[II 2.0 DID] Programowanie kluczyka w Misku |
Autor |
Wiadomość |
tomm78
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2011 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 30-07-2011, 21:26 [II 2.0 DID] Programowanie kluczyka w Misku
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów. Czy znacie może metodykę postępowania, w przypadku wymiany baterii w pilocie centralnego, a dokładnie o proces kodowania. Bateria padła, a po wymianie nie można ani wyłączyć alarmu, centralny oraz immobilizer nie działają. Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 31-07-2011, 08:27
|
|
|
tomm78 napisał/a: | Witam wszystkich forumowiczów. Czy znacie może metodykę postępowania, w przypadku wymiany baterii w pilocie centralnego, a dokładnie o proces kodowania. Bateria padła, a po wymianie nie można ani wyłączyć alarmu, centralny oraz immobilizer nie działają. Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam |
Wymieniałem baterię w swoim i nic nie padło , może włożyłeś odwrotnie baterię. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 31-07-2011, 09:37
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | Wymieniałem baterię w swoim i nic nie padło | tak samo i to nie jeden raz w różnych wózkach |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
tomm78
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2011 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 31-07-2011, 09:47
|
|
|
Witam. Bateria była dobrze założona. Może to problem z rozkodowaniem kluczyka? Czy baterię wymienialiście siedząc aucie, jak wielu podpowiada? Fakt, faktem że misiek nie odpala, i nie reaguje na kluczyk. |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 31-07-2011, 10:11
|
|
|
tomm78 napisał/a: | Witam. Bateria była dobrze założona. Może to problem z rozkodowaniem kluczyka? Czy baterię wymienialiście siedząc aucie, jak wielu podpowiada? Fakt, faktem że misiek nie odpala, i nie reaguje na kluczyk. |
Zupełnie poza autem, ewentualnie może być tak kolego że położyłeś gdzieś kluczyk np. na blacie do rozmagnesowywania zabezpieczeń antykradzieżowych w sklepie przy płaceniu. I wtedy na pewno straci swoje ustawienia, poprzez to że bateria się rozładowała na pewno nie. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 31-07-2011, 10:25
|
|
|
tomm78 napisał/a: | Czy baterię wymienialiście siedząc aucie, jak wielu podpowiada? | Chyba ani razu tak nie robiłem - zazwyczaj siedząc wygodnie w domu |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 31-07-2011, 10:46
|
|
|
Ja musiałem przytrzymać dłużej taki guzik który jest koło bateri w środku pilota ale mam zwykły kluczyk z imobilajzerem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
tomm78
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2011 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 31-07-2011, 11:11
|
|
|
Hej. Faktycznie jest taki przycisk obok baterii. Ja posiadam klucz z immobilizerem oraz przyciskami do centralnego. A jak wyglądała ta procedura, wystarczyło tylko przytrzymać ten przycisk? A nie wiecie, czy do ponownego zaprogramowania kluczyków w ASO, wystarczy się pojawić z kompletem kluczyków. Czy potrzebne będzie auto. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Grzesq
Forumowicz

Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-07-2011, 16:24
|
|
|
Z tego co kojarzę to chyba jednym z punktów przeglądów serwisowych jest wymiana baterii w pilocie/karcie. Nie pamietam tylko czy co rok czy co dwa lata ? |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 31-07-2011, 19:09
|
|
|
no to masz to samo co ja sprubój jak pisałem wczesniej |
_________________
 |
|
|
|
 |
mr_kister
Nowy Forumowicz
Auto: MOII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 14 Skąd: PL
|
Wysłany: 01-08-2011, 07:57
|
|
|
ASO wymienia baterię na przeglądzie po dwóch latach. |
|
|
|
 |
gold123
Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 54 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-08-2011, 22:56
|
|
|
mr_kister napisał/a: | ASO wymienia baterię na przeglądzie po dwóch latach. |
U mnie wymieniają co roku.
pozdr ! |
_________________ --
Greg |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 01-08-2011, 23:12
|
|
|
Baterię wymienia się co przegląd- jest taka pozycja na check-liście serwisowej.
Od wymiany baterii nigdy mi jeszcze się nie przeprogramował kluczyk...
Programowanie kluczyka robi się w 2-ch etapach:
1. imob. za pomocą testera MUTIII i specjalnych kodów;
2. programowanie keyles czyli pilota także za pomocą urządzenia MUTIII.
Często programowanie pilota w kluczyku jest bardzo upierdliwo-męczącą czynnością o czym ASO-wcy wiedzą, zwłaszcza ci mający problemy z koordynacją ruchową
[ Dodano: 01-08-2011, 23:14 ]
PS. do programowania immo i pilota potrzebne jest auto - kluczyk może być tylko jeden |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 02-08-2011, 07:25
|
|
|
jaceksu79 napisał/a: | Baterię wymienia się co przegląd- jest taka pozycja na check-liście serwisowej.
Od wymiany baterii nigdy mi jeszcze się nie przeprogramował kluczyk...
Programowanie kluczyka robi się w 2-ch etapach:
1. imob. za pomocą testera MUTIII i specjalnych kodów;
2. programowanie keyles czyli pilota także za pomocą urządzenia MUTIII.
Często programowanie pilota w kluczyku jest bardzo upierdliwo-męczącą czynnością o czym ASO-wcy wiedzą, zwłaszcza ci mający problemy z koordynacją ruchową
[ Dodano: 01-08-2011, 23:14 ]
PS. do programowania immo i pilota potrzebne jest auto - kluczyk może być tylko jeden | Jacek, to ze takowa pozycja jak "byk" jest w spisie czynnosci serwisowych, nie oznacza z "automatu" ze kazdy serwis ASO wszystko sumiennie wykonuje w ramach oplaty Mozesz sie ze mna zgodzic albo nie: pisze z wlasnego doswiadczenia. Nie bede tu wskazywal winnych bo to bez sensu, chialem tylko ten i podobne procedery wysunac na "powierzchnie". W Grafixie jakow w jedynym ASO dostalem odhaczona liste z czynnosciami serwisowymi. We szystkich innych w ktorych bylem, dostalem tez owszem takowa, ale jak to "Miszcz" doradca to skomentowal: "Jest to tylko ulotka informacyjna blablabla.... nie wymagajaca podpisu ". I takie cuda w stolycy....
Zgadza sie zatem stare powiedzenie drwali: "W Polsce mieszka i pracuje 2 mln ludzi, reszta kombinuje ile wlezie....". |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 02-08-2011, 08:22
|
|
|
Nie zaprzeczam, wręcz przeciwnie - wiem, że często tak jest. Warto też aby jeżdżąc na przegląd mieć ze sobą obydwa kluczyki/piloty. |
|
|
|
 |
|