Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
swap hebli i problem
Autor Wiadomość
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 15-09-2011, 13:49   swap hebli i problem

Witam,
jakiś czas temu zrobiłem swap hebli do mojego 1gs na 276mm i dwa tłoczki z 4g63T. Zmieniłem przewody i płyn hamulcowy. Hebel odpowietrzony - wszystkie koła. Tarcze i klocki założyłem używane - te, które nabyłem razem z zaciskami w komplecie. Tarcze w stanie db, klocki dst. Zaciski pracują ładnie, klocek bierze całą powierzchnią, co widac po tarczy. Problem jest taki, że hamulec jest miękki i bierze w zasadzie dopiero przy podłodze. Jak już złapie to hamuje dobrze i abs się aktywuje. Wszelkie sugestie co do przyczyny miękiego hamulca mile widziane.
 
 
Juniooor 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 26
Skąd: Mikołów
Wysłany: 16-09-2011, 08:45   

Ile zrobiłeś już km od tego czasu ? Bo miałem dokładnie to samo dopiero jak zrobilem z jakies 100-200 km pedał stał się normalny.

Lub możesz spróbować drugi raz odpowietrzyć i przeźroczysty przewód i bedziesz widziec czy dalej jest powietrze :)
 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 16-09-2011, 09:12   

odpowietrzałem już w zasadzie trzy razy właśnie przy użyciu takiego przewodu. Przejechałem ok. 100km w sumie i narazie pupa. Zobaczymy co dalej.
 
 
Juniooor 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 26
Skąd: Mikołów
Wysłany: 16-09-2011, 22:34   

Jeszcze jedno pytanko a jak odpowietrzałęś miałeś popuszczoną linke recznego ? Bo pewnie wszystkie odpowietrzales prawda ?
 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 17-09-2011, 08:40   

wszytskie odpowietrzałem, nigdy nie popuszczałem linki i nigdy nie miałem takiego problemu. Mam jednak wrażenie, że po wczorajszych 100km jest jakoś lepiej.
ps. hamulec się przywyczaja do nowego właściciela :D
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-09-2011, 22:34   

a grubosc tarczy jest na pewno taka jak ma byc ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 18-09-2011, 10:59   

grubość tarczy 276mm jest we wszystkich modelach w których ona występuje taka sama tj. nowa 24mm ( dopuszczalna 22.4 ). Tarcze, które aktualnie hamują u mnie na 100% mają grubość powyżej minimum.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Juniooor 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 26
Skąd: Mikołów
Wysłany: 18-09-2011, 12:25   

Ja niestety nie pamietam po ilu km u mnie siępoprawiło ale teżna początku bałem się że nie wyhamuje :P :D
 
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 18-09-2011, 19:37   

a może zwyczajnie zapowietrzone są pompki?
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
yorgoo 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 sport eedition '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 30
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 18-09-2011, 22:00   

NIe wiem czy wtrace cos konstruktywnego ale ponoc wazna jest kolejnosc odpowietrzania np. prawy przod, prawy ty,l lewy przod, lewy tyl, przy czy nie mowie ze akurat taka ma byc ta kolejnosc,ale napewno jakas musi byc zeby odpowietrzyc w 100%!!!
 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 19-09-2011, 14:20   

wuerce napisał/a:
a może zwyczajnie zapowietrzone są pompki?


trudno powiedzieć, odpowietrzałem 3 razy

yorgoo napisał/a:
wazna jest kolejnosc odpowietrzania


począwszy od najdalszego koła od pompky :D

ps. w każdym razie hamulec się zaklimatyzował, bo jest coraz lepiej.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
szeskey 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-09-2011, 18:43   

dokładnie ,zaczynasz od najdalszego koła od pompy ,grubsze przewody ,wieksze ciśnienie na tłoczkach ,hmmmm może pompa nie wyrabia ? albo nie trzyma ciśnienia .Zaczął bym od odpowietrzenia jeszcze raz (zawsze lepiej niż sie zatrzymać na przeszkodzie) a czy GST ma taką samą pompkę jak GS?
_________________
szybkie kobiety i piękne samochody
 
 
yorgoo 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 sport eedition '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 30
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 20-09-2011, 20:47   

Tiamat napisał/a:
począwszy od najdalszego koła od pompky :D

No wlasnie.
Ja tez jeszcze raz przeprowadzilbym bojuz gdzies czytalem ze kilka razy ktos odpowietrzal zanim bylo naprawde ok
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.