[92-96]Galant E5xA - [E55A 2.0] Za duże ciśnienie płynu chłodzącego
rafii88 - 29-09-2011, 15:51 Temat postu: [E55A 2.0] Za duże ciśnienie płynu chłodzącego Co może być przyczyną za dużego ciśnienia płynu chłodzącego w układzie? Dodam że posiadam silnik 2.0 + LPG.
jacek11 - 29-09-2011, 16:20
uszkodzona uszczelka pod głowicą
rafii88 - 29-09-2011, 16:29
No właśnie nie bo nie wyrzuca mi płynu z korka.
[ Dodano: 29-09-2011, 16:30 ]
A nie może to być termostat?
jacek11 - 29-09-2011, 16:35
korek trzyma pewne ciśnienie,i do tego stopnia jest ok.jeśli wyrzuca do zbiornika wyrównawczego,to jest źle.jeśli nie wyrzuca,to znaczy że ciśnienie jest dopuszczalne.
jeśli termostat by był zacięty,to silnik by się zagotował w kilkanaście minut.
rafii88 - 29-09-2011, 16:40
No to ok do zbiorniczka wyrównawczego nie wyrzuca.
jacek11 - 29-09-2011, 17:02
jeśli wydaje Ci się,że ciśnienie jest za duże,to kup sobie nowy korek chłodnicy.koszt niewielki,a będziesz miał pewność,że jest w porządku.
ferro79 - 14-10-2011, 15:50
jacek11 napisałeś, że jeśli wyrzuca do zbiorniczka wyrównawczego to jest źle. Niestety u mnie tak się dzieje, zbiornik pełny a do chłodnicy można dolewać i dolewać. Silnik pracuje, szybko łapie temperaturę (tak do połowy wskazania) ale nie na tyle, żeby się załączył wentylator, węże są gorące. Czy to również mogą być objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą?
jacek11 - 14-10-2011, 21:30
Jest możliwość uszkodzenia uszczelki.ale na początek,proponuję jak po wyżej,zmienić korek.może być uszkodzony,i puszcza ciśnienie do zbiornika wyrównawczego
|
|
|