To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - swap hebli i problem

Tiamat - 15-09-2011, 13:49
Temat postu: swap hebli i problem
Witam,
jakiś czas temu zrobiłem swap hebli do mojego 1gs na 276mm i dwa tłoczki z 4g63T. Zmieniłem przewody i płyn hamulcowy. Hebel odpowietrzony - wszystkie koła. Tarcze i klocki założyłem używane - te, które nabyłem razem z zaciskami w komplecie. Tarcze w stanie db, klocki dst. Zaciski pracują ładnie, klocek bierze całą powierzchnią, co widac po tarczy. Problem jest taki, że hamulec jest miękki i bierze w zasadzie dopiero przy podłodze. Jak już złapie to hamuje dobrze i abs się aktywuje. Wszelkie sugestie co do przyczyny miękiego hamulca mile widziane.

Juniooor - 16-09-2011, 08:45

Ile zrobiłeś już km od tego czasu ? Bo miałem dokładnie to samo dopiero jak zrobilem z jakies 100-200 km pedał stał się normalny.

Lub możesz spróbować drugi raz odpowietrzyć i przeźroczysty przewód i bedziesz widziec czy dalej jest powietrze :)

Tiamat - 16-09-2011, 09:12

odpowietrzałem już w zasadzie trzy razy właśnie przy użyciu takiego przewodu. Przejechałem ok. 100km w sumie i narazie pupa. Zobaczymy co dalej.
Juniooor - 16-09-2011, 22:34

Jeszcze jedno pytanko a jak odpowietrzałęś miałeś popuszczoną linke recznego ? Bo pewnie wszystkie odpowietrzales prawda ?
Tiamat - 17-09-2011, 08:40

wszytskie odpowietrzałem, nigdy nie popuszczałem linki i nigdy nie miałem takiego problemu. Mam jednak wrażenie, że po wczorajszych 100km jest jakoś lepiej.
ps. hamulec się przywyczaja do nowego właściciela :D

rosomak1983 - 17-09-2011, 22:34

a grubosc tarczy jest na pewno taka jak ma byc ???
Tiamat - 18-09-2011, 10:59

grubość tarczy 276mm jest we wszystkich modelach w których ona występuje taka sama tj. nowa 24mm ( dopuszczalna 22.4 ). Tarcze, które aktualnie hamują u mnie na 100% mają grubość powyżej minimum.
Juniooor - 18-09-2011, 12:25

Ja niestety nie pamietam po ilu km u mnie siępoprawiło ale teżna początku bałem się że nie wyhamuje :P :D
wuerce - 18-09-2011, 19:37

a może zwyczajnie zapowietrzone są pompki?
yorgoo - 18-09-2011, 22:00

NIe wiem czy wtrace cos konstruktywnego ale ponoc wazna jest kolejnosc odpowietrzania np. prawy przod, prawy ty,l lewy przod, lewy tyl, przy czy nie mowie ze akurat taka ma byc ta kolejnosc,ale napewno jakas musi byc zeby odpowietrzyc w 100%!!!
Tiamat - 19-09-2011, 14:20

wuerce napisał/a:
a może zwyczajnie zapowietrzone są pompki?


trudno powiedzieć, odpowietrzałem 3 razy

yorgoo napisał/a:
wazna jest kolejnosc odpowietrzania


począwszy od najdalszego koła od pompky :D

ps. w każdym razie hamulec się zaklimatyzował, bo jest coraz lepiej.

szeskey - 20-09-2011, 18:43

dokładnie ,zaczynasz od najdalszego koła od pompy ,grubsze przewody ,wieksze ciśnienie na tłoczkach ,hmmmm może pompa nie wyrabia ? albo nie trzyma ciśnienia .Zaczął bym od odpowietrzenia jeszcze raz (zawsze lepiej niż sie zatrzymać na przeszkodzie) a czy GST ma taką samą pompkę jak GS?
yorgoo - 20-09-2011, 20:47

Tiamat napisał/a:
począwszy od najdalszego koła od pompky :D

No wlasnie.
Ja tez jeszcze raz przeprowadzilbym bojuz gdzies czytalem ze kilka razy ktos odpowietrzal zanim bylo naprawde ok



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group