To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Pro¶ba do użytkowników Carism 1.8 GDI po lifc

MichuGdy - 20-12-2011, 17:26
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Pro¶ba do użytkowników Carism 1.8 GDI po lifc
Witajcie,

Zwracam się z pro¶ba do użytkowników Carism po 2001 roku z silnikiem 1.8 GDI 122KM, aby podł±czyli swoje autko pod komputer oraz zał±czyli pliki z programu Evoscan. najbardziej interesuje mnie parametr 74.Fuel pressure sensor (Ci¶nienie na czujniku pompy WC).

Pliki np EvoScanDataLog_2011.12.17_01.30.34.csv najlepiej spakowane Zip'em oraz umieszczone np na jakim¶ darmowym hostingu plików.

Dziękuję z góry i pozdrawiam

Bartek - 20-12-2011, 19:34

Mam kilka logów z różnych aut na innym kompie - zasadniczo parametr utrzymuje się w przedziale 49-53 bar, nie bardzo zależnie od obrotów. "Igiełkowanie" przebiegu (chwilowe skoki ci¶nienia w górę na wyższych obrotach) ładnie eliminuje wyczyszczenie regulatora ci¶nienia
MichuGdy - 20-12-2011, 19:57

Nie wiem czy przypadkiem, w nowszych pompach wc - md369885 przypadkiem ci¶nienie utrzymuje się na innym poziomie... zamieszczałem kilka logów w swoich postach. gdybym miał kilka innych logów wła¶nie z tej pompy wiedziałbym, czy z moim ci¶nieniem jest wszystko ok.
aren195612 - 20-12-2011, 20:15

Cytat:
Nie wiem czy przypadkiem, w nowszych pompach wc - md369885 przypadkiem ci¶nienie utrzymuje się na innym poziomie

Nie, jest tak samo jak w przedliftach.
Poniżej log z Volvo S40, z poliftowym GDI, pompa WC taka jak twoja, trzeci bieg, do "oporu":



Cisnienie mogłoby być stabilniejsze, ale poniżej 5 MPa, jak widać, nie schodzi.
I plik .cvs tego loga: http://www.sendspace.pl/f...b0f060206e410db

Pozdrawiam

MichuGdy - 21-12-2011, 08:26

Dzięki aren195612, za udostępnienie loga. U mnie to ci¶nienie jest w zakresie od troche ponad 5 do 3 MPa. Ale za to nie zauważyłem falowania obrotów, kontrolek check engine. Ostatnio miałem problem z szarpaniem samochodu, ale po wymianie filtra na knecht, wydaję mi się, że problem znikł. Takie ci¶nienie na pompie jak może jeszcze objawiać się ? Spalanie ? Czy w polifotowych Carismach przy pompie md369885 występuje co¶ takiego jak regulacja ci¶nienia ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group