| Zadna usterka-predzej zapytanie:) | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Robson86   Forumowicz
 Life is a Race
 
  
 Auto: Carisma GDI Elegance
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 216 razy
 Dołączył: 13 Sie 2006
 Posty: 4858
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-12-2006, 23:20   Zadna usterka-predzej zapytanie:) |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam jedno pytanko dotyczace skrzyni biegow w Cari GDI. Nie raz gdy chce zredukowac bieg z 2-ki na 1-ke czuje dosyc spory opor na drozku zmiany biegow. Zeby "wbic" jedynke musze (czasem) uzyc calkiem sporej sily-zwlaszcza jak skrzynia jest zimna... Oczywiscie nie zdaza sie to ciagle, ale raz na jakis czas (...no moze dwa  ). I teraz pytanko-czy mozliwe ze jakis synchronizator jedynki mi poszedl czy ... mozna z tym jezdzic????? aha-reszta biegow chodzi bez zarzutu (super)
 z gory dzieki
 Pozdroo4all
 |  
				| _________________ Robson- Kielce
 Mitsubishi Carisma GDI Elegance
 -00149/KMM -
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk_szc   Mitsumaniak
 mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma GDI  '99 EXE
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 16 Maj 2005
 Posty: 1056
 Skąd: się biorą dzieci ???
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-12-2006, 23:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bo to powinno być tak - pełne zatrzymanie i jedynka . Jak auto jedzie to musisz jeszcze przeciwstawić siłę synchronizatorowi   |  
				| _________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
 
 Mitsumaniaki  QR-Code:
 
 
  
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Adaho_krak   moderator
 
  
 Auto: Megane GTline
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 72 razy
 Dołączył: 06 Wrz 2006
 Posty: 3214
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-12-2006, 23:50 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | luk_szc napisał/a: |  	  | Bo to powinno być tak - pełne zatrzymanie i jedynka | 
 
 A jeśli koniecznie Ci zależy na tej jedynce jak auto się jeszcze toczy wbij najpierw dwójkę (zatrzymasz synchronizator) i później jedynkę (bez puszczania sprzęgła)
 |  
				| _________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
 
 Renault Megane Gtline
 
  Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram   
 Adam 00302/KMM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Chooper   Mitsumaniak
 
  
 Auto: MZR 2.0 DOHC
 Zaproszone osoby: 3
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 98 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 4814
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-12-2006, 23:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | poo co Ci redukcja z 2 na 1 podczas jazdy ?       
 rzecież 1 to tylko do tego aby auto z miejsca dygnąć, a i nie zawsze, bo 2 też sie nadaje
   |  
				| _________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
 Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Adaho_krak   moderator
 
  
 Auto: Megane GTline
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 72 razy
 Dołączył: 06 Wrz 2006
 Posty: 3214
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-12-2006, 23:57 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Chooper napisał/a: |  	  | poo co Ci redukcja z 2 na 1 podczas jazdy ? | 
 
 Jak lubi niech wbija przez dwójkę i da rady
  Różne ludki mają nawyki   |  
				| _________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
 
 Renault Megane Gtline
 
  Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram   
 Adam 00302/KMM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Robson86   Forumowicz
 Life is a Race
 
  
 Auto: Carisma GDI Elegance
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 216 razy
 Dołączył: 13 Sie 2006
 Posty: 4858
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-12-2006, 07:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | W sensie, ze np. dojezdzam do swiatel na 2ce, no i sie zatrzymuje. Chce wrzucic 1-ke no i zonk....albo bezposrednio z "luzu" -1ka (jak "stoje") i to samo  Trzeba uzyc troche wiekszej sily. Wiecie..., nawet bym nie pytal o to glupstwo, ale 90% moich "1-nek" wchodzi bez zarzutu...a te 10%... Pozdro
 |  
				| _________________ Robson- Kielce
 Mitsubishi Carisma GDI Elegance
 -00149/KMM -
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mario-borek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-12-2006, 09:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak będą odwrotne proporcje 10% wchodzi a 90% niechce to trzeba będzie się zastanowć nad wymianą osławionej tulejki o kturej pisano tutaj nieraz   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Robson86   Forumowicz
 Life is a Race
 
  
 Auto: Carisma GDI Elegance
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 216 razy
 Dołączył: 13 Sie 2006
 Posty: 4858
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-12-2006, 09:30 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | mario-borek napisał/a: |  	  | osławionej tulejki o kturej pisano tutaj nieraz | 
 ...ale ta tulejka byla przypadloscia "francuskich" skrzyn
   Pozdroo
 |  
				| _________________ Robson- Kielce
 Mitsubishi Carisma GDI Elegance
 -00149/KMM -
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mario-borek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-12-2006, 09:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | A ja myślałem że to przypadłość rozwiązania samego mechanizmu wrzucania biegów w carismach   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mlun   Mitsumaniak
 Fanatic of GDI
 
  
 Auto: Carisma 98 GDI LS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 01 Sie 2006
 Posty: 2834
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-12-2006, 09:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | No ja też zauwazyłem u siebie że ta jedynka ciężko wchodzi ale to tylko jak samochód ledwo ledwo się toczy.Domyśliłem sie że to synchronizator ale matka sie upierała że coś pewnie ze skrzynią bo jak jeździła innymmi samochodami to tego nie czuła,dopiero jak mechanik przy przeglądzie jej powiedział że to tak musi być to uwierzyła   |  
				| _________________ Carisma 1,8 GDI    Honda Accord VII 2.0
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10812
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-12-2006, 12:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Moze trzeba troszke podregulowac na linkach, z tego mi sie wyaje nie ma słwetnych tulejek w GDI. Aha u mnie też jak sie autko toczyło to 1 cięzko wchodziła, moze zabezpieczenie zeby nie niszczyć synchronizatora...
 Pozdrawiam
 |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arturro [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-12-2006, 13:14 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Robson86 napisał/a: |  	  |  	  | mario-borek napisał/a: |  	  | osławionej tulejki o kturej pisano tutaj nieraz | 
 ...ale ta tulejka byla przypadloscia "francuskich" skrzyn
   Pozdroo
 | 
 
 w gdi nie ma tulejek za 70zl tam sa linki za 1700zl (mniej wiecej tak wyglada roznica w cenie)
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Robson86   Forumowicz
 Life is a Race
 
  
 Auto: Carisma GDI Elegance
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 216 razy
 Dołączył: 13 Sie 2006
 Posty: 4858
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-12-2006, 13:43 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | arturro napisał/a: |  	  | w gdi nie ma tulejek za 70zl tam sa linki za 1700zl | 
 
         pzdro
 |  
				| _________________ Robson- Kielce
 Mitsubishi Carisma GDI Elegance
 -00149/KMM -
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mario-borek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-12-2006, 15:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | No  to fajne te nasze samochody, tulejki, linki, skrzynie, zawieszenia, przepustnice i co jeszcze  dobrze że do silników niema więkrzych zastrzeżeń, a może są   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Robson86   Forumowicz
 Life is a Race
 
  
 Auto: Carisma GDI Elegance
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 216 razy
 Dołączył: 13 Sie 2006
 Posty: 4858
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-12-2006, 15:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | samochod jak wszystko...tez sie zuzywa     Widze ze ta czasem ciezko wlaczajaca sie 1-ka to jest normalka w GDI
  ...kamien z serca     Pozdrawiammm
 |  
				| _________________ Robson- Kielce
 Mitsubishi Carisma GDI Elegance
 -00149/KMM -
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |