 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przekladka pajero II czy warto? |
Autor |
Wiadomość |
rozekg
Forumowicz
Auto: space gear,l3001.6,2.5tdi,colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 75 Skąd: Stromiec
|
Wysłany: 14-10-2011, 21:07 Przekladka pajero II czy warto?
|
|
|
Tak jak w temacie. Krotko i na temat. Panowie jaki jest koszt przełożenia kierajdy w pajero z gratami i robocizna. Czy ktos z was ma taki temat za soba. Może jakies warsztaty które maj w tym doświadczenie. Czy sa jakies problemy w przekladaniu pajero II. U angolii można niedrogo kupic fajnie wyposażone pajera z Japonii. Stad moje pytania. Pozdro |
_________________
<<<---- moja kochanica )))
space gear motion 2.0 był
l300 2.5tdi 4x4 ,
3000gt sl 96r manual x2szt
colt cz3 di-d
colt cjo 1.6-był
l300 1.6-był
Delica Space Gear 3.0 V6
Canter 2.8
L400 long
galant avance 2.5 V6 |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 14-10-2011, 22:28
|
|
|
temat nieopłacalny za stare auto |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 14-10-2011, 22:44
|
|
|
Jak sie ma kogos znajomego w Anglii to kupic, podac adres do znajomego, po 2,3 tygodniach przychodzi nowy dowod rejestracyjny, mozna przyjechac do polski oplacic ubezpieczenie w axa a przeglad robic u niemcow. Jedynie lampy trzeba przelozyc na europejskie zeby przeglad przeszedl. Zero kosztow przekladki, nie placisz cla, podatkow, talblic itp. Poprostu jezdzisz swoim angielskim autem, na angielskich blachach. Ja tak zezdzilem omega prawie rok, pozniej wychechalem z kraju |
|
|
|
 |
Bushey
Mitsumaniak

Auto: Pajero II 3.0 V6 auto 1991
Kraj/Country: UK
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 129 Skąd: UK
|
Wysłany: 17-11-2011, 19:49
|
|
|
Jeżeli wyjechać chcesz ,,na kołach'' obowiązkowo ubezpieczenie bo zeskanują numer, wyjdzie brak tegoż i papa autko (przepadek). Nie wspomnę o jakiejś kolizji bo wtedy już spory kłopot. Tu się zaczynają lekkie schody bo:
1. Ubezpieczenie musi być na posiadacza lub trzeba się dopisać do kogoś tym bardziej, że jedziemy dość daleko i może być kłopot z kontrolami na drodze (jak byłem w PL to police pytał tylko o moje dane i sprawdzał czy są takie same na wszystkich dokumentach).
2. Mało która firma ubezpieczy za tanie pieniądze osobę nieznaną.
3. Nie można ubezpieczyć z polisą na kilka dni bo jest obostrzenie - wiek auta do 10 lat.
Według mnie najlepiej to zrobić tak:
1. Kupić auto na siebie na adres grzecznościowy.
2. Ubezpieczyć ile by to nie kosztowało dla własnego zdrowia i samopoczucia.
3. Zgłosić SORN żeby nie płacić taxu (czyli powiedzieć urzędowi, że auto stoi off road) co jest nieco nagięciem przepisów bo takiego auta niby nie wolno eksportować.
4. Badania techniczne ,,załatwić'' co roku przez kolegę i na odległość.
5. Jeździć sobie na papierach angielskich bez żadnych przeróbek (najwyżej naklejki na światła założyć).
Jak coś to służę dodatkowymi odpowiedziami w tym wątku. |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 18-11-2011, 01:33
|
|
|
lepiej wymienic lampki niz zaklejac, ubezpieczyc w polsce mozna bodajze w axa i liberty direct na angielskich blachach
przeglad bez problemu robia w niemczech (tam normalnie rejestruja angliki i nie ma takich problemow jak w polsce) |
|
|
|
 |
|
|