Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Stuki w zawieszeniu. ASO rozkłada ręce, bo nie
nasa1 - 24-02-2012, 21:59 Temat postu: [II 2.0 DID] Stuki w zawieszeniu. ASO rozkłada ręce, bo nie Hej wszystkim. Mój Outek ma 1 rok i 2 miesiące, przebieg 43.000 km, ale od ok. 30.000 - 35.000 (nie pamiętam) coś uporczywie stuka w zawieszeniu, gdzieś pod spodem. Szczególnie słyszalne przy wolnej jeździe.
Przy przeglądzie (ASO MOTO Katowice) 40.000 stwierdzili, że faktycznie stuka, ale nie mają szarpaków i nie wiedzą co jest. Organoleptycznie wszystko wg nich jest OK i nic nie jest poluzowane, ale jak twierdzą "może to być początek czeguś tam" :-]
Podpowiedzcie, czy Wam też tak się zdarzyło, a jeśli tak, to co padło w zawieszeniu?
PS.
Jeżdżę wyłącznie po czarnym
andrzejGb - 24-02-2012, 23:45
zmień ASO
jaceksu79 - 25-02-2012, 23:12
nasa1 napisał/a: | Mój Outek ma 1 rok i 2 miesiące, |
za jeszcze 1 rok i 10 miesięcy przestanie samo stukać
bo się skończy gwarancja
Haniball - 27-02-2012, 16:17
Napisz pismo reklamacyjne do Mitsubishi Polska za potwierdzaniem nadania, w którym określ problem i wezwij gwaranta do naprawy pojazdu. PS. nadmień, iż problem został potwierdzony przez ASO (np. wpis w książce gwarancyjnej przez ASO)
Trik - 27-02-2012, 19:32
nasa1, Jeśli ten dźwięk jest bardziej metaliczny, to obstawiam luźne klocki. Po tym przebiegu to raczej prawdopodobne.
nasa1 - 28-02-2012, 23:58
Trik napisał/a: | nasa1, Jeśli ten dźwięk jest bardziej metaliczny, to obstawiam luźne klocki. Po tym przebiegu to raczej prawdopodobne. |
Klocki zostały wymienione podczas tego przeglądu Teraz stuka jeszcze głośniej.
Dźwięk jest raczej głuchy niż metaliczny i na moje ucho kierowcy jakby nie było z ponad milionowym stażem km za sobą, to ewidentnie zawieszenie. Dziwi mnie jednak podejście zasranego ASO. Nic nie stwierdzili, więc jedź Pan na szarpaki. Ech.... Polandia, polandia...
Trik - 29-02-2012, 01:26
To może inaczej.
Stuki głównie przód, tył czy wszystko na raz?
Może wozisz jekieś drobiazgi w bagażniku, może cos pod fotelem leży. Sprawdź we wnęce koła zapasowego czy przypadkiem podnośnik sie nie poluzowal albo trójkąt gdzieś sie obija czy nawet torebka z narzędziami (tymi standardowymi). Podczas jazdy przyjżyj się klamrze pasa pasażera z przodu, pas potrafi sie zawinąć i wtedy klamra puka sobie w plastik na słupku.
BTW Co do stażu . Jest na forum anegdotka Jacke-go o muzyku z duzym stażem, któremu coś zaczęlo pukać dzien po zakupie. Po przejechaniu się razem z kierownikiem serwisu okazało sie że był to długopis w schowku.
Gunner - 29-02-2012, 04:24
Trik napisał/a: | Stuki głównie przód, tył czy wszystko na raz? |
Popieram.Ja w swoim rozkminilem po 2 dniach ze stukaja okulary w schowku w podsufitowce i woze je teraz w etui.
A wrazenie mialem jakby gdzies z przodu....dobiegalo.
bonito - 29-02-2012, 08:31
U mnie też ostatnio stukało w okolicach tyłu - oczywiście sprawdziłem najpierw schowek w bagażniku, rozkładany trzeci rząd siedzeń. Przyczyna okazała się zupełnie inna - koło zapasowe (pod samochodem) miało tak mało powietrza, że na wybojach przesuwało się na mocowaniach. Swoją drogą fajna zabawa z opuszczaniem takiego koła...
bonito
mihoo - 29-02-2012, 11:24
u mnie też stukało, głównie z tyłu, ASO nic nie słyszało
prawie wymontowali 2 rząd siedzeń w bagażniku bo myśleli, że to to
ostatecznie okazało się, że do wymiany były 3 elementy zawieszenia
nie znam się i nie podam fachowych nazw, ale chyba były to gumy mocowania wahacza i jakieś gumki od takich cienkich stalowych drążków przy tylnej osi, można było je ręką poruszać dosłownie, coś jeszcze ale nie pamiętam
w każdym razie auto dudniło głucho na wybojach, i czasami coś strzelało, jakby metalem o metal na zakrętach, kosztowało mnie to kila wyjazdów do ASO ale dopiąłem swego jeszcze na gwarancji
pozdro
nasa1 - 01-03-2012, 18:18
Panowie, no co wy...
Jakie tam okulary, czy koło zapasowe
Poszły łączniki stabilizatorów prawy i lewy. Wymienili i jest cisza
Swoją drogą wcześnie padły, jestem zaskoczony, nie powiem
|
|
|