 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Prośba do użytkowników Carism 1.8 GDI po lifc |
Autor |
Wiadomość |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-12-2011, 17:26 [Cari 1.8 GDI] Prośba do użytkowników Carism 1.8 GDI po lifc
|
|
|
Witajcie,
Zwracam się z prośba do użytkowników Carism po 2001 roku z silnikiem 1.8 GDI 122KM, aby podłączyli swoje autko pod komputer oraz załączyli pliki z programu Evoscan. najbardziej interesuje mnie parametr 74.Fuel pressure sensor (Ciśnienie na czujniku pompy WC).
Pliki np EvoScanDataLog_2011.12.17_01.30.34.csv najlepiej spakowane Zip'em oraz umieszczone np na jakimś darmowym hostingu plików.
Dziękuję z góry i pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 20-12-2011, 19:34
|
|
|
Mam kilka logów z różnych aut na innym kompie - zasadniczo parametr utrzymuje się w przedziale 49-53 bar, nie bardzo zależnie od obrotów. "Igiełkowanie" przebiegu (chwilowe skoki ciśnienia w górę na wyższych obrotach) ładnie eliminuje wyczyszczenie regulatora ciśnienia |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-12-2011, 19:57
|
|
|
Nie wiem czy przypadkiem, w nowszych pompach wc - md369885 przypadkiem ciśnienie utrzymuje się na innym poziomie... zamieszczałem kilka logów w swoich postach. gdybym miał kilka innych logów właśnie z tej pompy wiedziałbym, czy z moim ciśnieniem jest wszystko ok. |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 20-12-2011, 20:15
|
|
|
Cytat: | Nie wiem czy przypadkiem, w nowszych pompach wc - md369885 przypadkiem ciśnienie utrzymuje się na innym poziomie |
Nie, jest tak samo jak w przedliftach.
Poniżej log z Volvo S40, z poliftowym GDI, pompa WC taka jak twoja, trzeci bieg, do "oporu":
Cisnienie mogłoby być stabilniejsze, ale poniżej 5 MPa, jak widać, nie schodzi.
I plik .cvs tego loga: http://www.sendspace.pl/f...b0f060206e410db
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 21-12-2011, 08:26
|
|
|
Dzięki aren195612, za udostępnienie loga. U mnie to ciśnienie jest w zakresie od troche ponad 5 do 3 MPa. Ale za to nie zauważyłem falowania obrotów, kontrolek check engine. Ostatnio miałem problem z szarpaniem samochodu, ale po wymianie filtra na knecht, wydaję mi się, że problem znikł. Takie ciśnienie na pompie jak może jeszcze objawiać się ? Spalanie ? Czy w polifotowych Carismach przy pompie md369885 występuje coś takiego jak regulacja ciśnienia ? |
|
|
|
 |
|
|