Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Programowanie kluczyka w Misku
Autor Wiadomość
tomm78 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 30-07-2011, 21:26   [II 2.0 DID] Programowanie kluczyka w Misku

Witam wszystkich forumowiczów. Czy znacie może metodykę postępowania, w przypadku wymiany baterii w pilocie centralnego, a dokładnie o proces kodowania. Bateria padła, a po wymianie nie można ani wyłączyć alarmu, centralny oraz immobilizer nie działają. Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 31-07-2011, 08:27   

tomm78 napisał/a:
Witam wszystkich forumowiczów. Czy znacie może metodykę postępowania, w przypadku wymiany baterii w pilocie centralnego, a dokładnie o proces kodowania. Bateria padła, a po wymianie nie można ani wyłączyć alarmu, centralny oraz immobilizer nie działają. Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam


Wymieniałem baterię w swoim i nic nie padło , może włożyłeś odwrotnie baterię.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 31-07-2011, 09:37   

13zbyszek13 napisał/a:
Wymieniałem baterię w swoim i nic nie padło
tak samo i to nie jeden raz w różnych wózkach
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
tomm78 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 31-07-2011, 09:47   

Witam. Bateria była dobrze założona. Może to problem z rozkodowaniem kluczyka? Czy baterię wymienialiście siedząc aucie, jak wielu podpowiada? Fakt, faktem że misiek nie odpala, i nie reaguje na kluczyk.
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 31-07-2011, 10:11   

tomm78 napisał/a:
Witam. Bateria była dobrze założona. Może to problem z rozkodowaniem kluczyka? Czy baterię wymienialiście siedząc aucie, jak wielu podpowiada? Fakt, faktem że misiek nie odpala, i nie reaguje na kluczyk.


Zupełnie poza autem, ewentualnie może być tak kolego że położyłeś gdzieś kluczyk np. na blacie do rozmagnesowywania zabezpieczeń antykradzieżowych w sklepie przy płaceniu. I wtedy na pewno straci swoje ustawienia, poprzez to że bateria się rozładowała na pewno nie.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 31-07-2011, 10:25   

tomm78 napisał/a:
Czy baterię wymienialiście siedząc aucie, jak wielu podpowiada?
Chyba ani razu tak nie robiłem - zazwyczaj siedząc wygodnie w domu
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 31-07-2011, 10:46   

Ja musiałem przytrzymać dłużej taki guzik który jest koło bateri w środku pilota ale mam zwykły kluczyk z imobilajzerem.
_________________

 
 
tomm78 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 31-07-2011, 11:11   

Hej. Faktycznie jest taki przycisk obok baterii. Ja posiadam klucz z immobilizerem oraz przyciskami do centralnego. A jak wyglądała ta procedura, wystarczyło tylko przytrzymać ten przycisk? A nie wiecie, czy do ponownego zaprogramowania kluczyków w ASO, wystarczy się pojawić z kompletem kluczyków. Czy potrzebne będzie auto. Pozdrawiam
 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-07-2011, 16:24   

Z tego co kojarzę to chyba jednym z punktów przeglądów serwisowych jest wymiana baterii w pilocie/karcie. Nie pamietam tylko czy co rok czy co dwa lata ?
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 31-07-2011, 19:09   

no to masz to samo co ja sprubój jak pisałem wczesniej
_________________

 
 
mr_kister 
Nowy Forumowicz

Auto: MOII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 14
Skąd: PL
Wysłany: 01-08-2011, 07:57   

ASO wymienia baterię na przeglądzie po dwóch latach.
 
 
gold123 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-08-2011, 22:56   

mr_kister napisał/a:
ASO wymienia baterię na przeglądzie po dwóch latach.


U mnie wymieniają co roku.

pozdr !
_________________
--
Greg
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 01-08-2011, 23:12   

Baterię wymienia się co przegląd- jest taka pozycja na check-liście serwisowej.
Od wymiany baterii nigdy mi jeszcze się nie przeprogramował kluczyk... :?:
Programowanie kluczyka robi się w 2-ch etapach:
1. imob. za pomocą testera MUTIII i specjalnych kodów;
2. programowanie keyles czyli pilota także za pomocą urządzenia MUTIII.
Często programowanie pilota w kluczyku jest bardzo upierdliwo-męczącą czynnością o czym ASO-wcy wiedzą, zwłaszcza ci mający problemy z koordynacją ruchową :mrgreen:

[ Dodano: 01-08-2011, 23:14 ]
PS. do programowania immo i pilota potrzebne jest auto - kluczyk może być tylko jeden
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 02-08-2011, 07:25   

jaceksu79 napisał/a:
Baterię wymienia się co przegląd- jest taka pozycja na check-liście serwisowej.
Od wymiany baterii nigdy mi jeszcze się nie przeprogramował kluczyk... :?:
Programowanie kluczyka robi się w 2-ch etapach:
1. imob. za pomocą testera MUTIII i specjalnych kodów;
2. programowanie keyles czyli pilota także za pomocą urządzenia MUTIII.
Często programowanie pilota w kluczyku jest bardzo upierdliwo-męczącą czynnością o czym ASO-wcy wiedzą, zwłaszcza ci mający problemy z koordynacją ruchową :mrgreen:

[ Dodano: 01-08-2011, 23:14 ]
PS. do programowania immo i pilota potrzebne jest auto - kluczyk może być tylko jeden
Jacek, to ze takowa pozycja jak "byk" jest w spisie czynnosci serwisowych, nie oznacza z "automatu" ze kazdy serwis ASO wszystko sumiennie wykonuje w ramach oplaty :axe: Mozesz sie ze mna zgodzic albo nie: pisze z wlasnego doswiadczenia. Nie bede tu wskazywal winnych bo to bez sensu, chialem tylko ten i podobne procedery wysunac na "powierzchnie". W Grafixie jakow w jedynym ASO dostalem odhaczona liste z czynnosciami serwisowymi. We szystkich innych w ktorych bylem, dostalem tez owszem takowa, ale jak to "Miszcz" doradca to skomentowal: "Jest to tylko ulotka informacyjna blablabla.... nie wymagajaca podpisu :butthead: ". I takie cuda w stolycy....

Zgadza sie zatem stare powiedzenie drwali: "W Polsce mieszka i pracuje 2 mln ludzi, reszta kombinuje ile wlezie....".
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 02-08-2011, 08:22   

Nie zaprzeczam, wręcz przeciwnie - wiem, że często tak jest. Warto też aby jeżdżąc na przegląd mieć ze sobą obydwa kluczyki/piloty.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.