 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
wysokie cisnienie |
Autor |
Wiadomość |
Anntoni
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 117 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-09-2011, 22:01 wysokie cisnienie
|
|
|
czesc
mze ktos z was potrafi mi powiedziec, czego obiawem jest wysokie cisnienie pod pokrywa tam gdzie jest wlew oleju do silnika (nie wiem jak to sie fachowo zwie)?
cisnienie jest takie ze z odmy ktora mam wyprowadzona nie przed turbina a pod samochd, kopci dosyc intensywnie, a z pod zakretki do wlewu oleju i z pod uszczelki pod ta pokrywa wywala olej.zaznaczam ze wszystko mocno dokrecone!
zauwazylem ze olej leci coraz intensywniej, a niedawno wymienilem koncowki wtryskiwaczy, nie mam pojecia czy to ma jakis zwiazek no ale moze jakis ma.
prosze was o pomoc.
Tomasz |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 20-09-2011, 22:25 Re: wysokie cisnienie
|
|
|
Anntoni napisał/a: | czesc
mze ktos z was potrafi mi powiedziec, czego obiawem jest wysokie cisnienie pod pokrywa tam gdzie jest wlew oleju do silnika (nie wiem jak to sie fachowo zwie)?
cisnienie jest takie ze z odmy ktora mam wyprowadzona nie przed turbina a pod samochd, kopci dosyc intensywnie, a z pod zakretki do wlewu oleju i z pod uszczelki pod ta pokrywa wywala olej.zaznaczam ze wszystko mocno dokrecone!
zauwazylem ze olej leci coraz intensywniej, a niedawno wymienilem koncowki wtryskiwaczy, nie mam pojecia czy to ma jakis zwiazek no ale moze jakis ma.
prosze was o pomoc.
Tomasz |
To są tzw przedmuchy, silnik nie trzyma ciśnienia ze względu na pierścienie tłokowe.
Nie szczelnie pierścienie, kompresja przedostaje się do skrzyni korbowej a stamtąd nad głowice a tam uchodzi korkiem i odma. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Anntoni
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 117 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-09-2011, 23:33
|
|
|
czyli pierscienie do wymiany i pewnie cylindry do regeneracji jak rozumie?
to mi wyglada na powazne koszta hehe..
a dlugo tak mozna pojezdzic twoim zdaniem, pytam poniewaz nie mam kasy teraz na remont silnika? |
|
|
|
 |
banderas40
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 314 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 23-09-2011, 19:30
|
|
|
Raczej nie licz na za długi okres prawdopodobnie do pierwszych mrozów i wówczas to przekonasz się na 100% że to padnięte pierścienie co równa się brakowi ciśnienia w cylindrach co kończy się oczywiście kłopotem z rozruchem jak jest zimno - niestety troszkę kaski na to trzeba mieć co do cylindrów to trudno powiedzieć czy potrzeba z nimi coś robić ale dla mnie sama wymiana pierścieni gdy są już znaczne przedmuchy raczej nie jest dobrym rozwiązaniem jednak należy dokonać oceny dopiero po rozmontowaniu silnika. |
_________________ Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem
 |
|
|
|
 |
Anntoni
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 117 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-09-2011, 20:23
|
|
|
no wlasnie, rok temu zagladalem w cylindry, z racji wymiany panewek i na jednym bylo cos tam widac w sensie zuzycia:)
pierscienie sam moge sobie wymienic, tylko zastanawiam sie nad sensem wymiany samych pierscieni. na a ze szlifowaniem cylindrow to juz duzo roboty bo pzeciez caly silnik musze wyciagac z auta.
poki co to bede pilnowal oleju i bede jezdzic, na zime w sumie troche jestem przygotowany, mam nowe koncowki wtryskiwaczy, swiece zarowe, akumulatory, i reczne grzanie swiec dodatkowo, wiec spoko. |
|
|
|
 |
|
|