To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Walnięty rozrząd. Szukam części. Prośba o wycenę.

michajli - 08-12-2012, 09:40
Temat postu: Walnięty rozrząd. Szukam części. Prośba o wycenę.
Witam wszystkich MitsuManiaków.
Z przykrością muszę poinformować iż moja Cari uległą pieszej w życiu poważnej awarii (przebieg 240000).

Strzelił pasek rozrządu. :(
Moje pytanie jest następujące, gdyż szukam części do kupna, a pewnie niejeden z was ma do nich dostęp.

Carisma 1.9 TD '97

Silnik F8QT

1: Zawory szt 8
2: Kieliszki zaworów szt 8
3: Prowadnice zaworowe z uszczelniaczami szt 8
4: Pasek rozrządu/ kompletny rozrząd szt 1
5: Uszczelka pod głowicę szt 1
6: Uszczelka pokrywy zaworów szt 1
7: uszczelka kolektora wydech/ssanie szt 1
8: Pasek klinowy szt 1
9: Uszczelniacze wałka rozrządu 1 kpl.
10: Wałek rozrządu szt 1

Lub kompletna głowica po regeneracji szt 1

Proszę o wycenę na prv lub michajli@o2.pl

Dzięki i oby jak najmniej awarii :)

Hugo - 08-12-2012, 20:27

michajli napisał/a:
1: Zawory szt 8
2: Kieliszki zaworów szt 8
3: Prowadnice zaworowe z uszczelniaczami szt 8
Zamiast tego lepiej kupić to
michajli napisał/a:
kompletna głowica po regeneracji szt 1

Resztę części kupisz w pierwszym lepszym sklepie motoryzacyjnym, przecież to "renówka".

Minuello - 09-12-2012, 09:13

Myślę że regeneracja twojej głowicy z zaworami itp oraz planowaniem to ok 600-800 zł
w zależności od kosztów części do tego dochodzi koszt wyjęcia i powtórnego założenia głowicy to już zależy od mechanika ile weźmie
koszt rozrządu w IC bez zniżek 437 zł za komplet ruvielle
komplet uszczelek silnika około 250 zł
Więc to droga impreza będzie :/

arturos998 - 05-01-2013, 10:42

Nie wiem czy temat aktualny ale miałem podobny przypadek i osobiście zdecydowałem się na wymianę silnika na drugi. Za kompletny z całym oprzyrządowaniem (alternator, pompa wtryskowa, pompa od klimy itd.) zapłaciłem 1900 złotych. Nie wiem czy to koniec twoich wydatków, bo jak poszukujesz wałka rozrządu to mogło prawdopodobnie zciąć również klinek na kole od pompy wtryskowej (w środku ma dość delikatną regulację z tworzywa sztucznego).
Jaro1974 - 11-01-2013, 14:44

Ja wolałbym po takiej przygodzie zakupić kompletną głowicę (koszt myślę około 800-1000 pln)plus rozrząd w granicach 300-450 pln oraz uszczelki w granicach 200-300 pln. Choć powiem że za tą kasę możnaby było pokusić się na kupno silnika z jakiegoś anglika lub rozbitka z rozbitym tyłem.
dulas - 19-01-2013, 21:40

3 Lata temu podobna sytuacja ,zakupilem silnik bez oprzyrzadowania (1000zl Wroclaw)
najlepszy i najszybszy wybor

kasiaaa2005 - 23-01-2013, 22:56

Witam. A czy przy wymianie rozrzadu tez trzeba wymienic napinacz hydrauliczny? Mechcnik powiedzial mi ze to jednorazowa czesc.
volve - 24-01-2013, 08:53

kasiaaa2005 napisał/a:
A czy przy wymianie rozrzadu tez trzeba wymienic napinacz hydrauliczny?


Nie napisałaś jaki silnik. Ja mogę wypowiedzieć się o GDI. Ogólnie w GDI napinacz zmienia się co drugą wymianę rozrządu. Oczywiście to wszystko przy oryginalnych częściach ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group