To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Programowanie kluczyka w Misku

tomm78 - 30-07-2011, 21:26
Temat postu: [II 2.0 DID] Programowanie kluczyka w Misku
Witam wszystkich forumowiczów. Czy znacie może metodykę postępowania, w przypadku wymiany baterii w pilocie centralnego, a dokładnie o proces kodowania. Bateria padła, a po wymianie nie można ani wyłączyć alarmu, centralny oraz immobilizer nie działają. Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam
13zbyszek13 - 31-07-2011, 08:27

tomm78 napisał/a:
Witam wszystkich forumowiczów. Czy znacie może metodykę postępowania, w przypadku wymiany baterii w pilocie centralnego, a dokładnie o proces kodowania. Bateria padła, a po wymianie nie można ani wyłączyć alarmu, centralny oraz immobilizer nie działają. Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam


Wymieniałem baterię w swoim i nic nie padło , może włożyłeś odwrotnie baterię.

rezon - 31-07-2011, 09:37

13zbyszek13 napisał/a:
Wymieniałem baterię w swoim i nic nie padło
tak samo i to nie jeden raz w różnych wózkach
tomm78 - 31-07-2011, 09:47

Witam. Bateria była dobrze założona. Może to problem z rozkodowaniem kluczyka? Czy baterię wymienialiście siedząc aucie, jak wielu podpowiada? Fakt, faktem że misiek nie odpala, i nie reaguje na kluczyk.
13zbyszek13 - 31-07-2011, 10:11

tomm78 napisał/a:
Witam. Bateria była dobrze założona. Może to problem z rozkodowaniem kluczyka? Czy baterię wymienialiście siedząc aucie, jak wielu podpowiada? Fakt, faktem że misiek nie odpala, i nie reaguje na kluczyk.


Zupełnie poza autem, ewentualnie może być tak kolego że położyłeś gdzieś kluczyk np. na blacie do rozmagnesowywania zabezpieczeń antykradzieżowych w sklepie przy płaceniu. I wtedy na pewno straci swoje ustawienia, poprzez to że bateria się rozładowała na pewno nie.

rezon - 31-07-2011, 10:25

tomm78 napisał/a:
Czy baterię wymienialiście siedząc aucie, jak wielu podpowiada?
Chyba ani razu tak nie robiłem - zazwyczaj siedząc wygodnie w domu
lexus - 31-07-2011, 10:46

Ja musiałem przytrzymać dłużej taki guzik który jest koło bateri w środku pilota ale mam zwykły kluczyk z imobilajzerem.
tomm78 - 31-07-2011, 11:11

Hej. Faktycznie jest taki przycisk obok baterii. Ja posiadam klucz z immobilizerem oraz przyciskami do centralnego. A jak wyglądała ta procedura, wystarczyło tylko przytrzymać ten przycisk? A nie wiecie, czy do ponownego zaprogramowania kluczyków w ASO, wystarczy się pojawić z kompletem kluczyków. Czy potrzebne będzie auto. Pozdrawiam
Grzesq - 31-07-2011, 16:24

Z tego co kojarzę to chyba jednym z punktów przeglądów serwisowych jest wymiana baterii w pilocie/karcie. Nie pamietam tylko czy co rok czy co dwa lata ?
lexus - 31-07-2011, 19:09

no to masz to samo co ja sprubój jak pisałem wczesniej
mr_kister - 01-08-2011, 07:57

ASO wymienia baterię na przeglądzie po dwóch latach.
gold123 - 01-08-2011, 22:56

mr_kister napisał/a:
ASO wymienia baterię na przeglądzie po dwóch latach.


U mnie wymieniają co roku.

pozdr !

jaceksu79 - 01-08-2011, 23:12

Baterię wymienia się co przegląd- jest taka pozycja na check-liście serwisowej.
Od wymiany baterii nigdy mi jeszcze się nie przeprogramował kluczyk... :?:
Programowanie kluczyka robi się w 2-ch etapach:
1. imob. za pomocą testera MUTIII i specjalnych kodów;
2. programowanie keyles czyli pilota także za pomocą urządzenia MUTIII.
Często programowanie pilota w kluczyku jest bardzo upierdliwo-męczącą czynnością o czym ASO-wcy wiedzą, zwłaszcza ci mający problemy z koordynacją ruchową :mrgreen:

[ Dodano: 01-08-2011, 23:14 ]
PS. do programowania immo i pilota potrzebne jest auto - kluczyk może być tylko jeden

mitsu00 - 02-08-2011, 07:25

jaceksu79 napisał/a:
Baterię wymienia się co przegląd- jest taka pozycja na check-liście serwisowej.
Od wymiany baterii nigdy mi jeszcze się nie przeprogramował kluczyk... :?:
Programowanie kluczyka robi się w 2-ch etapach:
1. imob. za pomocą testera MUTIII i specjalnych kodów;
2. programowanie keyles czyli pilota także za pomocą urządzenia MUTIII.
Często programowanie pilota w kluczyku jest bardzo upierdliwo-męczącą czynnością o czym ASO-wcy wiedzą, zwłaszcza ci mający problemy z koordynacją ruchową :mrgreen:

[ Dodano: 01-08-2011, 23:14 ]
PS. do programowania immo i pilota potrzebne jest auto - kluczyk może być tylko jeden
Jacek, to ze takowa pozycja jak "byk" jest w spisie czynnosci serwisowych, nie oznacza z "automatu" ze kazdy serwis ASO wszystko sumiennie wykonuje w ramach oplaty :axe: Mozesz sie ze mna zgodzic albo nie: pisze z wlasnego doswiadczenia. Nie bede tu wskazywal winnych bo to bez sensu, chialem tylko ten i podobne procedery wysunac na "powierzchnie". W Grafixie jakow w jedynym ASO dostalem odhaczona liste z czynnosciami serwisowymi. We szystkich innych w ktorych bylem, dostalem tez owszem takowa, ale jak to "Miszcz" doradca to skomentowal: "Jest to tylko ulotka informacyjna blablabla.... nie wymagajaca podpisu :butthead: ". I takie cuda w stolycy....

Zgadza sie zatem stare powiedzenie drwali: "W Polsce mieszka i pracuje 2 mln ludzi, reszta kombinuje ile wlezie....".

jaceksu79 - 02-08-2011, 08:22

Nie zaprzeczam, wręcz przeciwnie - wiem, że często tak jest. Warto też aby jeżdżąc na przegląd mieć ze sobą obydwa kluczyki/piloty.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group