[97-04]Galant EAxA/W - Regulacja pedału hamulca
deejay - 06-12-2011, 09:40
Sorki za OT , ale Marcin probowales zwiekszyc skok pedalu regulacja przy pedale hamulca , jest tam taka sama regulacja ja przy sprzegle . Proponuje zwiekszyc skok i wtedy podzielic sie wrazeniami
Hugo - 06-12-2011, 11:22
deejay napisał/a: | probowales zwiekszyc skok pedalu regulacja przy pedale hamulca , jest tam taka sama regulacja ja przy sprzegle . Proponuje zwiekszyc skok i wtedy podzielic sie wrazeniami | Co to może dać? Torp12 napisał/a: | Swoja droga nie ma takiej kombinacji jak 276/26 i dwu tłoczek? | Teoretycznie w załozeniu konstruktorów tych pseudohamulców nie, ale jak lekko podszlifujesz jarzma od zacisków dwutłoczkowych po lifcie to podobno wsadzisz tarczę 276/26 mm.
deejay - 06-12-2011, 11:41
Hugo napisał/a: | Co to może dać? |
Wydloz skok , a sie przekonasz
Zasady dzialania sprzegla chyba nie musze tlumaczyc
Owczar - 06-12-2011, 11:45
Chodzi o to by pedał brał niżej?
Może dać tyle, że będzie inny punkt pracy dźwigni, a więc inne przełożenie.. Ale czy zmiana będzie aż tak duża?
deejay - 06-12-2011, 11:52
Marcin wydluzajac skok na pedale , zyskasz na skutecznosci hamulca , Juiceman niech sie wypowie bo jemu to wykonywalem Samo serwo i jedo zakres pracy sie powieksza a co za tm idzie hamulec bedzie bral szybciej i jego czas reakcji bedzie szybszy .
Owczar - 06-12-2011, 11:59
No tak, zapomniałem o serwie. Tłok serwa będzie miał większy skok Potestuję, dzięki za wskazówkę
Juiceman - 06-12-2011, 12:05
deejay napisał/a: | Marcin wydluzajac skok na pedale , zyskasz na skutecznosci hamulca , Juiceman niech sie wypowie bo jemu to wykonywalem Samo serwo i jedo zakres pracy sie powieksza a co za tm idzie hamulec bedzie bral szybciej i jego czas reakcji bedzie szybszy . |
Fakt, teraz hamowanie można porównać hmm do wciśnięcia lewą nogą sprzęgła w automacie! Bajka:)
Hugo - 06-12-2011, 19:31
deejay napisał/a: | Wydloz skok , a sie przekonasz | Patrzyłem tam i nie do końca chyba czaje. Wkręcać śrubę czy wykręcać? czujnik STOP-u trzeba też regulować?
deejay - 06-12-2011, 19:46
Hugo napisał/a: | Patrzyłem tam i nie do końca chyba czaje. Wkręcać śrubę czy wykręcać? czujnik STOP-u trzeba też regulować? |
Wykrecając śrubę zwiekszasz skok , stycznik pedału hamulca wykrecasz o ok 2 obroty , sam włącznik reguluje sie sam pod naciskiem pedału , zresztą bedziesz widział kiedy ci sie zapalają światła stopu , jesli z duzym opóznieniem to wkrecasz czujnik .
Torp12 - 06-12-2011, 19:58
Hugo napisał/a: | Teoretycznie w załozeniu konstruktorów tych pseudohamulców nie, ale jak lekko podszlifujesz jarzma od zacisków dwutłoczkowych po lifcie to podobno wsadzisz tarczę 276/26 mm. |
A klocki poliftowe i dwutlokowe sa takie same?
deejay - 06-12-2011, 20:00
Torp12 napisał/a: | A klocki poliftowe i dwutlokowe sa takie same? |
Nie
Klocek po drugim lifcie :
Klocek to zacisków dwutłoczkowych :
Hugo - 06-12-2011, 20:00
deejay napisał/a: | stycznik pedału hamulca wykrecasz o ok 2 obroty | Czyli wykręcam nakrętkę na tym pręcie co idzie do serwa?
deejay - 06-12-2011, 20:05
Hugo napisał/a: | Czyli wykręcam nakrętkę na tym pręcie co idzie do serwa? |
Tym własnie regulujesz skok i reakcje pedału hamulca.
Ps: Moze przeniesiemy dyskusje do innego tematu , bo śmiecimy Sveno w temacie
Hugo - 09-12-2011, 19:49
Podregulowałem pedał hamulca i faktycznie bierze "ostro"
deejay - 09-12-2011, 19:52
Hugo napisał/a: | Podregulowałem pedał hamulca i faktycznie bierze "ostro" |
Tylko nie przesadz , bo musi byc lekki luz na pedale
|
|
|