Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant Avance 2.5V6, 1999r, kombi, Pruszcz Gdańs
Anonymous - 20-11-2011, 22:16 Temat postu: [EAx 97-04] Galant Avance 2.5V6, 1999r, kombi, Pruszcz Gdańs Witam. jestem nowy na forum i można powiedziec że nowy w marce. Chociaż żona od roku jeździ Space Starem, to ja dopiero teraz mam zamiar zmienić stajnię Hondy na Galanta.
Jestem po nieudanych oględzinach czarnego galanta, od sławetnego już handlarza z Gliwic. Tu link do oferty:
http://moto.allegro.pl/mi...1947735882.html
Auto ładne,chociaż na zdjęciach dużo ładniejsze. Wszystko ok,ale umyty silnik,który pracuje na ok. 700obr/min. na jałowym biegu (powinno chyba być ok 900?) i zapach oleju wzbudziły moje wątpliwości. Zrezygnowałem. Auto ma rzekomo 120000 km,ale nawet jak jest to prawda to z w/w powodów zwątpiłem.
Następnie znalazłem taki oto egzemplarz i proszę o opinie,bo mam do pokonania prawie 600km i będę wdzięczny za pomoc.
http://otomoto.pl/mitsubi...-C21746761.html
 
Kod: |
Cena (brutto): 14 500 PLN / 3 274 EUR do negocjacji,
Typ:Kombi Wersja:VI Rok produkcji:1999 Data rejestracji:10/2009 Przegląd:01/2012 Ubezpieczenie:10/2012 Przebieg w km:145 000 km Skrzynia biegów:automatyczna Moc:163 KM (120 kW) Pojemność skokowa:2500 cm³ Rodzaj paliwa:benzyna+LPG Kolor:czarny Liczba drzwi:4/5 Status pojazdu sprowadzonego:sprowadzony / zarejestrowany Kraj pochodzenia:Niemcy Kraj aktualnej rejestracji:Polska
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, system nawigacji, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, instalacja gazowa, tempomat, światła przeciwmgłowe, przyciemniane szyby
Dodatkowe informacje:
pierwszy właściciel, bezwypadkowy, garażowany
Opis pojazdu:
Witam, mam do zaoferowania Mitsubishi Galanta 2.5 V6 163KM wersja po tzw. Pierwszym liftingu czyli poprawione hamulce z dwiema sondami lambda oraz z zewnętrznym filtrem w skrzyni automatycznej.
Auto zostało sprowadzone z Niemiec 2 lata temu. Od tego czasu poza kupnem opon, serwisem i instalacją LPG nie było nic zmieniane bądź przerabiane. Po sprowadzeniu został wymieniony kompletny rozrząd, świece platynowe, przewody wysokiego napięcia oraz końcówka drążka kierowniczego w stacji obsługi aut Mitsubishi (Auto TW – Faktury do wglądu).
Do wymiany rozrządu pozostało 40 tysięcy kilometrów. Ostatnio został zrobiony gruntowny przegląd obejmujący:
-wymianę oleju w skrzyni automatycznej wraz z filtrem (wymiana dynamiczna 13 litrów oleju)
-wymianę oleju w silniku Valvoline Max life 5w-40 olej syntetyczny (rachunki do wglądu)
-w zawieszeniu został wymieniony drążek kierowniczy oraz druga końcówka (rachunki do wglądu)
-nowy akumulator
Auto ma założoną instalacje LPG STAG 300+ w renomowanym zakładzie Migaz-s w Warszawie. Obecnie został w niej wymieniony reduktor na skorpion GT do 350 KM (także nie będzie w nim spadków ciśnienia ani tym samym mocy), elektrozawór, filtry oraz komplet wtryskiwaczy.
Samochód nie wymaga wkładu finansowego. Na oponach letnich Fulda (225/45 R17) można przejeździć spokojnie 2 sezony (są po 1 sezonie nie wyząbkowane ) Opony zimowe na 1-2 sezony.
Spalanie Galanta uzależnione jest od dynamiki jazdy. Jadąc zgodnie z ograniczeniami i resztą ruchu spala 10,5 - 11 l benzyny w dużych korkach 12,5 - 13 l. Spalanie LPG to 12 l w cyklu mieszanym i max 15 L w korkach i przy dynamicznym stylu jazdy w trasie. Generalnie trzeba tankować co około 250 km 31 L gazu.
Instalacja pracuje poprawnie nie ma mowy o przerywaniu braku mocy i innych tym podobnych zachowaniach. Skrzynia automatyczna zmienia biegi bez szarpnięć, płynnie, kickdown jest realizowany błyskawicznie. Klimatyzacja działa bez zarzutu (nie śmierdzi stęchlizną i pracuje bardzo wydajnie).
Samochód jest sprzedawany tak jak na zdjęciach z radiem i nawigacją (trzeba sobie wgrać mapy osobiście) czyli nie jest zdekompletowany np. brak trójkąta, lewarka, gaśnicy, koła zapasowego itp. Za około 10 tysięcy km warto wymienić olej w silniku , świece oraz filtr powietrza. |
Pozdrawiam
fj_mike - 20-11-2011, 22:29
DarkMark, dostosuj post do wzoru.
Wygląda ciekawie. Wszystko ma na miejscu.
Cena atrakcyjna jak za taką wersję z gazem.
Krzyzak - 21-11-2011, 06:30
rzeczywiście wygląda spoko - przynajmniej ze zdjęć
jeśli to Pruszcz Gdański koło Gdańska , to mógłbym się wybrać obejrzeć osobiście - tylko brak telefonu do właściciela
m6riano - 21-11-2011, 09:53
WPI to powiat Piaseczyński...
DarkMark napisał/a: | w renomowanym zakładzie Migaz-s w Warszawie. |
wygląda że z okolic Wawy...(?)
motke - 21-11-2011, 12:09
DarkMark napisał/a: | pracuje na ok. 700obr/min. na jałowym biegu (powinno chyba być ok 900? |
I dobrze pracuje. Obroty powinny być ok 650 +/- 100obr/min. 900 to za dużo.
Ładny i wart by się do niego przejechać
Tak nawiasem link do aukcji:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C21746761.html
Anonymous - 21-11-2011, 15:17
Jutro czeka mnie trasa do Pruszcza. A co ssądzicie o jego felgach,bo to chyba malowane,na wzór Tenzo?
Pozdrawiam
fj_mike - 21-11-2011, 15:57
DarkMark napisał/a: | A co ssądzicie o jego felgach,bo to chyba malowane,na wzór Tenzo? |
Felgi to oryginalne 17" Borbety występujące w wersjach Sport Edition i Avance.
Powinno być w srebrze, te jak widać ktoś pomalował. Nie wygląda źle moim zdaniem.
SPIDER-ek - 21-11-2011, 16:14
Ładny, ten drugi z V6, odniosę się do:
-wymianę oleju w skrzyni automatycznej wraz z filtrem (wymiana dynamiczna 13 litrów oleju)
Ktoś coś przesadził z tymi 13 litrami, chyba że lał i lał, przy dynamicznej nawet nie przekracza się 10litrów.
Dla jasności dodam że po pierwszym lifcie były też już skrzynie z wewnętrznym filtrem, tak jak u mnie. A sprzedający pisze o zewnętrznym, do zweryfikowania.
Czyżby to od jakiegoś MM, bo nawet sensownie opisuje go.
Warty zobaczenia.
BigTomala - 21-11-2011, 16:26
Cytat: | Jutro czeka mnie trasa do Pruszcza. |
Gdzie i o której się umówiłeś ? Nawiasem mówiąc... nigdy go nie widziałem w Pruszczu
Anonymous - 21-11-2011, 18:45
Jutro niestety jeszcze nie dam rady. Środa najwcześniej. Sprzedający ma mnie odebrać z Tczewa z PKP.
Nie wiem na ile są poważne te wgnioty na nadkolu. Jaki jest koszt takich robót blacharskich?
http://www.fotosik.pl/u/a...4/album/1027630
[ Dodano: 21-11-2011, 19:07 ]
SPIDER-ek napisał/a: |
Czyżby to od jakiegoś MM, bo nawet sensownie opisuje go.
|
Sprzedający to kuzyn właściciela,który wyjechał do GB. Wie o aucie wszystko co w opisie,ale podobno nim nie jeździ.Nie sądzę żeby był MM Auto jest zarejestrowane na ciotkę kuzyna, która mieszka w Piasecznie (tańsze ubezpieczenie), on sam mieszka w Pruszczu i stąd te rozbieżności.
[ Dodano: 01-12-2011, 15:26 ]
Witam ponownie po przerwie. Po obejrzeniu tegoż egzemplarza zdecydowałem się na zakup. Wg mojej skromnej wiedzy na temat Galanta (powiększonej znacznie dzięki wam) auto jest w bardzo dobrej kondycji.
Tak jak opisywał sprzedający wiele rzeczy było w nim wymienionych:
-rozrząd razem z hydraulicznym napinaczem ok 20 tys km temu
-olej w skrzyni biegów razem z tym co było w przewodach (stąd te 13 litrów)
-olej silnikowy 2000 km temu
-tarcze hamulcowe
-reduktor gazu+dysze
-końcówka drążka kier.
Ponadto komplet zimówek,a opony letnie 17" Fulda mało zużyte, 2 letnie radio/cd Sony z usb.
Auto nie ma rdzy na nadkolach,chociaż coś go tam kiedyś brało,bo widać małe poprawki,ale to nic poważnego.
Przejechałem nim do tej pory ok 1300km i jestem bardzo zadowolony.Na razie słychać jedynie stukanie popychaczy i trzeba wymienić świece. To zrobię jak trochę stanę na nogi finansowo, bo popychaczy trochę jest,ale mam nadzieję,że nie wszystkie będą do wymiany.Póki co,olej w silniku Valvoline 0W40 wycisza je nieco,ale podobno Castrol edge jest lepszy. Sprzedający twierdził,że popychacze na Castrolu słychać bardziej. Nie wiem,może wy osądzicie?
Pozdrawiam wszystkich MM
[ Dodano: 11-01-2012, 23:37 ]
2 miesiące od zakupu i po bezproblemowej eksploatacji spełniły się moje najgorsze obawy. Padł konwerter w skrzyni i wytarło wieloklin na wałku. Dzięki temu forum wiem,że to się zdarza w tych wersjach.Nie sądziłem,że Japończycy mogą tak spartolić skrzynię,żeby ropadał się jakiś element po kilku kickdownach.
Teraz kończą naprawę w warsztacie i mój portfel schudnie o ok. 3000 zł. Najgorsze jest jednak to,że jest to wada fabryczna (za słaby wieloklin i wielowypust) i nie mogę spokojnie jeździć, bo może się to przytrafić po raz kolejny.
Dodam,że jeżdżę z dużymi szybkościami i głównie po autostradach więc teraz już za każdym razem będę jechał z duszą na ramieniu. A o kickdownach moge zapomnieć więc po co mi te 2,5V6? Mogłem kupić Primere 1.6
|
|
|