Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zadna usterka-predzej zapytanie:)
Autor Wiadomość
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-12-2006, 23:20   Zadna usterka-predzej zapytanie:)

Mam jedno pytanko dotyczace skrzyni biegow w Cari GDI. Nie raz gdy chce zredukowac bieg z 2-ki na 1-ke czuje dosyc spory opor na drozku zmiany biegow. Zeby "wbic" jedynke musze (czasem) uzyc calkiem sporej sily-zwlaszcza jak skrzynia jest zimna... Oczywiscie nie zdaza sie to ciagle, ale raz na jakis czas (...no moze dwa :mrgreen: ). I teraz pytanko-czy mozliwe ze jakis synchronizator jedynki mi poszedl czy ... mozna z tym jezdzic?????
aha-reszta biegow chodzi bez zarzutu (super)
z gory dzieki
Pozdroo4all
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 01-12-2006, 23:47   

Bo to powinno być tak - pełne zatrzymanie i jedynka . Jak auto jedzie to musisz jeszcze przeciwstawić siłę synchronizatorowi :)
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-12-2006, 23:50   

luk_szc napisał/a:
Bo to powinno być tak - pełne zatrzymanie i jedynka


A jeśli koniecznie Ci zależy na tej jedynce jak auto się jeszcze toczy wbij najpierw dwójkę (zatrzymasz synchronizator) i później jedynkę (bez puszczania sprzęgła)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-12-2006, 23:50   

poo co Ci redukcja z 2 na 1 podczas jazdy ? :shock: :shock: :shock:

rzecież 1 to tylko do tego aby auto z miejsca dygnąć, a i nie zawsze, bo 2 też sie nadaje :P
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-12-2006, 23:57   

Chooper napisał/a:
poo co Ci redukcja z 2 na 1 podczas jazdy ?


Jak lubi niech wbija przez dwójkę i da rady :) Różne ludki mają nawyki :mrgreen:
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 02-12-2006, 07:53   

W sensie, ze np. dojezdzam do swiatel na 2ce, no i sie zatrzymuje. Chce wrzucic 1-ke no i zonk....albo bezposrednio z "luzu" -1ka (jak "stoje") i to samo :D Trzeba uzyc troche wiekszej sily. Wiecie..., nawet bym nie pytal o to glupstwo, ale 90% moich "1-nek" wchodzi bez zarzutu...a te 10%...
Pozdro
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
mario-borek
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2006, 09:17   

Jak będą odwrotne proporcje 10% wchodzi a 90% niechce to trzeba będzie się zastanowć nad wymianą osławionej tulejki o kturej pisano tutaj nieraz :D
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 02-12-2006, 09:30   

mario-borek napisał/a:
osławionej tulejki o kturej pisano tutaj nieraz

...ale ta tulejka byla przypadloscia "francuskich" skrzyn :wink:
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
mario-borek
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2006, 09:38   

A ja myślałem że to przypadłość rozwiązania samego mechanizmu wrzucania biegów w carismach :roll:
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 02-12-2006, 09:54   

No ja też zauwazyłem u siebie że ta jedynka ciężko wchodzi ale to tylko jak samochód ledwo ledwo się toczy.Domyśliłem sie że to synchronizator ale matka sie upierała że coś pewnie ze skrzynią bo jak jeździła innymmi samochodami to tego nie czuła,dopiero jak mechanik przy przeglądzie jej powiedział że to tak musi być to uwierzyła :)
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 02-12-2006, 12:51   

Moze trzeba troszke podregulowac na linkach, z tego mi sie wyaje nie ma słwetnych tulejek w GDI.
Aha u mnie też jak sie autko toczyło to 1 cięzko wchodziła, moze zabezpieczenie zeby nie niszczyć synchronizatora...
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2006, 13:14   

Robson86 napisał/a:
mario-borek napisał/a:
osławionej tulejki o kturej pisano tutaj nieraz

...ale ta tulejka byla przypadloscia "francuskich" skrzyn :wink:
Pozdroo


w gdi nie ma tulejek za 70zl tam sa linki za 1700zl (mniej wiecej tak wyglada roznica w cenie) :D
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 02-12-2006, 13:43   

arturro napisał/a:
w gdi nie ma tulejek za 70zl tam sa linki za 1700zl

:shock: :shock: :shock: :lol:
pzdro
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
mario-borek
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2006, 15:08   

No :D to fajne te nasze samochody, tulejki, linki, skrzynie, zawieszenia, przepustnice i co jeszcze :?: dobrze że do silników niema więkrzych zastrzeżeń, a może są :roll:
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 02-12-2006, 15:36   

samochod jak wszystko...tez sie zuzywa :? :D
Widze ze ta czasem ciezko wlaczajaca sie 1-ka to jest normalka w GDI :D ...kamien z serca :mrgreen: :mrgreen:
Pozdrawiammm
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.