To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Wyciek oleju z skrzyni biegów automat

Mack10 - 17-04-2012, 14:00
Temat postu: Wyciek oleju z skrzyni biegów automat
Witam tak jak poprzednio pisałem w poście dotyczącego problemu z skrzynią biegów tak teraz już wiem w czym wcześniej tkwił problem otóż dokładnie kilka dni temu zauważyłem wyciek oleju z skrzyni biegów nie wiem dokładnie z którego miejsca tak czy inaczej olej powolutku ubywa z skrzyni :/. Raz wyciek jest mniej intensywny innym razem ubywa tego oleju więcej i mam pytanie czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i jak do tematu podejść tzn czy będzie trzeba zwalać skrzynie czy może wystarczy uszczelnianie na zewnątrz??? Pozdrawiam
robertdg - 17-04-2012, 20:45

Trzeba zlokalizować wyciek i usunąc
deejay - 17-04-2012, 21:43

Wymyj tak jak pisze Robert i obserwuj . Jest kilka mozliwości wycieku oleju , chłodnica oleju (gumowe wężyki) , dekiel panelu sterowania ( od czoła skrzyni ) , uszczelniacz na sprzęgle hydrokinetycznym ( potrzebny demontaż skrzyni ) , wyciek bedzie widoczny na łaczeniu skrzyni biegów i silnika , lub same półosie napedowe (uszczelniacze ) .
Mack10 - 20-04-2012, 21:18

Dzięki Panowie a Tobie Deejay za szczegółową odpowiedź ;) o postępach postaram się napisać w wolnej chwili. Pozdrawiam
WreX - 05-11-2012, 15:53

Tu napisze bo nie wiem gdzie... dzisiaj miałem wymieniany drążek kierowniczy przy demontażu ta gumowa osłona na nim była ulana jakimś płynem mechanik stwierdził, że to od przekładni tzn od wspomagania z tym, że olej był brązowy a od wspomagania mam czerwony, stwierdził, że mógł się zmieszać ze smarem i tak wygląda. Jednakże odkąd mam Miśka zauważyłem coraz to spadek poziomu oleju w skrzyni, jak dzisiaj zobaczyłem (fakt, że skrzynia mogła być nie całkiem dogrzana) ale poziom oleju wskazywał 1/3 poziomu COLD na zapalonym ;| Drążek był wymieniany lewy a wyglądało jak by coś nad nim kapało.
Jakieś pomysły sugestie rady ? Bardzo proszę o pomoc.
I czy kupić transmaxa Z na dolewke ? z tym że nie wiem co było wcześniej wlewane ;|

Hugo - 05-11-2012, 17:36

WreX napisał/a:
miałem wymieniany drążek kierowniczy przy demontażu ta gumowa osłona na nim była ulana jakimś płynem mechanik stwierdził, że to od przekładni tzn od wspomagania z tym, że olej był brązowy a od wspomagania mam czerwony, stwierdził, że mógł się zmieszać ze smarem i tak wygląda
Dokładnie. Na listwie zębatej jest trochę smaru, który po zmieszaniu z olejem wspomagania tak właśnie wygląda. A zapach? Śmierdziało rybą w oleju z puszki?
WreX - 05-11-2012, 17:58

Ja tego nie wąchałem, tylko on. Ale to również mało optymistyczny scenariusz, bo podobno muszę cała przekładnie wymieniać, z on jako najtańszy mechanik powiedział za robotę 200zł bo podobno bardzo dużo jest przy tym grzebania a przekładnia 400zł ;|
Idzie to jakoś naprawić gdyby to była ta przekładnia ?

deejay - 05-11-2012, 23:11

WreX napisał/a:
Ja tego nie wąchałem, tylko on. Ale to również mało optymistyczny scenariusz, bo podobno muszę cała przekładnie wymieniać, z on jako najtańszy mechanik powiedział za robotę 200zł bo podobno bardzo dużo jest przy tym grzebania a przekładnia 400zł ;|
Idzie to jakoś naprawić gdyby to była ta przekładnia ?


Wymyj dokładnie miejsce wycieku i uzupełnij płyn od wspomagania jesli go brakuje . Przekładnie w Galantach czasami ciekna i po pewnym czasie wyciek ustaje. Przerabiałem ten temat nie raz :wink:

Wyciek/zapocenie do obserwacji .

Hugo - 06-11-2012, 07:46

WreX napisał/a:
bardzo dużo jest przy tym grzebania
Fakt.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group