koszta eksploatacji 3000GT 4X4 ? Te silniki/turbiny byly bardzo awaryjne ? Jak z podkrecanime mocy ? Z serii mozna cos jeszcze wycisnac ? Tylna os ponoc skretna, czy to nie powoduje problemow w razie awarii ? Jak z prowadzeniem na asfalcie i sniegu/szutrze ?
n3000 - 20-07-2011, 16:39
Za 20tyś nie kupisz 3000gt vr4 w dobrym stanie mechanicznym, w tym przedziale cenowym możesz szukać wolnossaka z napedem na przód a tak nie będzie łatwo znaleźć dobry egzemplarz, temat poruszany na tym forum już masę razy poszukaj.
Bullseye - 20-07-2011, 18:27
Naped na przednie kola odpada bo nie daje zadnej frajdy z jazdy, zreszta zrobiony byl tylko jako tanszy dla producenta i nie ma zadej pozytywnej strony.
Nie pozostaje mi wiec nic innego jak zbierac gotowke dalej, chyba ze za granica mozna by bylo wyrwac cos w dobrym stanie ?
n3000 - 20-07-2011, 18:40
Za granicą są b.ładne egzemplarze szczególnie w norwegii ale ceny sporo wyższe niż w PL nierzadko 25-30tyś euro. W polsce 90% egzemplarzy to powypadkowe strupy sciągane z zachodu klepane i wystawiane do sprzedaży.
Bullseye - 20-07-2011, 18:57
Coz wiec pewnie wypadnie na Subaru z 2000r z Anglii, szkoda bo 3000GT ma idealny jak dla mnie przod.
Tak z ciekawosci, ila dales za swoj ?
n3000 - 20-07-2011, 19:24
Ja kupowałem swojego ok 9 lat temu wtedy te auta były młodsze i ceny inne nie ma sensu tego porównywać do tego co jest teraz.
Bullseye - 20-07-2011, 19:33
Ciekawi mnie tylko jak ten model sprawuje sie na sniegu/szutrze, bo to bylby glowny wyznacznik czy zbierac na niego czy polowac na Skyline R32/Impreze
n3000 - 20-07-2011, 19:37
Nie wiem jak się sprawuje na śniegu bo mój jeździ tylko w sezon letni od maja do września, ale w sumie to nie rajdówka tylko auto klasy GT stworzone do jazdy po asfalcie nie po dziurawych szutrach czy sniegu.
Bullseye - 20-07-2011, 19:43
A na mokrym asfalcie ?
n3000 - 20-07-2011, 19:46
Na mokrym asfalcie trakcja jest bardzo dobra, jest szpera z przodu i z tyłu.
Krystian990 - 21-07-2011, 15:34
Jak Ci nie zależy po której stronie kiera to ściągaj z anglii tam idzie w miarę tanio wyrwać. Tylko potem ewentualna przekładka droga.
udi - 29-07-2011, 19:53
Ja kiedys jezdzilem troche po sniegu i bylem zaskoczony ze potrafi sie tak dobrze trzymac drogi.
Co do silnika to nie sprawiaja one wiekszych problemow pod warunkiem ze go nie katujesz na pale i regulalnie przeprowadzasz wymiany plynow itd
Osiagniecie 350KM to czysta kosmetyka.Powyzej to juz trzeba troche kasy, ale smialo mozna,zwlaszcza w silnikach po 93 roku.
Ale przyznam racje przedmowca,ze to cudowne auto klasy GT i na asfalcie mu najlepiej.Na szutry to lepiej cos lzejszego,bo Vr 4 wazy przeciez okolo 1700kg.
Ja jak mam jechac po szutrze to jestem chory i takie drogi omijam szerokim lukiem,co robie bardzo chetnie
|
|
|