Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] immo carisma 1.6 95r
marcingo1 - 12-06-2012, 16:06 Temat postu: [Cari 1.6] immo carisma 1.6 95r Pomocy zgubiłem kluczyki i pilota do auta a drugim kompletem nie mogłem wyłączyć alarmu i odpalić auta dziś wiec wywaliłem alarm był to gepard ale w dalszym ciągu nie mogę odpalić auta. czy ktoś mi może powiedzieć jak odciąć immo? sterownik od immo to czerwona puszka bosch cartronic MR 213 384.Prosze o pomoc i z góry dziękuje.
marcingo1@wp.pl ew na forum
plecho1 - 12-06-2012, 17:01
U Ciebie prawdopodobnie odcina tylko zasilenie pompy paliwa a dokładniej sterowanie przekaźnika pompy paliwa. Przekaźnik jest pod środkową konsolą chyba z prawej strony.
Tu masz trochę na temat immo w Carismie:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=30722
marcingo1 - 12-06-2012, 17:12
ok a może jakaś podpowiedź jak rozwiązać ten problem? byłbym baardzo wdzięczny auto już jakby zaskakiwało ale właśnie jakby niedostawało paliwa
plecho1 - 12-06-2012, 17:47
Spróbuj znaleźć przekaźnik pompy paliwa i na próbę zewrzyj dwa grube przewody dochodzące do jego kostki. jeśli pompa w baku zadziała, to spróbuj odpalać. Nie jest to idealne rozwiązanie, bo pompa będzie chodziła zawsze po włączeniu na zapłon ale zawsze to lepsze jak kupno nowego zestawy stacyjki z kluczykiem i immobilisera i często dodatkowo komputera auta. Jeśli chcesz, to popytaj ludzi z podanego przeze mnie tematu, może ktoś Ci odpowie, co trzeba dokładnie zrobić aby zupełnie odciąć immobiliser. Podobno wymaga to drobnej przeróbki w połączeniu po miedzy sterownikiem immobilisera a komputerem auta.
marcingo1 - 13-06-2012, 14:16
sprawa sie wyjasnila wszystko przez to ze padl akumulator elektromechanik twierdzi ze komp sie rozstroli i niekontaktuje z immo jutro stawiam tylko ze twierdzi ze mitsubishi sa bardzo trudne do robienia i pewnie dlatego taki koszt od 400-800 troche duzo ma mi zestroic na nowo immo z kompem
plecho1 - 14-06-2012, 00:31
Raczej padający akumulator nie narobi takich problemów w tym aucie. Już kilka razy na tym forum spotkałem się z sytuacją, że zawiodło jakieś połączenie pomiędzy immobiliserem a anteną w stacyjce lub połączenie po między immobiliserem a komputerem auta lub padła sama antena. Nawet ktoś opisywał jak ją sprawdzić. Może najpierw poszukaj jakiś informacji na forum i posprawdzaj połączenia w kostkach związanych z obwodem immobilisera bo trochę to spora cena jeśli okazało by się, że nie łączy jakiś kabelek.
docencik87 - 14-06-2012, 19:53
http://forum.mitsumaniaki...hlight=#1069770
Dlaczego zakładasz drugi temat??
Prawdopodobnie masz nie ominięte zabezpieczenie realizowane przez alarm. Musisz znaleźć schemat alarmu i podać masę na jeden z przewodów.
A jeśli chodzi o mechanika to ładnie chce Cię orżnąć. Tak jak plecho1 napisał, czasami są problemu z anteną, ale wtedy zapala się Check Engine i pojawia się błąd immobilizera.
|
|
|