To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - osłabiony

Anonymous - 03-12-2006, 10:16
Temat postu: osłabiony
Cześć Wam mam Galant-a 1.8 TD z 1991 od dłuższego czasu czuje że auto strasznie jest słabe przy przyspieszaniu słabnie :( wczoraj ledwo co dotarłem do domu :( ciągle gasło :( czy jest to możliwe ze zatkał mi sie filtr od ropy :/??
sampler - 03-12-2006, 18:48

Tak to jedna z ewentualnosci. Mozliwe usterki :

zapchany filtr powietrza / paliwa
uszkodzona turbina (zbyt male cisnienie doladowania / zapchany dolot lub wylot / opory na wirniku )
wtryskiwacze (zapchane lub nieodpowiednie cisnienie)
niskie cisnienie na pompie wtryskowej
nieodpowiedni kat wtrysku
niskie cisnienie sprezania

Jezeli gasnie to sugerowalbym przebadac uklad paliwowy i kat wtrysku na poczatek. Jezeli uklad paliwowy ma jakies badziewia w sobie to polecam preparat STP do czyszczenia wtryskiwaczy.

Anonymous - 03-12-2006, 21:55

najlepiej jakbys sprawdzil jakie bledy pokazuje ECU
ale byc moze bedzie to zapchany filtr paliwa badz powietrza ( zacznij od tego ) a jezeli to nie pomoze to bedziemy myslec dalej

Bartek - 03-12-2006, 23:01

A z tyłu dymi na czarno? - Jeżeli tak, to problemy z zasilaniem w powietrze, jeżeli nie to problemy z paliwem.......


Meteo, najpoważniejszym ukladem elektronicznym w samochodzie z silnikiem diesla z 91 roku jest zegarek na konsoli środkowej......

sampler - 04-12-2006, 10:22

Bartek napisał/a:
A z tyłu dymi na czarno? - Jeżeli tak, to problemy z zasilaniem w powietrze, jeżeli nie to problemy z paliwem.......


Meteo, najpoważniejszym ukladem elektronicznym w samochodzie z silnikiem diesla z 91 roku jest zegarek na konsoli środkowej......


Protestuje ;)

Komputer od swiec zarowych :)

Anonymous - 19-12-2006, 22:59

okazało sie że to filtr Paliwa byl tak przytkany!! Po zmianie obu filterków teraz to dopiero błyskawica jest :D :shock:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group