To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Brak mocy po odłączeniu akumulatora

tresorex - 06-10-2012, 18:27
Temat postu: [EA5A/W 2.5] Brak mocy po odłączeniu akumulatora
Wymieniałem dziś świece i kable. Musiałem na aucie też coś zespawać i odłączyłem akumulator. Po złożeniu wszystkiego do kupy silnik wkręca się tylko na ok 2,5k obrotów.

Wyszukałem na forum procedurę nauki ECU ale nic nie pomogła. Nie wiem czy to ma znaczenie że u mnie światła świecą się cały czas więc ustawiłem je na pozycyjne.

We FAQ Procedura programowania ECU jest napisane że trzeba kluczyk ustawić na off a u mnie nie ma off... jest lock, acc, start i coś tam jeszcze ;) O którą pozycję chodzi?

waldi-1 - 06-10-2012, 19:20

Kolego, sprawdż czy dobrze podłączyłeś kable, czy czasem niepomyliłeś kolejności :D
tresorex - 06-10-2012, 19:48

Odłączałem stary i podłączałem nowy więc na 99% jest dobrze...
waldi-1 - 06-10-2012, 20:08

A silnik pracuje równo ?
tresorex - 06-10-2012, 20:25

Trudno powiedzieć bo na gazie trochę nie równo pracował i teraz jest podobnie.

EDIT: nie ma pierdzenia, strzelania itp jeśli o to chodzi...

komarsnk - 07-10-2012, 09:11
Temat postu: Re: Brak mocy po odłączeniu akumulatora
tresorex napisał/a:
u mnie nie ma off

OFF=LOCK :)

tresorex, no to teraz trzeba mieć nadzieję, że ECU się nie uszkodził podczas spawania bo gdzieś czytałem o takich historiach :|
Jeśli tylko masz taką możliwość to podmień ECU

waldi-1 - 07-10-2012, 09:13

Chodziło mi o to, że jak trzymasz np na 2 tys obrotów , to czy silnik pracuje rowno, czy tak jak by niepracował na jedna świece
robertdg - 07-10-2012, 09:36

Napewno podpiąłeś wszystkie kabelki/wtyczki :?:
tresorex - 07-10-2012, 10:01

komarsnk napisał/a:
tresorex, no to teraz trzeba mieć nadzieję, że ECU się nie uszkodził podczas spawania bo gdzieś czytałem o takich historiach :|


A nie powinien wywalić CE wtedy? U mnie się nie świeci...

waldi-1 napisał/a:
Chodziło mi o to, że jak trzymasz np na 2 tys obrotów , to czy silnik pracuje rowno, czy tak jak by niepracował na jedna świece


Chodzi równo.

robertdg napisał/a:
Napewno podpiąłeś wszystkie kabelki/wtyczki :?:


Sprawdzałem 3x i wszystko jest ale pójdę sprawdzić czwarty.

waldi-1 - 07-10-2012, 10:17

A co spawałeś przy aucie ??
robertdg - 07-10-2012, 10:19

waldi-1 napisał/a:
A co spawałeś przy aucie ??
No własnie, co spawałeś :?: :P
waldi-1 - 07-10-2012, 10:46

Dobrze by było też, jakbyś zrobił filmik :D oczywiście nie spawania tylko pracy silnika :lol:
tresorex - 07-10-2012, 10:49

Do ukręconej, ułamanej śruby było trzeba dospawać nakrętkę żeby ją odkręcić...

Obroty wyglądają tak (gaz w podłodze):
http://www.youtube.com/watch?v=73dkdbSj5F4

A problem już rozwiązany :D :lol:

Przyczyną była opaska gumowej trąby dolotu bo przykręciłem ją pionowo i dzyndzel od przepustnicy haczył o nią :lol:
Widać to na filmiku :D
http://www.youtube.com/watch?v=MDN0Bt1Rkk0

waldi-1 - 07-10-2012, 11:08

haha , czyli zrobienie filmiku pomogło :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group