Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:14 |
Carisma 1.8 GDI - dosc pilne |
Autor |
Wiadomość |
M4ikel
Nowy Forumowicz
Auto: Cari 1.8 GDI & Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2011 Posty: 16 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 03-12-2011, 01:11 Carisma 1.8 GDI - dosc pilne
|
|
|
http://otomoto.pl/mitsubi...-C21891481.html - oto i ona.
szczerze przyznam ze nie znam sie na samochodach i dlatego prosze was o rade...
rozmawialem ze sprzedawca i jedyne co mnie zaniepokoilo to ze faluja jej obroty.
wyczytalem ze jest to stosunkowo czesty problem i najczesciej chyba wystarczy przeczyscic przepustnice co tez sprzedawca od razu mi powiedzial dodajac ze wczesniej mu sie tak zdarzylo i to pomoglo.
a duzym minusem jest fakt iz mam stosunkowo daleko zeby ja obejzec.
tak wiec prosilbym was o jakas opinie i pomoc. i w miare mozliwosci jak najszybsza gdyz przez prace jedynym dniem jaki mi pasuje zeby po nia jechac jest niedziela wiec czasu zostalo malo... Z gory dziekuje i zaluje ze tak pozno znalazlem te forum...
a no i musze dodac co jest chyba oczywiste ze wizualnie mi sie podobra ta carisma a juz dosc dlugi czas szukam samochodu i ta mi sie wydala najrozsadniejsza |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-12-2011, 07:16
|
|
|
Dla mnie zbyt korzystna cena nawet jak na taki przebieg. Miałem GDI z tego rocznika i trochę się orientuję co można za jaką cenę oferować. |
|
|
|
 |
byczeks [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2011, 07:57
|
|
|
Z zewnątrz wygląda OK. Po liftingu ten model ma 122KM a nie 125KM jak napisał. Części skórzane foteli podniszczone, popękane, kierownica wytarta, także cena adekwatna do stanu. To że falują obroty to też jest pewne ryzyko - może czyszczenie przepustnicy pomoże, a może nie. A jak pozostanie regeneracja, lub wymiana przepustnicy? Nie ma zdjęć silnika, ciekawe na jakim oleju jeździ i czy "bierze" a jak tak to ile na 100km. Ja prawdopodobnie będę niedługo zmieniał swoje GDI na Gala 2,5V6 także będzie do wzięcia ale cena na pewno będzie ciut wyższa. |
|
|
|
 |
M4ikel
Nowy Forumowicz
Auto: Cari 1.8 GDI & Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2011 Posty: 16 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 03-12-2011, 12:36
|
|
|
Z tego co sprzedawca mowi to faluja mu tylko na zimnym silniki miedzy 500 - 1000 obrotow. pytalem czy moze mu przygasa przy dochamowaniu itd to mowi ze nic takiego sie nie dzieje. wiec moze faktycznie wyczyszczenie przepustnicy pomoze. a jesli nie to ile kosztowal by zakup jej i wymina tak orjentacyjnie.?
co do oleju to nie pamietal dokladnie ale mowli ze na castrolu syntetyku i ze go nie bierze, silnik sie nie poci ani nic.
Kwestia czy mowi prawde, przez telefon wydaje sie wiarygodny ale nigdy nie wiadomo... |
_________________ 2013 - .... Galant 2.5 v6 00'
2011 - .... Carisma 1.8 GDi 99'
2010 - 2011 Opel Astra 1.6 92' |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-12-2011, 14:25
|
|
|
Przepustnice do Carizmy reperuje forumowicz Bartek. Napisz do niego, na pewno pomorze taniej niż kupno używki a będzie to zrobione profesjonalnie. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 03-12-2011, 18:27
|
|
|
Czasem pomaga restart kompa i jak nie jeżdzi na pb98 to zatankowanie 98 cena pewnie ze wzgledu na przebieg.
Bo mało kto wierzy, że obecne silniki robia powyżej 300 tys. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
M4ikel
Nowy Forumowicz
Auto: Cari 1.8 GDI & Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2011 Posty: 16 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 03-12-2011, 22:58
|
|
|
coz jednak zaryzykuje i pojade ja obejzec. zobaczymy co z tego wyniknie.
tak wiec czeka mnie jutro daleka podroz.
i dzieki za pomoc. |
|
|
|
 |
niks1987
Nowy Forumowicz

Auto: 1.8 GDI '99 podłubane :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2009 Posty: 10 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 04-12-2011, 12:04
|
|
|
Z tego co widzę to znaczek na masce za wysoko przyklejony i brak oznaczeń GDI na błotnikach |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 04-12-2011, 12:09
|
|
|
byczeks napisał/a: | Po liftingu ten model ma 122KM a nie 125KM jak napisał. |
obstawiam, że ma 125km,
po lifcie były jeszcze 2 wersje silnikowe, zależy ile ma sond lambda. |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 04-12-2011, 12:27
|
|
|
garażowany, homologacja na ciężarowe więc na cztery osoby, nie zapomnij sprawdzić czy CE się zapala i gaśnie (na zdjęciach jej brak) i wartałoby sprawdzić ciśnienie na pompie WC (bo to może być przyczyną niskiej ceny) |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 04-12-2011, 12:36
|
|
|
122KM były od połowy 2000 r. Obstawiam 125 KM |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
piekarz10
Forumowicz piekarz10
Auto: CARISMA 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 42 Skąd: Zielonka k.W-Wy
|
Wysłany: 04-12-2011, 14:42
|
|
|
Zobaczcie że nie ma oryginalnego radia . Może być kłopot z wszystkimi funkcjami komputera pokładowego . |
|
|
|
 |
hessboll2
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI Dynamics
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2011 Posty: 129 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
|
Wysłany: 04-12-2011, 18:49
|
|
|
piekarz10 napisał/a: | Zobaczcie że nie ma oryginalnego radia . Może być kłopot z wszystkimi funkcjami komputera pokładowego . |
A kto ma orginalne radio nie wiem po co mi szrot orginalny wyswietla sie wszystko co potrzeba bez radia chyba ze lubisz czytac rds bo mi to niepotrzebne mam na radiu;) |
_________________ BORN TO BE FREE!
<Moje CacKo http://forum.mitsumaniaki...php?t=61901>
 |
|
|
|
 |
tomicarisma
Forumowicz

Auto: CARISMA 1,6 '96 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Posty: 192 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-12-2011, 22:25
|
|
|
MOim zdaniem to auto miało robiony przód.. Zwróć uwagę na grilla i dopasowanie rogu maski - nie zgrywa się. Tablica rejestracyjna była prostowana albo było w coś delikatnie uderzone - warto sprawdzić. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
lukaszpl
Mitsumaniak ..::Grim Reaper::..

Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 178 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 05-12-2011, 07:46
|
|
|
Czy to jest nowy samochód? Też bym nie chciał samochodu który miał spawane ćwiary, ale w czasie kilku czy kilkunastu lat jakaś stłuczka może się przydarzyć.
A z tym radiem w Cari II to Mitsu dało plamę, jak by nie mogli tego jednego pstryczka zostawić przy wyświetlaczu. U mnie brzdąka Alpine i nie mam problemów z wyświetlaczem. |
_________________ Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P.
 |
|
|
|
 |
|