To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [CJ1A] Świeżak i pare pytań

mith_yoshi - 07-01-2013, 20:42
Temat postu: [CJ1A] Świeżak i pare pytań
Witam
Jestem nowy w rodzinie Japończyków. Wcześniej bawiłem sie troszkę samochodami od naszych zachodnich sąsiadów, stąd mam parę pytań. Kupiłem w październiku Colta '97 glx. Samochód był od pierwszej właścicielki na org. brifie i 155 tys na liczniku. Z naklejek na belkach drzwi wynika, że od samego poczatku był regularnie serwisowany w autoryzowanym serwisie Mitsu w Niemczech - ostatnia na 140 tys. To i opinia diagnosty chyba najbardziej skłoniła mnie do zakupu go. Nie mówie już o jego wyglądzie ;) bjuti ;) !
Moje pytanie - z waszego doświadczenia, na co musze zwrócić swoje oczy i portfel w przyszłości ? Przypuszczam że rozrząd był napewno raz robiony - czy już pora na drugi ? Jak z filtrami i olejem ? Wiem wymienić ;) ale potem co jaki czas lub dystans ? Czasem pasek alternatora ma głośny poślizg przy nie rozgrzanym silniku - warto się tym bawić ? Z tego co też czytałem to rozumiem że redukcja drugiego biegu i napinacze pasów to poprostu jego urok ?
pozdrawiam

Hugo - 07-01-2013, 21:50

mith_yoshi napisał/a:
czy już pora na drugi ?
Tak.
mith_yoshi napisał/a:
Jak z filtrami i olejem ?
Olej i filtr oleju co 10 000 km, filtr powietrza co 15 000-20 000 km, paliwa rzadziej.
mith_yoshi napisał/a:
Czasem pasek alternatora ma głośny poślizg przy nie rozgrzanym silniku - warto się tym bawić ?
Nie, wymienić na nowy :wink:
mith_yoshi napisał/a:
tego co też czytałem to rozumiem że redukcja drugiego biegu i napinacze pasów to poprostu jego urok ?
Można tak powiedzieć.
Marcin-Krak - 07-01-2013, 22:51

mith_yoshi, witaj na Forum.
Polecam lekturę: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=17006
Tam znajdziesz linki do tematów, w których znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania :)