Carisma - Techniczne - [1.9 TD F8QT ] miękka pompka filtra
GAL - 08-10-2011, 12:17 Temat postu: [1.9 TD F8QT ] miękka pompka filtra jak napisałem w temacie, pompka jest cały czas miękka, niezależnie czy silnik pracuje czy nie. Na zgaszonym podpompuję i robi się twarda, a za minute ponownie miękka.
Jedyna opccja zapalenia silnika po nawet kilkuminutowym postoju jest podanie dawki plaku do kolektora - potrzebne są do tego dwie osoby.
Auto ma wymienioną uszczelkę pod głowicą, zregenerowana głowicę, nowy filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Nie mam pojęcia co jest grane, aha jeszcze gaśnie jak wrzucę na luz - mało co wjechałbym do rowu jak wjeżdżałem do domu.
Mam pompę lukasa taka jak ta:
http://allegro.pl/pompa-w...1834528472.html
Anonymous - 12-10-2011, 18:50
podaj paliwko z butelki, jeśli zagada motor to wypie...dol ten filtr z tą pompką nieszczęsną- badziew straszny i wstaw klasyczny filtr z króćcami na wężyki. A tak wogóle to najlepszym sposobem na spr powietrza w paliwie jest przeźroczysty wężyk przed pompą, każdy szanujący się dieselkierowca powinien takie coś posiadać. Lucasy są cholernie czułe na bąble powietrza. było zresztą tego od cholery na forum Pozdro
pawelsonx - 12-10-2011, 19:08
czy pompa po tych remontach była ustawiana, jak nie to kąt wtrysku do sprawdzenia i ustawienia.
GAL - 23-10-2011, 14:30
Założyłem inną pompkę - z peugeota 309 i przeźroczysty przewód - odpowietrzyłem go i nie ma bąbelków powietrza.
Podałem paliwo z banki i nic. Zauważyłem, że po odpięciu banki z wężyka ubywa paliwo.
Wymyłem pompę i na razie nie widzę żeby gdzieś był jakiś przeciek.
Powiem szczerze, że miałem kilka lat temu galanta 4D68 ( ogórek ) i przez 6 lat zaglądałem pod maskę żeby wymienić olej i filtr oleju. SZACUN dla tego wozu a z tą renówą już od początku problem.
Po remoncie nie ustawiałem kąta wtrysku ale czy aż taki wpływ miałby na odpalanie?
Dodatkowo nie widzę aby kopcił przy dodawaniu gazu.
Proszę o tutorial do ustawiania kąta - klucz mam.
pawelsonx - 23-10-2011, 14:45
zaw or cyka na pompie świece sprawdzone
a o to kąt wtrysku:
Pompe odpowietrza się tak samo jak hamulce cycek na pompie jest taki sam
GAL - 23-10-2011, 18:45
No to lipa bo zegara nie mam, mam klucz do koła pompy
[ Dodano: 26-10-2011, 19:59 ]
Dziś zabrałem się za auto i to był zły dzień.
Przy okazji ustawiania kąta wtrysku okazało się, że koło pompy jest do wymiany: popękane jest w środku na regulacji, a dodatkowo urwałem nakrętkę
PS. szukam koła
[ Dodano: 03-11-2011, 13:18 ]
Sprawa już załatwiona, zainstalowałem inne koło i po problemie
jeszcze dziś mała regulacja i cała na przód
|
|
|