To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Przekladka pajero II czy warto?

rozekg - 14-10-2011, 21:07
Temat postu: Przekladka pajero II czy warto?
Tak jak w temacie. Krotko i na temat. Panowie jaki jest koszt przełożenia kierajdy w pajero z gratami i robocizna. Czy ktos z was ma taki temat za soba. Może jakies warsztaty które maj w tym doświadczenie. Czy sa jakies problemy w przekladaniu pajero II. U angolii można niedrogo kupic fajnie wyposażone pajera z Japonii. Stad moje pytania. Pozdro
lukas 78 - 14-10-2011, 22:28

temat nieopłacalny za stare auto
Faraonix - 14-10-2011, 22:44

Jak sie ma kogos znajomego w Anglii to kupic, podac adres do znajomego, po 2,3 tygodniach przychodzi nowy dowod rejestracyjny, mozna przyjechac do polski oplacic ubezpieczenie w axa a przeglad robic u niemcow. Jedynie lampy trzeba przelozyc na europejskie zeby przeglad przeszedl. Zero kosztow przekladki, nie placisz cla, podatkow, talblic itp. Poprostu jezdzisz swoim angielskim autem, na angielskich blachach. Ja tak zezdzilem omega prawie rok, pozniej wychechalem z kraju
Bushey - 17-11-2011, 19:49

Jeżeli wyjechać chcesz ,,na kołach'' obowiązkowo ubezpieczenie bo zeskanują numer, wyjdzie brak tegoż i papa autko (przepadek). Nie wspomnę o jakiejś kolizji bo wtedy już spory kłopot. Tu się zaczynają lekkie schody bo:
1. Ubezpieczenie musi być na posiadacza lub trzeba się dopisać do kogoś tym bardziej, że jedziemy dość daleko i może być kłopot z kontrolami na drodze (jak byłem w PL to police pytał tylko o moje dane i sprawdzał czy są takie same na wszystkich dokumentach).
2. Mało która firma ubezpieczy za tanie pieniądze osobę nieznaną.
3. Nie można ubezpieczyć z polisą na kilka dni bo jest obostrzenie - wiek auta do 10 lat.

Według mnie najlepiej to zrobić tak:
1. Kupić auto na siebie na adres grzecznościowy.
2. Ubezpieczyć ile by to nie kosztowało dla własnego zdrowia i samopoczucia.
3. Zgłosić SORN żeby nie płacić taxu (czyli powiedzieć urzędowi, że auto stoi off road) co jest nieco nagięciem przepisów bo takiego auta niby nie wolno eksportować.
4. Badania techniczne ,,załatwić'' co roku przez kolegę i na odległość.
5. Jeździć sobie na papierach angielskich bez żadnych przeróbek (najwyżej naklejki na światła założyć).

Jak coś to służę dodatkowymi odpowiedziami w tym wątku.

Faraonix - 18-11-2011, 01:33

lepiej wymienic lampki niz zaklejac, ubezpieczyc w polsce mozna bodajze w axa i liberty direct na angielskich blachach
przeglad bez problemu robia w niemczech (tam normalnie rejestruja angliki i nie ma takich problemow jak w polsce)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group