To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Jak wymienić filtr paliwa

krishna - 02-03-2012, 20:40
Temat postu: [EA6A/W 2.0TD] Jak wymienić filtr paliwa
Jak w temacie proszę o pomoc w opisie wymiany filtra paliwa w TD
robertdg - 02-03-2012, 20:51

Podnosisz maske, odpinasz wtyczke od czujnika na spodzie filtra, odkręcasz filtr (jest przukręcony do podstawy tak jak filtr oleju), montujesz filtr paliwa lekko ropą smarując uszczelke, pompujesz paliwo napełniając filtr i odpowietrzając układ.
milo - 02-03-2012, 21:00

Dodam jeszcze że przed zakręceniem należy napełnić filtr paliwa olejem napędowym pod sam gwint filtra unikniemy przez to długiego pompowania :lol:
krishna - 03-03-2012, 08:59

dzięki za odpowiedz

a czy po odkręceniu filtra paliwo nie będzie się lało,
i mam pytanie o pompowanie czy to znaczy ze mam naciskać kilka razy pedał przyśpieszeni, kręcić silnikiem czy jest jakiś inny system odpowietrzenia jak np w tdi od VW(system samoodpwietrzający się)

milo - 03-03-2012, 17:41

krishna napisał/a:
a czy po odkręceniu filtra paliwo nie będzie się lało,

Nie będzie się lało
krishna napisał/a:
i mam pytanie o pompowanie czy to znaczy ze mam naciskać kilka razy pedał przyśpieszeni, kręcić silnikiem czy jest jakiś inny system odpowietrzenia jak np w tdi od VW(system samoodpwietrzający się)

Musisz kilka razy ponaciskać pompką tam gdzie zakręcisz filtr paliwa z boku jest śrubka odpowietrzająca - naciskasz grzybek przytrzymujesz i śrubką popuszczasz i dokręcasz , taka samo jak odpowietrzasz hamulce , układ i tak sam się odpowietrzy :)

bluecard88 - 18-03-2012, 17:02

Jesli wszystko jest ok warto wymienic filtr paliwa??? chodzi mi o EA2W. Zbieram powoli rozne części do wymiany w aucie bo do PL wracam za 2 tyg wiec chce na glanc wszystko porobić :) w ojczyznie zawsze taniej.
m6riano - 18-03-2012, 18:03

Ja jeszcze nie wymieniałęm choć leje najtańszą, zawsze jeżdże na rezerwie i nawet ze 4 razy zdarzyło mi sie zapowietrzyć/wypalić do końca i później kręcić z 10min.
ps. po za tym to jest temat o dizlu...

bluecard88 - 18-03-2012, 18:20

m6riano napisał/a:
Ja jeszcze nie wymieniałęm choć leje najtańszą, zawsze jeżdże na rezerwie i nawet ze 4 razy zdarzyło mi sie zapowietrzyć/wypalić do końca i później kręcić z 10min.
ps. po za tym to jest temat o dizlu...

więc niewarto wymieniać:) zbędny wydatek. Sorki za nie właściwe wbicie sie w temat, niezauważyłem ,że to od diesla. Cały dzien dzis na tym forum przesiaduję i czytam.....zmęczenie heh

milo - 18-03-2012, 19:30

bluecard88 napisał/a:
więc niewarto wymieniać:) zbędny wydatek.

Lepiej wymienić filtr paliwa czy to diesel czy benzyna czy lpg :)

waldi-1 - 24-03-2012, 19:37

jak zmienisz ten filtr to przy zapalaniu nienaciskag gazu, ma chodzic na wolnych obrotach, a jak by ci silnik zgasł i niechciał sie ponownie uruchomić to jest taki prosty sposob , odkrecasz korek wlewu paliwa, bierzesz szmatke oraz kompresor z końcowka do pompowania, końcowke wkładasz do wlewy paliwa uszczeniasz to ta własnie szmatka i dmuchasz, powietrze przepcha ci paliwo a kolega wtedy zastartuje silnik i niema bata aby nie zapalił

tylko dmuchaj z przerwami nie cały czas, takie serie po 3 sekundy

Dread87 - 25-03-2012, 14:09

Wg mnie lepiej, szybciej i łatwiej jest pompowac pompka w filtrze paliwa;)
milo - 25-03-2012, 14:27

waldi-1 piszesz o dieslu?
waldi-1 - 25-03-2012, 14:44

tak o dieslu, benzyniaka nietrzeba przeciez odpowietrzac
milo - 25-03-2012, 14:51

waldi-1 nie polecam tego sposobu lepsze są metody odpowietrzania
waldi-1 - 25-03-2012, 15:05

milo, wiem ze sa z=rozne sposoby , ale jesli niema tej pompki recznej to i ta jest skuteczna i wcale nieszkodliwa, niewiem dlaczego niepolecasz tego sposobu? przeciez sa diesle np 406 hdi ktory to sie sam odpowietrza , ma w zbiorniku pompke ktora po przekreceniu kluczyka pompuje paliwo do układu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group