To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - invek. - Mitsubishi Eclipse 1G

invek. - 10-04-2012, 10:45
Temat postu: invek. - Mitsubishi Eclipse 1G
Witam Was. Długo nie gościłem na forum z racji tego, że nie posiadałem Misiaczka. Popełniłem kilka błędów typu Renault, czy Opel, ale wyszedłem na swoje i wróciłem do rodzinki.
Miałem w planach zakup CRX Del Sol, jednak tuż przed wyjazdem po nieprzeciętnie ładną sztukę doszedłem do wniosku, że to autko chyba nie jest dla mnie.
Zupełnie przypadkiem wszedłem wtedy w dział Eclipse na allegro i... zaiskrzyło. Poszukałem po forach i znalazłem dość zacną sztukę.


Silniczek to tradycyjne 2.0 4G63, jednak strute LPG II generacji z mikserem (?) przez co autko nie domaga na benzynie na wyższych obrotach - akurat wtedy, kiedy powinno zbierać się jak złe. W planach jest właśnie wrzucenie dobrej sekwencji i wywalenie wszelakich zwężek w dolocie, ograniczających osiągi motoru.
Wyposażenie to norma, tyle, że pojawił się tam również tempomat. Ciekawie się z tym ustrojstwem podróżuje :wink:
Ponadto do poprawy jest dolna obramówka szyby, gdyż gumka się trochę starła i widać srebrny kolorek wydobywający się na zewnątrz. Wygląda nieestetycznie, ale już niedługo tego nie będzie.
Sfera mechaniczna jest jak najbardziej na "+" poza gazem, który trzeba zrobić. Jakie podzespoły polecacie? (reduktor, program, wtryski itp.)
Co bardziej wnikliwi poznają autko, bowiem pochodzi ono z forum klubu miłośników Eclipse

Macie jakieś spostrzeżenia co można jeszcze poprawić? Z chęcią przyjmę krytykę na klatę :)
Pozdrawiam.

Xsystoff - 10-04-2012, 11:30

Czarne felgi mi sie nie widza i fajnie by wypolerowac napis 2000 DOHC na pokrywie. Zadbana sztuka, podobnego zezlomowalem (znaczy tez czerwony ale zardzewialy :lol: ).
mystek - 10-04-2012, 12:00

Eclipsy 1g są bardzo ładne, fakt :) ale z tym silnikiem mimo wszystko nie dają rady z powodu masy. W dodatku spalanie na wysokim poziomie. Imo dobrze, że masz gaz, coś Ci to chociaż wynagrodzi :)
Dread87 - 10-04-2012, 12:42

piekna sztuka:) zapraszam do mojego posta;)
Saqu - 10-04-2012, 20:18

będziesz zakładał sekwencje to wsadź ten wlew gazu pod klapkę a nie tak paskudnie w zderzaku
:)

k@rol - 10-04-2012, 20:27

Pięknie się prezentuje, gratulacje i bezawaryjności :mrgreen:
szpala85 - 10-04-2012, 20:32

Ładny :mrgreen: nie ma co więcej pisać :mrgreen:

ale jak chcesz krytykę to te felgi jakieś takie przymałe do tej bryki :twisted:

jacek11 - 10-04-2012, 20:38

Wydaje mi się,że fele są ok.tyle że są czarne,i dlatego wydają się małe.ale jak kto lubi :)
Gratuluję nabytku,bezawaryjności życzę :)

invek. - 10-04-2012, 21:08

Dzięki panowie. Póki co wad się nie dopatrzyłem prócz zamulenia na benzynie powyżej 4 tysięcy obrotów i na LPG w całym zakresie obrotów. Spowodowane jest to zapewne zwężkami w dolocie od instalki LPG. Mam słuszność? :)

Wlew do LPG na pewno zarzucę przy wlewie benzyny.
Póki co zdecydowałem się na:
- program Stag 4-plus
- reduktor AC R01
- wtryskiwacze Hana H2000 zielone. Jak nie starczy funduszy to zamienie na OMVL, lub jakiś inny wynalazek.

Przyznam szczerze, że na żywo autko wygląda dużo lepiej i przyciąga wzrok bardziej od nowszych autek. Siedzi się dupcia na ziemi, a pozycja za kierownicą jest po prostu idealna :)

Wiecie może czym obkleić dolną obramówkę szyby kierowcy? Jak widać na pierwszym zdjęciu guma się trochę wytarła i prześwituje srebrny kolorek na drzwiach kierowcy. Trochę nieestetycznie tą wygląda.

Mechanicznie natomiast autko spisuje sie świetnie. Jeszcze tylko odmulić i pięknie.
http://www.godula.pl/gaz/bmw/strony/gaz.htm to mnie przeraziło.


mystek - przy zdrowym egzemplarzu tragedii nie ma. Powinien osiągać ok. 8,5sek do 100km/h, a czy ja wiem, czy to zły wynik? :)

Zielu - 10-04-2012, 21:54

Kocur! :o Te felgi świetnie mu pasują, wzorem, kolorystyką. Wgl. piękne auto.

widzę blachy z Grochowa.. :P

jacek11 - 11-04-2012, 17:02

invek. napisał/a:
Wiecie może czym obkleić dolną obramówkę szyby kierowcy? Jak widać na pierwszym zdjęciu guma się trochę wytarła i prześwituje srebrny kolorek na drzwiach kierowcy. Trochę nieestetycznie tą wygląda.

Czarną folią :roll:

mystek - 11-04-2012, 20:32

#Invek - jak na rzekomo 150 koni to wciąż słaby wynik :) .

Co do wyników hamowni na gazie, to kumpel swego czasu hamował się Civiciem 1.6 SOHC bez vteca i miał takie wyniki (jak dobrze pamiętam):

- bez zwężki na gazie - 114KM
- ze zwężką na benzynie - 109KM
- na gazie - 99KM

Tomek - 11-04-2012, 20:53

mystek napisał/a:

- bez zwężki na gazie - 114KM


chyba na benzynie

invek. - 11-04-2012, 23:47

mystek napisał/a:

- bez zwężki na gazie - 114KM
- ze zwężką na benzynie - 109KM
- na gazie - 99KM

Hm, to niewielka różnica. Myślę, że w momencie obrotowym byłaby większa. Maksymalny z LPG IIgen jest niższy i niżej osiągany niż powinien. Pozbawia to typowej charakterystyki silnika japońskiego. Z tymi zwężkami myślę, że u mnie max moment osiągany jest przy ok. 4tys obrotów. Powinien być wyżej. Wtedy wkręca się szybciej na obroty i przypomina japońca.
Już nie mogę się doczekać tej sekwencji, kiedy będzie śmigał normalnie na gazie, jak i na benzynie :wink:
Oczywiście mam problem z wyborem wtryskiwaczy, bo Hany przekroczą trochę mój budżet i myślałem, aby zapakować AC W01 BFC. Kompletując takie wtryski będę miał wszystko formy produkującej Stag'a. Czasy otwarcia i zamykania mają podobne do dwukrotnie droższych "Hanek".
Jeszcze kwestia co usłyszę od gazownika i myślę, że na wakacje pokuszę się o taką instalkę.

Jak już to będzie zrobione to lepsze głośniczki i... Chyba to wszystko co do zrobienia póki co. W weekend majowy zabiorę miśka na ładną sesyjkę, bo teraz czasu brak. :)

mystek - 12-04-2012, 07:03

tomek84 napisał/a:
mystek napisał/a:

- bez zwężki na gazie - 114KM


chyba na benzynie


racja, mój błąd



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group