swap hebli i problem |
Autor |
Wiadomość |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 15-09-2011, 13:49 swap hebli i problem
|
|
|
Witam,
jakiś czas temu zrobiłem swap hebli do mojego 1gs na 276mm i dwa tłoczki z 4g63T. Zmieniłem przewody i płyn hamulcowy. Hebel odpowietrzony - wszystkie koła. Tarcze i klocki założyłem używane - te, które nabyłem razem z zaciskami w komplecie. Tarcze w stanie db, klocki dst. Zaciski pracują ładnie, klocek bierze całą powierzchnią, co widac po tarczy. Problem jest taki, że hamulec jest miękki i bierze w zasadzie dopiero przy podłodze. Jak już złapie to hamuje dobrze i abs się aktywuje. Wszelkie sugestie co do przyczyny miękiego hamulca mile widziane. |
|
|
|
 |
Juniooor
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2011 Posty: 26 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 16-09-2011, 08:45
|
|
|
Ile zrobiłeś już km od tego czasu ? Bo miałem dokładnie to samo dopiero jak zrobilem z jakies 100-200 km pedał stał się normalny.
Lub możesz spróbować drugi raz odpowietrzyć i przeźroczysty przewód i bedziesz widziec czy dalej jest powietrze |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 16-09-2011, 09:12
|
|
|
odpowietrzałem już w zasadzie trzy razy właśnie przy użyciu takiego przewodu. Przejechałem ok. 100km w sumie i narazie pupa. Zobaczymy co dalej. |
|
|
|
 |
Juniooor
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2011 Posty: 26 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 16-09-2011, 22:34
|
|
|
Jeszcze jedno pytanko a jak odpowietrzałęś miałeś popuszczoną linke recznego ? Bo pewnie wszystkie odpowietrzales prawda ? |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 17-09-2011, 08:40
|
|
|
wszytskie odpowietrzałem, nigdy nie popuszczałem linki i nigdy nie miałem takiego problemu. Mam jednak wrażenie, że po wczorajszych 100km jest jakoś lepiej.
ps. hamulec się przywyczaja do nowego właściciela |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 17-09-2011, 22:34
|
|
|
a grubosc tarczy jest na pewno taka jak ma byc ??? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 18-09-2011, 10:59
|
|
|
grubość tarczy 276mm jest we wszystkich modelach w których ona występuje taka sama tj. nowa 24mm ( dopuszczalna 22.4 ). Tarcze, które aktualnie hamują u mnie na 100% mają grubość powyżej minimum. |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
Juniooor
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2011 Posty: 26 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 18-09-2011, 12:25
|
|
|
Ja niestety nie pamietam po ilu km u mnie siępoprawiło ale teżna początku bałem się że nie wyhamuje |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 18-09-2011, 19:37
|
|
|
a może zwyczajnie zapowietrzone są pompki? |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
yorgoo
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 sport eedition '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 30 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 18-09-2011, 22:00
|
|
|
NIe wiem czy wtrace cos konstruktywnego ale ponoc wazna jest kolejnosc odpowietrzania np. prawy przod, prawy ty,l lewy przod, lewy tyl, przy czy nie mowie ze akurat taka ma byc ta kolejnosc,ale napewno jakas musi byc zeby odpowietrzyc w 100%!!! |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 19-09-2011, 14:20
|
|
|
wuerce napisał/a: | a może zwyczajnie zapowietrzone są pompki? |
trudno powiedzieć, odpowietrzałem 3 razy
yorgoo napisał/a: | wazna jest kolejnosc odpowietrzania |
począwszy od najdalszego koła od pompky
ps. w każdym razie hamulec się zaklimatyzował, bo jest coraz lepiej. |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
szeskey
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 57 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-09-2011, 18:43
|
|
|
dokładnie ,zaczynasz od najdalszego koła od pompy ,grubsze przewody ,wieksze ciśnienie na tłoczkach ,hmmmm może pompa nie wyrabia ? albo nie trzyma ciśnienia .Zaczął bym od odpowietrzenia jeszcze raz (zawsze lepiej niż sie zatrzymać na przeszkodzie) a czy GST ma taką samą pompkę jak GS? |
_________________ szybkie kobiety i piękne samochody
 |
|
|
|
 |
yorgoo
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 sport eedition '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 30 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 20-09-2011, 20:47
|
|
|
Tiamat napisał/a: | począwszy od najdalszego koła od pompky |
No wlasnie.
Ja tez jeszcze raz przeprowadzilbym bojuz gdzies czytalem ze kilka razy ktos odpowietrzal zanim bylo naprawde ok |
|
|
|
 |
|