Nasze Miśki - Paździerz Krzyska EA5A SE.
Krzysek - 15-09-2011, 16:50 Temat postu: Paździerz Krzyska EA5A SE. Cześć!
Już ponad 2 lata zwlekałem z założeniem tego tematu i w końcu to zrobiłem .
Wcześniej miałem Honde Accord Aerodeck z 1992 roku, użytkowałem ją 6lat i chciałem już jakiegoś sedana . Miałem dwie opcje : Accorda VI generacje lub Galanta VI generacje.
Padło na Galanta, ale tylko w wersji SE .
Po poszukiwaniach tu i tam znalazłem go w Gdyni i tak po wycieczce do Trójmiasta Gal trafił na Warmię i Mazury
Na dzień dobry założyłem alufelgi 16" na zimę( białe borbety) , a stalówki sprzedałem dla FCK - Pozdro .
Lato pozostały oryginalne 17" z Avanc'a. Założyłem gaz w sekwencji ( BRC ).
Po pierwszej zimie wymieniłem wszystkie wachacze z przodu i łożysko koła. Po drugiej zimie tylne łożyska, hamulce, amortyzatory z tyłu itp itd .
Parę miesięcy temu nawet wystawiłem go na sprzedaż, bo w planach mam budowę domu, a jadąc nim na działkę musze uważać by czegoś nie zostawić .
Jednak po telefonach,różnych rozmowach i oględzinach stwierdziłem, że szkoda mi oddawać takie auto .
TYP I MODEL: MITSUBISHI GALANT EA5A Sport Edition
SILNIK: 6A13 czyli 2,5 V6 163KM , moment obrotowy 223Nm/4500 rpm.
UKŁAD DOLOTOWY:wkładka filtra powietrza K&N.
UKŁAD WYDECHOWY: na razie seria, w planach pełen przelocik na dużych puchach Rurka 2,5 cala już czeka.
ELEKTRONIKA: seria.
UKŁAD NAPĘDOWY:trzeba doprowadzić do porządku coś łożysko wyje - zrobione. Błoga cisza .
ZAWIESZENIE:sportowe sprężyny Eibach. Zakupione już są tuleje poliuretanowe na przód i tył-tylko je włożyć - podziękowania za nie dal Nerusa , prawdopodobnie wlecą seryjne sprężyny - zrobione, seryjne sprężyny i poliuretany .
UKŁAD HAMULCOWY:seria .
BODY-KIT:seria, nie lubię aut oblepionych spojlerami, dobra fela i gleba swoje zrobią Miał być zamontowany hak, ale mam już primere do ciężkich robót Zreanimowane tylne nadkola.
ŚRODEK: seria - welurek, choć zaczynam myśleć o czarnej , podgrzewanej skórze.
CAR-AUDIO: seria, choć już nagłośnienie Magnata drugi rok leży w szafie...
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/341/dsc04657jo.jpg/][img]http://
Opcja zimowa Wcieło zdjęcie , galant stoji na białych pięcioramiennych borbetach 16'
Opcja na letnich szestnastkach
custom - 15-09-2011, 19:53
fajny galant i w jednynej słusznej wersji.
Przypadkiem nie masz trochę korozcji na kielichach czy jakaś konserwacja
- jak korozja to już czas na walkę z nią
Krzysek - 15-09-2011, 22:09
Korozja jak tralala, przed zimą będzie zrobione .
Teraz z kolegą kończymy budować Civica EG6 , czekam na wolne miejsce w garażu
Dabadee - 15-09-2011, 22:46
Ładny SE, te sedany pięknie wyglądają. Życzę powodzenia w realizacji planów i bezawaryjności.
Tomek - 16-09-2011, 10:54
custom napisał/a: |
fajny galant i w jednynej słusznej wersji. |
masz 100% racji
jak Galant to tylko sedan
luckyluck - 16-09-2011, 10:57
tomek84 napisał/a: | custom napisał/a: |
fajny galant i w jednynej słusznej wersji. |
masz 100% racji
jak Galant to tylko sedan |
Sedan jest piękny... Ale tylko z przodu.
custom - 16-09-2011, 11:00
tomek84 napisał/a: | custom napisał/a:
fajny galant i w jednynej słusznej wersji.
masz 100% racji
jak Galant to tylko sedan |
he he wersja SE i tylko w kombi luckyluck napisał/a: | Sedan jest piękny... Ale tylko z przodu. |
i tu się zgodzę
Krzysek - 16-09-2011, 11:51
He he, w kombi to mi się bardzo podoba szyberdach... mniam
booohal - 17-09-2011, 23:56
Krzysek napisał/a: | zmienić wydech , od katalizatora po sam konieć na coś z nierdzewki i o większej średnicy.
|
Pytałem w El-Tec-u i cenią 2100zł...
joachim69 - 18-09-2011, 00:34
http://www.przemo-car.pl/
Krzysek - 18-09-2011, 13:11
Jak miałem Accorda , to od samego kolektora, wydech kosztował mnie niecałe 1000zł ( z tłumikami).
Nie dawno kolega robił sobie wydech w civicu mb6 , cytuję :
"koszt myśle że nie za duży był:
dwa przelotowe tłumiki 2,5 cala
jedna. puszka 120mm na 250mm - 100zł
druga 120 na 450mm 150zł
twin loop - 300zł
2m rury i pręta 1m fi 8 -150zł
dwie obejmy z czego 1 została 40zł
rurka plecionka 200mm fi 60mm 45zł
pasta do tłumików 10zł
spawanie 300zł
RAZEM 1095 zł
tłumiki i obejmy wykonane w RM motors.
http://www.youtube.com/watch?v=DIqb0ZAPUo0 "
Ja będę chciał większy ostatni tłumik, więc kosz zbytnio nie będzie większy, chyba że materiał zdrożeje. Co najważniejsze wydech już jest prawie wieczny i nie jest głośny na tych tłumikach
Krzysek - 07-10-2011, 14:06
Reperaturki kupione, galant już umówiony na blacharkę tzn w ten poniedziałek .
Jutro rozbiorę cały środek i przy okzaji będzie pranie
Skarby znalezione po wyjęciu dywana
Krzysek - 02-11-2011, 13:35
Galant już po regeneracji tylnych nadkoli .
Teraz powoli go sobie składam, przy okazji wszystko czyszczę, konserwuję itd.
Dywan nie będzie myty, po prostu go tylko odkurzę
Pare zdjęć z prac Zdjęcia narazie w linku, brak współpracy z komputerem-narazie .
https://picasaweb.google.com/krzysiek.mowinski/GalantSE?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJOTyNeg_L2WuQE&feat=directlink
Mam też pytanie do uzytkowników Galanta: czy próbowaliście montować na tył plastikowe nadkola? Może już ktoś coś wie na ten temat, tzn z jakiego auta by podpasowały nadkola .
Krzysek - 14-12-2011, 12:40
W temacie cisza, ale nie przy galańcie .
W zeszłym tygodniu wymieniony prawy banan. Kupiłem teraz banany firmy SH - zobaczymy ile dadzą radę, wcześniejsze Oyodo, 1,5 roku wytrzymały , może 20 tysięcy kilometrów.
Od nerus'a odkupiłem tulejki poliuretanowe - czekają na założenie.
Także rura na wydech już jest, średnica 2,5 cala z nierdzewki .
Powoli do przodu .
Psikus - 14-12-2011, 16:32
Masz więcej zdjęć po zrobieniu nadkoli? Co do plastików z tyłu - mission impossible, chyba że masz mozliwość pasowania z innego samochodu. Do galanta nikt nie robi, kiedys koleś mi powiedział ( który robi nadkola ) że to się nie opłaca bo forma 5000 złotych kosztuje. Ale konkretne zabezpieczenie wnęk powinno sprawę na jakiś czas załatwić.
|
|
|