[97-04]Galant EAxA/W - O-Ring Cłodnicy oleju silnika
Qbaku - 28-06-2012, 21:11 Temat postu: O-Ring Cłodnicy oleju silnika Witam,
Zauważyłem że na połączeniu chłodnicy oleju z blokiem silnika podcieka mi olej.
Czy ktoś wymieniał uszczelniacz chłodnicy oleju silnika? Czy są jakieś z tym problem. Jest tam dość mało miejsca. Czy potrzeba coś zdemontować żeby mieć dojście?
Czy zna ktoś wymiary tego o-ringu?
robertdg - 28-06-2012, 21:36
Demontujesz filtr oleju, odkręcasz nakretke na rurce mocowania filtra, możesz także odkręcić tę rurke jak już poluzujesz nakretke, zsuwasz chłodniczke, wymieniasz oring, montujesz wszystko w odwrotnej kolejności.
Qbaku - 28-06-2012, 21:43
Znam numer części (MD641905), ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji jakie ma rozmiary.
pplmr012 - 04-07-2012, 09:51 Temat postu: Re: O-Ring Cłodnicy oleju silnika
Qbaku napisał/a: | Witam,
...na połączeniu chłodnicy oleju z blokiem silnika podcieka mi olej? |
Czy na pewno wyciek jest w tym miejscu?
Przez nieszczelny oring zaślepki wałka rozrządu olej spływa właśnie tam i wygląda jakby to było z pod chłdnicy.
pozdrawiam,
Qbaku - 06-07-2012, 13:07
Zauważyłem olej w tym miejscu, stad moje przypuszczenia.
Czy chodzi o zaślepkę na końcu wałka od strony gdzie jest np dolot powietrza?
Bo włąsciwie od tej strony zaważyłem jakieś zacieki pod wspomnianą zaślepką.
[ Dodano: 09-07-2012, 20:24 ]
Zakupiłem odpowiednie o-ringki, na dniach zabieram się za wymianę. Dla zainteresowanych:
O-ring Zaślepki wałka rozrządu (MF520031) Rozmiar 50x3,5mm
O-ring Chłodnicy oleju (MD41905) Rozmiar 70x3,5mm
Pozdrawiam
maju81 - 13-07-2014, 11:27
Chciałem się dowiedzieć, czy oringi z poniższych linków będą odpowiednie, czy jednak mają zbyt małą odporność na wysoką temperaturę? Zastanawiam się, czy temperatura w tych miejscach będzie przekraczać 100 st C?
Link1
Link2
|
|
|