[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Zima i problem z uruchomieniem
Pietrekoko - 13-02-2012, 13:04 Temat postu: [EA5A/W 2.5] Zima i problem z uruchomieniem I przejrzałem forum i nic nie znalazłem może koledzy mają jakieś pomysły tydzień temu u mnie pod domem - 27 na termometrze mis odpala jak zły wyjeżdżam za bramę jakieś sto metrów jazdy i ..... cisza silnik zgasł i niec nie może go przywrócić do życia. Co zobiłem sprawdziłem rozrząd ok., pompa paliwa zbiornik ok., paski i koła pasowe ok., wymieniłem przewody i kopułkę rozdzielacza i nadal nic... jakieś sugestie?? najnormalniej w świece nie odpala a zachowuje się normalnie tzn kluczyk w stacyjke zapłon mogę kręcić i kręcić i nic. HELP towarzysze ratujcie...
Mój Gal 97 rok 2,5 litra benzyna, przejechałem 670 tys. od nowego
Tomek - 13-02-2012, 13:05
Pietrekoko napisał/a: | przejechałem 670 tys. od nowego |
no to chyba mamy lidera
masz go od nowości ??
Pietrekoko - 13-02-2012, 13:11
nie jestem drugim właścicielem dziennie przejeżdzam ok. 230km i dlatego proszę o pomoc to jedyne auto które mnie nie zawiodło do tej pory nigdy....
tomek84 napisał/a: | Pietrekoko napisał/a: | przejechałem 670 tys. od nowego |
no to chyba mamy lidera
masz go od nowości ?? |
GAL - 13-02-2012, 14:44
A pompa paliwa działa?
Pietrekoko - 13-02-2012, 14:47
GAL napisał/a: | A pompa paliwa działa? |
Jak najbardziej działa nawet ją wymontowałem i oczyściłem dla pewności
marcinzam - 13-02-2012, 14:53
może spróbuj wymrugać jakieś błędy ?
gołąb - 13-02-2012, 14:54
Pietrekoko napisał/a: | 230km i dlatego proszę o pomoc to jedyne auto które mnie nie zawiodło do tej pory nigdy.... | oj ...szukaj następce jakiś 2003 rok i jeszcze następne 500 tysi przed Tobą
A co do tematu, to może jakiś immobilajzer dał ciała?
Pietrekoko - 13-02-2012, 15:00
gołąb napisał/a: | Pietrekoko napisał/a: | 230km i dlatego proszę o pomoc to jedyne auto które mnie nie zawiodło do tej pory nigdy.... | oj ...szukaj następce jakiś 2003 rok i jeszcze następne 500 tysi przed Tobą
A co do tematu, to może jakiś immobilajzer dał ciała? |
Tez mnie takie myśli nachodzą z tym ze dla jasności nie mam pojęcia o czym mówicie jak do tej pory zajmowałem sie w tym aucie tylko i wyłącznie rzeczami obsługi niezbędnej i wszystko było oki, tzn oleje, klocki, i lanie wachy i do przodu. Prawdę mówiąc jestem laikiem i nie mam pojęcia jak mrugać błędy ( to mogę doczytać w faq wiem) ale jak sprawdzić immobilajzer tym bardziej że cała akcja miała podczas jazdy czyli minus 27 start silnika bez problemu wyjazd za bramę redukcja biegu do trójki i hop bec silnik zgasł....
diabelll - 13-02-2012, 17:11
Pietrekoko, próbuj na samostarcie odpalic pewnie masz to samo co ja mialem woda w paliwie i zamarzlo po drodze nie moglem za cholere odpalic kreci kreci i nic nie podaje paliwa ,ja wlalem troche paliwa bezposrednio przez kolektor i zapalil pozniej kupilem preparat do wytracania wody i wlalem caly od tego czasu spokój ,masz gaz ? czy tylko benzyna
Pietrekoko - 13-02-2012, 17:14
diabelll napisał/a: | Pietrekoko, próbuj na samostarcie odpalic pewnie masz to samo co ja mialem woda w paliwie i zamarzlo po drodze nie moglem za cholere odpalic kreci kreci i nic nie podaje paliwa ,ja wlalem troche paliwa bezposrednio przez kolektor i zapalil pozniej kupilem preparat do wytracania wody i wlalem caly od tego czasu spokój ,masz gaz ? czy tylko benzyna |
Własnie dzisiaj zrobił to mój cierpliwy Pan Krzysiu i dalej nic poczytałem troche na forum i zdecydowałem sie na podmianę calego aparatu zapłonowego chociaż nie mam pojęcia czy da coś to da.....
satsun - 13-02-2012, 19:58
Jeśli masz możliwość daj aut do ciepłego(temperatury dodatnie) miejsca na jakiś czas i wymrugaj błędy (zwierasz 1 i 4 pin na złączu diagnostycznym nad pedałem gazu np drucikiem czy spinaczem). Filtr paliwa kiedy wymieniałeś? Za niego dociera paliwo?
marcinzam - 14-02-2012, 13:39
i jak coś się wyjaśniło ?
m6riano - 28-02-2012, 14:30
No właśnie...odpaliłeś w końcu...?
|
|
|