To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] kontrolka oleju na wolnych obrotach 2.0 16v+lpg

bioly198785 - 02-08-2011, 21:52
Temat postu: [EA2A/W 2.0] kontrolka oleju na wolnych obrotach 2.0 16v+lpg
witam mam pewien problem pali mi sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach byłem u mechcanika wymieniłem panewki a problem pozostał mechcnik powiedział ze bedzie trzeba robierac sinlnik i szukac przyczyny ale mi sie to nie uśmiecha podkrecił mi delikatnie obroty zeby sie nie swieciła (po delikatnym muśnieciu pedału gazu gasła) niewiem co mam teraz robic :( :(:(:(
Owczar - 02-08-2011, 22:06

Sprawdź ciśnienie oleju. Jeśli jest za niskie to remont silnika lub kupno używki. 2.0 są tanie...
danielxc717 - 03-08-2011, 06:25
Temat postu: Re: kontrolka oleju na wolnych obrotach 2.0 16v+lpg
bioly198785 napisał/a:
witam mam pewien problem pali mi sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach byłem u mechcanika wymieniłem panewki a problem pozostał mechcnik powiedział ze bedzie trzeba robierac sinlnik i szukac przyczyny ale mi sie to nie uśmiecha podkrecił mi delikatnie obroty zeby sie nie swieciła (po delikatnym muśnieciu pedału gazu gasła) niewiem co mam teraz robic :( :(:(:(

po pierwsze to mechanik powinien zmierzyć ciśnienie oleju. Jak jest złe to zmiana pompy oleju. Potem osuwać skutki niskiego ciśnienia. Klepie ci> Chodzi jak ciągnik? w ogóle to radził bym ci nie jeździć. Bo może silnik nie dostał po d***E

bioly198785 - 03-08-2011, 21:13

nie silnik pracuje normalnie nic nie stuka nic nie puka nie klepie nie chodzi jak traktor i nie stracił mocy
plecho1 - 03-08-2011, 22:51

Więc, jak napisano wyżej, na początku sprawdź ciśnienie manometrem, bo już mój znajomy rozbierał kiedyś silnik w ciągniku rolniczym a winny był tylko czujnik ciśnienia oleju.
KaWu - 04-08-2011, 10:05

bioly198785 napisał/a:
witam mam pewien problem pali mi sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach byłem u mechcanika wymieniłem panewki a problem pozostał mechcnik powiedział ze bedzie trzeba robierac sinlnik i szukac przyczyny ale mi sie to nie uśmiecha podkrecił mi delikatnie obroty zeby sie nie swieciła (po delikatnym muśnieciu pedału gazu gasła) niewiem co mam teraz robic


bioly198785 napisał/a:
nie silnik pracuje normalnie nic nie stuka nic nie puka nie klepie nie chodzi jak traktor i nie stracił mocy


Uzywaj znakow interpunkcyjnych, poniewaz mozna to czytac i interpretowac na swoj sposob.

danielxc717 - 04-08-2011, 12:09

bioly198785 napisał/a:
nie silnik pracuje normalnie nic nie stuka nic nie puka nie klepie nie chodzi jak traktor i nie stracił mocy

To po co wymieniałeś panewki i po co mechanik każe robić remont silnika? Gdyby nie miał ciśnienia tak właśnie by chodził. Pewnie czujnik uwalony, ale ja ciśnienie i tak bym sprawdził. Ale na sam początek zmień mechanika-druciarza.

bioly198785 - 07-08-2011, 15:30

witam ponownie po kilkudniowej nieobecnosci na forum pojechałem zmierzyć ciśnienie oleju do innego zakładu. Przy obrotach około 700-800 ma cisnienie 1 bara a przy pełnym tysiacu ma w granicach 2 barów,gość powiedział ze jest ok i kazał mi zmienic czujnik ciśnienia oleju,a co do mechanika to dla mnie jest zwykłym złodziejem i oszustem a chciałem jeszcze powiedziec ze po pomiarze cisnienia oleju kontrolka sie juz nie świeci
Arturro-86 - 07-08-2011, 16:42

bioly198785 napisał/a:
witam ponownie po kilkudniowej nieobecnosci na forum pojechałem zmierzyć ciśnienie oleju do innego zakładu. Przy obrotach około 700-800 ma cisnienie 1 bara a przy pełnym tysiacu ma w granicach 2 barów,gość powiedział ze jest ok i kazał mi zmienic czujnik ciśnienia oleju,a co do mechanika to dla mnie jest zwykłym złodziejem i oszustem a chciałem jeszcze powiedziec ze po pomiarze cisnienia oleju kontrolka sie juz nie świeci


Pewnie coś nie stykało, albo były jakieś zanieczyszczenia na czujniku, skoro teraz działa...
A mechanik z tymi panewkami to... nie mam komentarza.
Jak możesz, to napisz na swoim forum regionalnym, żeby ludzie go omijali szerokim łukiem :x

bioly198785 - 07-08-2011, 16:56

juz to zrobiłem opisałem go na forum, mi to sie w głowie nie miesci jak mozna tak naciagac ludzi
danielxc717 - 07-08-2011, 20:25

bioly198785 napisał/a:
juz to zrobiłem opisałem go na forum, mi to sie w głowie nie miesci jak mozna tak naciagac ludzi

Mechanik to kpl idiota że je wymienił. Były by opiłki albo klepał by jak głupi samochód to się wymienia, ale nie wiem czy bez szlifu wału to zdrowe dla silnika zakładać nowe panewki? Niech się ktoś wypowie kto się lepiej zna :)

Arturro-86 - 07-08-2011, 22:41

danielxc717 napisał/a:
bioly198785 napisał/a:
juz to zrobiłem opisałem go na forum, mi to sie w głowie nie miesci jak mozna tak naciagac ludzi

Mechanik to kpl idiota że je wymienił.

Po pierwsze oszust... Oby jak najmniej takich :-X

mr_ti - 29-12-2011, 21:44

Koledzy dołączę się do tematu jak w tytule GALANT 2.0 16V + LPG sekwencja
rano odpaliłem silnik i nie gaśnie kontrolka oleju(czerwona) silnik chodzi głośniej nawet można powiedzieć jak traktor
w linku dźwięk silnika
link
poziom oleju w silniku w normie inne płyny też :shock:
obroty bez zmian między 900-1000
tak samo jest przy odpaleniu i pracy zarówno na gazie jak i benzynie
olej wymieniany 1500km temu 10W40
od czego zacząć, na co się szykować? :cry:

radamanthys132 - 29-12-2011, 21:55

Jak na moje ucho obawiam się że obróciła się panewka.... ale to tylko wrażenie po dźwięku!
figusss12 - 29-12-2011, 22:05

Chodzi jak diesel :|


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group