Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3000GT 4x4
Autor Wiadomość
Bullseye 
Nowy Forumowicz

Auto: Nissan 200SX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2011, 13:57   3000GT 4x4

Witam,
na poczatek chce sie przedstawic jako nowy. Jestem Lukasz i obecnie jezdze Nissanem 200SX S13, auto z napedem na wlasciwej osi prowadzi mi sie wspaniala, nawet swojego czasu bardzo ekscytowala mnie jazda bokiem. Ale od czasu az zaczelem jezdzic kontrolowanym poslizgiem czasy na kartach zaczely rosnac nieznacznie przez co stwierdzam ze z nadsterownym autem musze skonczyc na rzecz jedynego slusznego, quatro.

Tyle na wstepie, a teraz konkrety, mam do 20 000zl na wywalenie na auto w stanie dobrym, oczywiscie licze sie z tym ze za jakis czas trzeba bedzie doinwestowac drugie tyle by auto bylo perelka, ale przez jakis czas ma mi wystarczyc seria.

Wiec glowne pytanie to jak wygladaja koszta eksploatacji 3000GT 4X4 ? Te silniki/turbiny byly bardzo awaryjne ? Jak z podkrecanime mocy ? Z serii mozna cos jeszcze wycisnac ? Tylna os ponoc skretna, czy to nie powoduje problemow w razie awarii ? Jak z prowadzeniem na asfalcie i sniegu/szutrze ?
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 20-07-2011, 16:39   

Za 20tyś nie kupisz 3000gt vr4 w dobrym stanie mechanicznym, w tym przedziale cenowym możesz szukać wolnossaka z napedem na przód a tak nie będzie łatwo znaleźć dobry egzemplarz, temat poruszany na tym forum już masę razy poszukaj.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Bullseye 
Nowy Forumowicz

Auto: Nissan 200SX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2011, 18:27   

Naped na przednie kola odpada bo nie daje zadnej frajdy z jazdy, zreszta zrobiony byl tylko jako tanszy dla producenta i nie ma zadej pozytywnej strony.

Nie pozostaje mi wiec nic innego jak zbierac gotowke dalej, chyba ze za granica mozna by bylo wyrwac cos w dobrym stanie ?
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 20-07-2011, 18:40   

Za granicą są b.ładne egzemplarze szczególnie w norwegii ale ceny sporo wyższe niż w PL nierzadko 25-30tyś euro. W polsce 90% egzemplarzy to powypadkowe strupy sciągane z zachodu klepane i wystawiane do sprzedaży.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Bullseye 
Nowy Forumowicz

Auto: Nissan 200SX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2011, 18:57   

Coz wiec pewnie wypadnie na Subaru z 2000r z Anglii, szkoda bo 3000GT ma idealny jak dla mnie przod.

Tak z ciekawosci, ila dales za swoj ?
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 20-07-2011, 19:24   

Ja kupowałem swojego ok 9 lat temu wtedy te auta były młodsze i ceny inne nie ma sensu tego porównywać do tego co jest teraz.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
Ostatnio zmieniony przez n3000 20-07-2011, 19:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Bullseye 
Nowy Forumowicz

Auto: Nissan 200SX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2011, 19:33   

Ciekawi mnie tylko jak ten model sprawuje sie na sniegu/szutrze, bo to bylby glowny wyznacznik czy zbierac na niego czy polowac na Skyline R32/Impreze
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 20-07-2011, 19:37   

Nie wiem jak się sprawuje na śniegu bo mój jeździ tylko w sezon letni od maja do września, ale w sumie to nie rajdówka tylko auto klasy GT stworzone do jazdy po asfalcie nie po dziurawych szutrach czy sniegu.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Bullseye 
Nowy Forumowicz

Auto: Nissan 200SX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2011, 19:43   

A na mokrym asfalcie ?
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 20-07-2011, 19:46   

Na mokrym asfalcie trakcja jest bardzo dobra, jest szpera z przodu i z tyłu.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 21-07-2011, 15:34   

Jak Ci nie zależy po której stronie kiera to ściągaj z anglii tam idzie w miarę tanio wyrwać. Tylko potem ewentualna przekładka droga.
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 29-07-2011, 19:53   

Ja kiedys jezdzilem troche po sniegu i bylem zaskoczony ze potrafi sie tak dobrze trzymac drogi.
Co do silnika to nie sprawiaja one wiekszych problemow pod warunkiem ze go nie katujesz na pale i regulalnie przeprowadzasz wymiany plynow itd
Osiagniecie 350KM to czysta kosmetyka.Powyzej to juz trzeba troche kasy, ale smialo mozna,zwlaszcza w silnikach po 93 roku.
Ale przyznam racje przedmowca,ze to cudowne auto klasy GT i na asfalcie mu najlepiej.Na szutry to lepiej cos lzejszego,bo Vr 4 wazy przeciez okolo 1700kg.
Ja jak mam jechac po szutrze to jestem chory i takie drogi omijam szerokim lukiem,co robie bardzo chetnie :mrgreen:
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.