To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero I - wysokie cisnienie

Anntoni - 20-09-2011, 22:01
Temat postu: wysokie cisnienie
czesc
mze ktos z was potrafi mi powiedziec, czego obiawem jest wysokie cisnienie pod pokrywa tam gdzie jest wlew oleju do silnika (nie wiem jak to sie fachowo zwie)?
cisnienie jest takie ze z odmy ktora mam wyprowadzona nie przed turbina a pod samochd, kopci dosyc intensywnie, a z pod zakretki do wlewu oleju i z pod uszczelki pod ta pokrywa wywala olej.zaznaczam ze wszystko mocno dokrecone!
zauwazylem ze olej leci coraz intensywniej, a niedawno wymienilem koncowki wtryskiwaczy, nie mam pojecia czy to ma jakis zwiazek no ale moze jakis ma.
prosze was o pomoc.
Tomasz

zbyszekm2 - 20-09-2011, 22:25
Temat postu: Re: wysokie cisnienie
Anntoni napisał/a:
czesc
mze ktos z was potrafi mi powiedziec, czego obiawem jest wysokie cisnienie pod pokrywa tam gdzie jest wlew oleju do silnika (nie wiem jak to sie fachowo zwie)?
cisnienie jest takie ze z odmy ktora mam wyprowadzona nie przed turbina a pod samochd, kopci dosyc intensywnie, a z pod zakretki do wlewu oleju i z pod uszczelki pod ta pokrywa wywala olej.zaznaczam ze wszystko mocno dokrecone!
zauwazylem ze olej leci coraz intensywniej, a niedawno wymienilem koncowki wtryskiwaczy, nie mam pojecia czy to ma jakis zwiazek no ale moze jakis ma.
prosze was o pomoc.
Tomasz

To są tzw przedmuchy, silnik nie trzyma ciśnienia ze względu na pierścienie tłokowe.
Nie szczelnie pierścienie, kompresja przedostaje się do skrzyni korbowej a stamtąd nad głowice a tam uchodzi korkiem i odma.

Anntoni - 20-09-2011, 23:33

czyli pierscienie do wymiany i pewnie cylindry do regeneracji jak rozumie?
to mi wyglada na powazne koszta hehe..
a dlugo tak mozna pojezdzic twoim zdaniem, pytam poniewaz nie mam kasy teraz na remont silnika?

banderas40 - 23-09-2011, 19:30

Raczej nie licz na za długi okres prawdopodobnie do pierwszych mrozów i wówczas to przekonasz się na 100% że to padnięte pierścienie co równa się brakowi ciśnienia w cylindrach co kończy się oczywiście kłopotem z rozruchem jak jest zimno - niestety troszkę kaski na to trzeba mieć co do cylindrów to trudno powiedzieć czy potrzeba z nimi coś robić ale dla mnie sama wymiana pierścieni gdy są już znaczne przedmuchy raczej nie jest dobrym rozwiązaniem jednak należy dokonać oceny dopiero po rozmontowaniu silnika.
Anntoni - 23-09-2011, 20:23

no wlasnie, rok temu zagladalem w cylindry, z racji wymiany panewek i na jednym bylo cos tam widac w sensie zuzycia:)
pierscienie sam moge sobie wymienic, tylko zastanawiam sie nad sensem wymiany samych pierscieni. na a ze szlifowaniem cylindrow to juz duzo roboty bo pzeciez caly silnik musze wyciagac z auta.
poki co to bede pilnowal oleju i bede jezdzic, na zime w sumie troche jestem przygotowany, mam nowe koncowki wtryskiwaczy, swiece zarowe, akumulatory, i reczne grzanie swiec dodatkowo, wiec spoko.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group