To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Pompa paliwa - odcięcie przyciskiem. jak i gdzie?

Anonymous - 13-12-2011, 19:04
Temat postu: Pompa paliwa - odcięcie przyciskiem. jak i gdzie?
Witam chcę zamontować przycisk, który wył. pompe paliwa. Słyszałem żeby się wpiąć w przewód w tunelu pod ręcznym. Ponoć przewód czarno-biały. Ja tam tylko znalazłem grubszy biały. Może wie ktoś dokładnie, w które kable się wpiąć? Zwykły przycisk kołyskowy wystarczy? Lepsze takie zabezpieczenie niż żadne. Chyba żeby odciąć co innego? Co prościej?
przemekx303 - 13-12-2011, 20:36

:?: :?: :?: że tak się spytam , po jaką cholerę :?: :?: :?:
:D

robertdg - 13-12-2011, 20:38

Możesz zrobić odcięcie na obwodzie wychodzacym ze skrzynki bezpieczników, znajdziesz po kolorze kabla ;-)
Anonymous - 13-12-2011, 21:07

Tylko jaki to kolor? 1 przewod? Trzymajmy sie tunelu srodkowego. Kolor biały? czy 2 kable zasilają pompę?
Anonymous - 22-12-2011, 11:26

Pompa paliwa zasilana jest jednym czarno-czerwonym przewodem.
plecho1 - 22-12-2011, 11:46

Ja przerwałbym obwód sterowania przekaźnika pompy który jest w przedniej części tunelu środkowego. Można użyć wtedy samego mniejszego przycisku niż do przerwania obwodu zasilającego samej pompy gdzie najlepiej trzeba by użyć osobnego przekaźnika i sterującego go przełącznika.
Anonymous - 22-12-2011, 16:22

Cytat:
obwód sterowania przekaźnika pompy który jest w przedniej części tunelu środkowegoo
?? również kolor czaarno czerwony??
ale poniżej dźwigni zmiany biegów? w sensie jak odkręcę element pod ręcznym wtedy będę miał dostęp do tego przewodu??

plecho1 - 22-12-2011, 19:45

Na razie nie mam czasu szukać, ale wystarczy ściągnąć serwisówkę z forum i tam jest wszystko. Do przekaźnika dochodzą 4 lub 3 kable, dwa grube i jeden lub 2 cienkie. Przełącznik wstawiasz na jednym cienkim przewodzie.
Anonymous - 22-12-2011, 20:14

Dla mnie to czarna magia te schematy. Wolalbym: wstaw przelacznik na np zielonym kablu pod lewarkiem zmiany biegow :-)
plecho1 - 24-12-2011, 00:18

Chodzi o przekaźnik B-97

Kolorów kabli nie pamiętam ale chodzi o wstawienie przełącznika na cienkim przewodzie będącym masą cewki przekaźnika.

oktawiusz5 - 28-01-2012, 10:33

przy pompie mam 4 kabelki
czarny z czerwonym
żółty
czarny
czarny
jak sprawdzić pompę na krutko który do plisa a który do masy?

plecho1 - 28-01-2012, 13:24

Dobrze nie pamiętam, ale kable od pompy powinny być grubsze od tych od czujnika poziomu paliwa. Jeśli tak będzie i nie masz miernika, to weź jakąś żarówkę samochodową z kablami, jeden kabel dotknij do masy auta a drugim dotykaj do tych kabli w kostce i włączaj zapłon. Jak trafisz na + to zapali się żarówka, drugi oczywiście będzie masą.
oktawiusz5 - 28-01-2012, 16:31

to chyba czarny z czerwonym bedzie + dziś jade tam gdzie stoi auto mam stacyjkę z kluczykiem i box immo zobacze czy odpali po zamianie jak nie to bede próbował odpalić pompę na krótko napisze co i jak było.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group