[1.9 TD F8QT ] miękka pompka filtra |
Autor |
Wiadomość |
GAL
Forumowicz
Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 39 Skąd: Biała
|
Wysłany: 08-10-2011, 12:17 [1.9 TD F8QT ] miękka pompka filtra
|
|
|
jak napisałem w temacie, pompka jest cały czas miękka, niezależnie czy silnik pracuje czy nie. Na zgaszonym podpompuję i robi się twarda, a za minute ponownie miękka.
Jedyna opccja zapalenia silnika po nawet kilkuminutowym postoju jest podanie dawki plaku do kolektora - potrzebne są do tego dwie osoby.
Auto ma wymienioną uszczelkę pod głowicą, zregenerowana głowicę, nowy filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Nie mam pojęcia co jest grane, aha jeszcze gaśnie jak wrzucę na luz - mało co wjechałbym do rowu jak wjeżdżałem do domu.
Mam pompę lukasa taka jak ta:
http://allegro.pl/pompa-w...1834528472.html |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2011, 18:50
|
|
|
podaj paliwko z butelki, jeśli zagada motor to wypie...dol ten filtr z tą pompką nieszczęsną- badziew straszny i wstaw klasyczny filtr z króćcami na wężyki. A tak wogóle to najlepszym sposobem na spr powietrza w paliwie jest przeźroczysty wężyk przed pompą, każdy szanujący się dieselkierowca powinien takie coś posiadać. Lucasy są cholernie czułe na bąble powietrza. było zresztą tego od cholery na forum Pozdro |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 12-10-2011, 19:08
|
|
|
czy pompa po tych remontach była ustawiana, jak nie to kąt wtrysku do sprawdzenia i ustawienia. |
|
|
|
 |
GAL
Forumowicz
Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 39 Skąd: Biała
|
Wysłany: 23-10-2011, 14:30
|
|
|
Założyłem inną pompkę - z peugeota 309 i przeźroczysty przewód - odpowietrzyłem go i nie ma bąbelków powietrza.
Podałem paliwo z banki i nic. Zauważyłem, że po odpięciu banki z wężyka ubywa paliwo.
Wymyłem pompę i na razie nie widzę żeby gdzieś był jakiś przeciek.
Powiem szczerze, że miałem kilka lat temu galanta 4D68 ( ogórek ) i przez 6 lat zaglądałem pod maskę żeby wymienić olej i filtr oleju. SZACUN dla tego wozu a z tą renówą już od początku problem.
Po remoncie nie ustawiałem kąta wtrysku ale czy aż taki wpływ miałby na odpalanie?
Dodatkowo nie widzę aby kopcił przy dodawaniu gazu.
Proszę o tutorial do ustawiania kąta - klucz mam. |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 23-10-2011, 14:45
|
|
|
zaw or cyka na pompie świece sprawdzone
a o to kąt wtrysku:
Pompe odpowietrza się tak samo jak hamulce cycek na pompie jest taki sam |
|
|
|
 |
GAL
Forumowicz
Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 39 Skąd: Biała
|
Wysłany: 23-10-2011, 18:45
|
|
|
No to lipa bo zegara nie mam, mam klucz do koła pompy
[ Dodano: 26-10-2011, 19:59 ]
Dziś zabrałem się za auto i to był zły dzień.
Przy okazji ustawiania kąta wtrysku okazało się, że koło pompy jest do wymiany: popękane jest w środku na regulacji, a dodatkowo urwałem nakrętkę
PS. szukam koła
[ Dodano: 03-11-2011, 13:18 ]
Sprawa już załatwiona, zainstalowałem inne koło i po problemie
jeszcze dziś mała regulacja i cała na przód |
|
|
|
 |
|