To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - O-Ring Cłodnicy oleju silnika

Qbaku - 28-06-2012, 21:11
Temat postu: O-Ring Cłodnicy oleju silnika
Witam,
Zauważyłem że na połączeniu chłodnicy oleju z blokiem silnika podcieka mi olej.
Czy ktoś wymieniał uszczelniacz chłodnicy oleju silnika? Czy są jakieś z tym problem. Jest tam dość mało miejsca. Czy potrzeba coś zdemontować żeby mieć dojście?
Czy zna ktoś wymiary tego o-ringu?

robertdg - 28-06-2012, 21:36

Demontujesz filtr oleju, odkręcasz nakretke na rurce mocowania filtra, możesz także odkręcić tę rurke jak już poluzujesz nakretke, zsuwasz chłodniczke, wymieniasz oring, montujesz wszystko w odwrotnej kolejności.
Qbaku - 28-06-2012, 21:43

Znam numer części (MD641905), ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji jakie ma rozmiary.
pplmr012 - 04-07-2012, 09:51
Temat postu: Re: O-Ring Cłodnicy oleju silnika
Qbaku napisał/a:
Witam,
...na połączeniu chłodnicy oleju z blokiem silnika podcieka mi olej?

Czy na pewno wyciek jest w tym miejscu?
Przez nieszczelny oring zaślepki wałka rozrządu olej spływa właśnie tam i wygląda jakby to było z pod chłdnicy.

pozdrawiam,

Qbaku - 06-07-2012, 13:07

Zauważyłem olej w tym miejscu, stad moje przypuszczenia.
Czy chodzi o zaślepkę na końcu wałka od strony gdzie jest np dolot powietrza?
Bo włąsciwie od tej strony zaważyłem jakieś zacieki pod wspomnianą zaślepką.

[ Dodano: 09-07-2012, 20:24 ]
Zakupiłem odpowiednie o-ringki, na dniach zabieram się za wymianę. Dla zainteresowanych:

O-ring Zaślepki wałka rozrządu (MF520031) Rozmiar 50x3,5mm

O-ring Chłodnicy oleju (MD41905) Rozmiar 70x3,5mm

Pozdrawiam

maju81 - 13-07-2014, 11:27

Chciałem się dowiedzieć, czy oringi z poniższych linków będą odpowiednie, czy jednak mają zbyt małą odporność na wysoką temperaturę? Zastanawiam się, czy temperatura w tych miejscach będzie przekraczać 100 st C?

Link1
Link2



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group