To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Regulacja pedału hamulca

deejay - 06-12-2011, 09:40

Sorki za OT , ale Marcin probowales zwiekszyc skok pedalu regulacja przy pedale hamulca , jest tam taka sama regulacja ja przy sprzegle . Proponuje zwiekszyc skok i wtedy podzielic sie wrazeniami :wink:
Hugo - 06-12-2011, 11:22

deejay napisał/a:
probowales zwiekszyc skok pedalu regulacja przy pedale hamulca , jest tam taka sama regulacja ja przy sprzegle . Proponuje zwiekszyc skok i wtedy podzielic sie wrazeniami
Co to może dać?
Torp12 napisał/a:
Swoja droga nie ma takiej kombinacji jak 276/26 i dwu tłoczek?
Teoretycznie w załozeniu konstruktorów tych pseudohamulców nie, ale jak lekko podszlifujesz jarzma od zacisków dwutłoczkowych po lifcie to podobno wsadzisz tarczę 276/26 mm.
deejay - 06-12-2011, 11:41

Hugo napisał/a:
Co to może dać?


Wydloz skok , a sie przekonasz :wink:

Zasady dzialania sprzegla chyba nie musze tlumaczyc :?:

Owczar - 06-12-2011, 11:45

Chodzi o to by pedał brał niżej?

Może dać tyle, że będzie inny punkt pracy dźwigni, a więc inne przełożenie.. Ale czy zmiana będzie aż tak duża?

deejay - 06-12-2011, 11:52

Marcin wydluzajac skok na pedale , zyskasz na skutecznosci hamulca , Juiceman niech sie wypowie bo jemu to wykonywalem :wink: Samo serwo i jedo zakres pracy sie powieksza a co za tm idzie hamulec bedzie bral szybciej i jego czas reakcji bedzie szybszy .
Owczar - 06-12-2011, 11:59

No tak, zapomniałem o serwie. Tłok serwa będzie miał większy skok :) Potestuję, dzięki za wskazówkę :)
Juiceman - 06-12-2011, 12:05

deejay napisał/a:
Marcin wydluzajac skok na pedale , zyskasz na skutecznosci hamulca , Juiceman niech sie wypowie bo jemu to wykonywalem :wink: Samo serwo i jedo zakres pracy sie powieksza a co za tm idzie hamulec bedzie bral szybciej i jego czas reakcji bedzie szybszy .


Fakt, teraz hamowanie można porównać hmm do wciśnięcia lewą nogą sprzęgła w automacie! Bajka:)

Hugo - 06-12-2011, 19:31

deejay napisał/a:
Wydloz skok , a sie przekonasz
Patrzyłem tam i nie do końca chyba czaje. Wkręcać śrubę czy wykręcać? czujnik STOP-u trzeba też regulować?
deejay - 06-12-2011, 19:46

Hugo napisał/a:
Patrzyłem tam i nie do końca chyba czaje. Wkręcać śrubę czy wykręcać? czujnik STOP-u trzeba też regulować?


Wykrecając śrubę zwiekszasz skok , stycznik pedału hamulca wykrecasz o ok 2 obroty , sam włącznik reguluje sie sam pod naciskiem pedału , zresztą bedziesz widział kiedy ci sie zapalają światła stopu , jesli z duzym opóznieniem to wkrecasz czujnik .

Torp12 - 06-12-2011, 19:58

Hugo napisał/a:
Teoretycznie w załozeniu konstruktorów tych pseudohamulców nie, ale jak lekko podszlifujesz jarzma od zacisków dwutłoczkowych po lifcie to podobno wsadzisz tarczę 276/26 mm.


A klocki poliftowe i dwutlokowe sa takie same?

deejay - 06-12-2011, 20:00

Torp12 napisał/a:
A klocki poliftowe i dwutlokowe sa takie same?


Nie

Klocek po drugim lifcie :



Klocek to zacisków dwutłoczkowych :


Hugo - 06-12-2011, 20:00

deejay napisał/a:
stycznik pedału hamulca wykrecasz o ok 2 obroty
Czyli wykręcam nakrętkę na tym pręcie co idzie do serwa?
deejay - 06-12-2011, 20:05

Hugo napisał/a:
Czyli wykręcam nakrętkę na tym pręcie co idzie do serwa?


Tym własnie regulujesz skok i reakcje pedału hamulca.


Ps: Moze przeniesiemy dyskusje do innego tematu , bo śmiecimy Sveno w temacie

Hugo - 09-12-2011, 19:49

Podregulowałem pedał hamulca i faktycznie bierze "ostro" :wink:
deejay - 09-12-2011, 19:52

Hugo napisał/a:
Podregulowałem pedał hamulca i faktycznie bierze "ostro"


Tylko nie przesadz , bo musi byc lekki luz na pedale :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group