To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Zadna usterka-predzej zapytanie:)

Robson86 - 01-12-2006, 23:20
Temat postu: Zadna usterka-predzej zapytanie:)
Mam jedno pytanko dotyczace skrzyni biegow w Cari GDI. Nie raz gdy chce zredukowac bieg z 2-ki na 1-ke czuje dosyc spory opor na drozku zmiany biegow. Zeby "wbic" jedynke musze (czasem) uzyc calkiem sporej sily-zwlaszcza jak skrzynia jest zimna... Oczywiscie nie zdaza sie to ciagle, ale raz na jakis czas (...no moze dwa :mrgreen: ). I teraz pytanko-czy mozliwe ze jakis synchronizator jedynki mi poszedl czy ... mozna z tym jezdzic?????
aha-reszta biegow chodzi bez zarzutu (super)
z gory dzieki
Pozdroo4all

luk_szc - 01-12-2006, 23:47

Bo to powinno być tak - pełne zatrzymanie i jedynka . Jak auto jedzie to musisz jeszcze przeciwstawić siłę synchronizatorowi :)
Adaho_krak - 01-12-2006, 23:50

luk_szc napisał/a:
Bo to powinno być tak - pełne zatrzymanie i jedynka


A jeśli koniecznie Ci zależy na tej jedynce jak auto się jeszcze toczy wbij najpierw dwójkę (zatrzymasz synchronizator) i później jedynkę (bez puszczania sprzęgła)

Chooper - 01-12-2006, 23:50

poo co Ci redukcja z 2 na 1 podczas jazdy ? :shock: :shock: :shock:

rzecież 1 to tylko do tego aby auto z miejsca dygnąć, a i nie zawsze, bo 2 też sie nadaje :P

Adaho_krak - 01-12-2006, 23:57

Chooper napisał/a:
poo co Ci redukcja z 2 na 1 podczas jazdy ?


Jak lubi niech wbija przez dwójkę i da rady :) Różne ludki mają nawyki :mrgreen:

Robson86 - 02-12-2006, 07:53

W sensie, ze np. dojezdzam do swiatel na 2ce, no i sie zatrzymuje. Chce wrzucic 1-ke no i zonk....albo bezposrednio z "luzu" -1ka (jak "stoje") i to samo :D Trzeba uzyc troche wiekszej sily. Wiecie..., nawet bym nie pytal o to glupstwo, ale 90% moich "1-nek" wchodzi bez zarzutu...a te 10%...
Pozdro

Anonymous - 02-12-2006, 09:17

Jak będą odwrotne proporcje 10% wchodzi a 90% niechce to trzeba będzie się zastanowć nad wymianą osławionej tulejki o kturej pisano tutaj nieraz :D
Robson86 - 02-12-2006, 09:30

mario-borek napisał/a:
osławionej tulejki o kturej pisano tutaj nieraz

...ale ta tulejka byla przypadloscia "francuskich" skrzyn :wink:
Pozdroo

Anonymous - 02-12-2006, 09:38

A ja myślałem że to przypadłość rozwiązania samego mechanizmu wrzucania biegów w carismach :roll:
mlun - 02-12-2006, 09:54

No ja też zauwazyłem u siebie że ta jedynka ciężko wchodzi ale to tylko jak samochód ledwo ledwo się toczy.Domyśliłem sie że to synchronizator ale matka sie upierała że coś pewnie ze skrzynią bo jak jeździła innymmi samochodami to tego nie czuła,dopiero jak mechanik przy przeglądzie jej powiedział że to tak musi być to uwierzyła :)
Marcino - 02-12-2006, 12:51

Moze trzeba troszke podregulowac na linkach, z tego mi sie wyaje nie ma słwetnych tulejek w GDI.
Aha u mnie też jak sie autko toczyło to 1 cięzko wchodziła, moze zabezpieczenie zeby nie niszczyć synchronizatora...
Pozdrawiam

Anonymous - 02-12-2006, 13:14

Robson86 napisał/a:
mario-borek napisał/a:
osławionej tulejki o kturej pisano tutaj nieraz

...ale ta tulejka byla przypadloscia "francuskich" skrzyn :wink:
Pozdroo


w gdi nie ma tulejek za 70zl tam sa linki za 1700zl (mniej wiecej tak wyglada roznica w cenie) :D

Robson86 - 02-12-2006, 13:43

arturro napisał/a:
w gdi nie ma tulejek za 70zl tam sa linki za 1700zl

:shock: :shock: :shock: :lol:
pzdro

Anonymous - 02-12-2006, 15:08

No :D to fajne te nasze samochody, tulejki, linki, skrzynie, zawieszenia, przepustnice i co jeszcze :?: dobrze że do silników niema więkrzych zastrzeżeń, a może są :roll:
Robson86 - 02-12-2006, 15:36

samochod jak wszystko...tez sie zuzywa :? :D
Widze ze ta czasem ciezko wlaczajaca sie 1-ka to jest normalka w GDI :D ...kamien z serca :mrgreen: :mrgreen:
Pozdrawiammm



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group