To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - Carisma 1.8 GDI - dosc pilne

M4ikel - 03-12-2011, 01:11
Temat postu: Carisma 1.8 GDI - dosc pilne
http://otomoto.pl/mitsubi...-C21891481.html - oto i ona.

szczerze przyznam ze nie znam sie na samochodach i dlatego prosze was o rade...
rozmawialem ze sprzedawca i jedyne co mnie zaniepokoilo to ze faluja jej obroty.
wyczytalem ze jest to stosunkowo czesty problem i najczesciej chyba wystarczy przeczyscic przepustnice co tez sprzedawca od razu mi powiedzial dodajac ze wczesniej mu sie tak zdarzylo i to pomoglo.
a duzym minusem jest fakt iz mam stosunkowo daleko zeby ja obejzec.
tak wiec prosilbym was o jakas opinie i pomoc. i w miare mozliwosci jak najszybsza gdyz przez prace jedynym dniem jaki mi pasuje zeby po nia jechac jest niedziela wiec czasu zostalo malo... Z gory dziekuje i zaluje ze tak pozno znalazlem te forum...
a no i musze dodac co jest chyba oczywiste ze wizualnie mi sie podobra ta carisma a juz dosc dlugi czas szukam samochodu i ta mi sie wydala najrozsadniejsza

plecho1 - 03-12-2011, 07:16

Dla mnie zbyt korzystna cena nawet jak na taki przebieg. Miałem GDI z tego rocznika i trochę się orientuję co można za jaką cenę oferować.
Anonymous - 03-12-2011, 07:57

Z zewnątrz wygląda OK. Po liftingu ten model ma 122KM a nie 125KM jak napisał. Części skórzane foteli podniszczone, popękane, kierownica wytarta, także cena adekwatna do stanu. To że falują obroty to też jest pewne ryzyko - może czyszczenie przepustnicy pomoże, a może nie. A jak pozostanie regeneracja, lub wymiana przepustnicy? Nie ma zdjęć silnika, ciekawe na jakim oleju jeździ i czy "bierze" a jak tak to ile na 100km. Ja prawdopodobnie będę niedługo zmieniał swoje GDI na Gala 2,5V6 także będzie do wzięcia ale cena na pewno będzie ciut wyższa.
M4ikel - 03-12-2011, 12:36

Z tego co sprzedawca mowi to faluja mu tylko na zimnym silniki miedzy 500 - 1000 obrotow. pytalem czy moze mu przygasa przy dochamowaniu itd to mowi ze nic takiego sie nie dzieje. wiec moze faktycznie wyczyszczenie przepustnicy pomoze. a jesli nie to ile kosztowal by zakup jej i wymina tak orjentacyjnie.?
co do oleju to nie pamietal dokladnie ale mowli ze na castrolu syntetyku i ze go nie bierze, silnik sie nie poci ani nic.
Kwestia czy mowi prawde, przez telefon wydaje sie wiarygodny ale nigdy nie wiadomo...

plecho1 - 03-12-2011, 14:25

Przepustnice do Carizmy reperuje forumowicz Bartek. Napisz do niego, na pewno pomorze taniej niż kupno używki a będzie to zrobione profesjonalnie.
Morfi - 03-12-2011, 18:27

Czasem pomaga restart kompa i jak nie jeżdzi na pb98 to zatankowanie 98 :) cena pewnie ze wzgledu na przebieg.
Bo mało kto wierzy, że obecne silniki robia powyżej 300 tys.

M4ikel - 03-12-2011, 22:58

coz jednak zaryzykuje i pojade ja obejzec. zobaczymy co z tego wyniknie.
tak wiec czeka mnie jutro daleka podroz.
i dzieki za pomoc. :)

niks1987 - 04-12-2011, 12:04

Z tego co widzę to znaczek na masce za wysoko przyklejony i brak oznaczeń GDI na błotnikach
Saqu - 04-12-2011, 12:09

byczeks napisał/a:
Po liftingu ten model ma 122KM a nie 125KM jak napisał.


obstawiam, że ma 125km,

po lifcie były jeszcze 2 wersje silnikowe, zależy ile ma sond lambda.

i9i - 04-12-2011, 12:27

garażowany, homologacja na ciężarowe więc na cztery osoby, nie zapomnij sprawdzić czy CE się zapala i gaśnie (na zdjęciach jej brak) i wartałoby sprawdzić ciśnienie na pompie WC (bo to może być przyczyną niskiej ceny)
Morfi - 04-12-2011, 12:36

122KM były od połowy 2000 r. Obstawiam 125 KM
piekarz10 - 04-12-2011, 14:42

Zobaczcie że nie ma oryginalnego radia . Może być kłopot z wszystkimi funkcjami komputera pokładowego .
hessboll2 - 04-12-2011, 18:49

piekarz10 napisał/a:
Zobaczcie że nie ma oryginalnego radia . Może być kłopot z wszystkimi funkcjami komputera pokładowego .



A kto ma orginalne radio nie wiem po co mi szrot orginalny wyswietla sie wszystko co potrzeba bez radia chyba ze lubisz czytac rds bo mi to niepotrzebne mam na radiu;) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

tomicarisma - 04-12-2011, 22:25

MOim zdaniem to auto miało robiony przód.. Zwróć uwagę na grilla i dopasowanie rogu maski - nie zgrywa się. Tablica rejestracyjna była prostowana albo było w coś delikatnie uderzone - warto sprawdzić. Pozdrawiam
lukaszpl - 05-12-2011, 07:46

Czy to jest nowy samochód? Też bym nie chciał samochodu który miał spawane ćwiary, ale w czasie kilku czy kilkunastu lat jakaś stłuczka może się przydarzyć.

A z tym radiem w Cari II to Mitsu dało plamę, jak by nie mogli tego jednego pstryczka zostawić przy wyświetlaczu. U mnie brzdąka Alpine i nie mam problemów z wyświetlaczem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group