[XX-92]Colt C50 i starsze - silnik gaśnie jak jest zimny :(
Anonymous - 03-01-2007, 12:17 Temat postu: silnik gaśnie jak jest zimny :( Mam Colcika 1,3 12v z 1991 roku. Niedawo go zakupiłem od gościa ktory nim wogole nie jeździł samochód przestał jakies 4 miechy na dworze ale mniejsza z tym, mam problemy z odpaleniem go jak jest zimny i zawsze odpalajac go bo nocy musze dodac gazu i dopiero wtedy łapie a jak jest temp ponizej 0 to przez jakis czas musze dodawac gazu zeby nie zgasł jednak po jaks 30 sekundach wszystko wraca do normy i silnik wchodzi jak nalezy. W czym tkwi problem świece, przewody może słaby akumulator? PROSZE O POMOC I Z GÓRY WIELKIE DZIEKI!
Hubeeert - 03-01-2007, 12:21
ogi87 slowo klucz to czujnik temp silnika - prawdopodobnie pada lub padl.
I jeszcze cos - na gorze forum jest wyraznie napisane "w temacie posta ma byc napisane czego temat dotyczy a nie tylko POMOCY! Za taki temat autor dostaje ostrzeżenie. " Jakbys zechcial edytowac temat - bedzie nam milo.
Anonymous - 03-01-2007, 12:25 Temat postu: Re: help!
ogi87 napisał/a: | Mam Colcika 1,3 12v z 1991 roku. Niedawo go zakupiłem od gościa ktory nim wogole nie jeździł samochód przestał jakies 4 miechy na dworze ale mniejsza z tym, mam problemy z odpaleniem go jak jest zimny i zawsze odpalajac go bo nocy musze dodac gazu i dopiero wtedy łapie a jak jest temp ponizej 0 to przez jakis czas musze dodawac gazu zeby nie zgasł jednak po jaks 30 sekundach wszystko wraca do normy i silnik wchodzi jak nalezy. W czym tkwi problem świece, przewody może słaby akumulator? PROSZE O POMOC I Z GÓRY WIELKIE DZIEKI! |
mialem takie objawy gdy moje wolne obroty nadawaly sie do ustawienia a po zabiegu jak reka odjął>>>ustawiaj wg strony Krzyżaka...
josie - 03-01-2007, 12:36
bear007 napisał/a: | mialem takie objawy gdy moje wolne obroty nadawaly sie do ustawienia a po zabiegu jak reka odjął>>>ustawiaj wg strony Krzyżaka... |
Procedura ze str Krzyzaka się tutaj nie nada - to jest 1,3 na gaźniku.
Było trochę o gaźnikach i ssaniu w tych autach pisane - poszukaj
Anonymous - 03-01-2007, 12:43
Hubeeert sorry nowy jestem na przyszłosc zapamietam. A ile taki czujnik moze kosztowac?
Anonymous - 03-01-2007, 12:45
ogi87 napisał/a: | Hubeeert sorry nowy jestem na przyszłosc zapamietam. | regulamin
Hubeeert - 03-01-2007, 13:30
ogi87 napisał/a: | Hubeeert sorry nowy jestem na przyszłosc zapamietam. A ile taki czujnik moze kosztowac? |
Nie ma sprawy
Wlasnie dlatego, ze jestes nowy zwrocilem Ci uwage a nie wlepilem ostrzezenie. Mamy tu zasade, ze "nowy uzytkownik" jest pod ochrona do 30 postow - bledy ludzka rzecz a forum ma byc przyjazne uzytkownikowi.
I cos jeszcze - jezeli chodzi o gaznik i gasniecie na zimno - prawdopodobnie jest to kwestia czyszczenia gaznika (wewnatrz i z zewnatrz) z brudu ktory nazbieral sie przez lata. Moze to byc tez kwestia trefnego paliwa, ktore zatankowales.
Zanim zaczniesz go rozbierac sprobuj zatankowac gdzies dobrego paliwa i wlac do niego jakis srodek do czyszczenia uklady paliwowego. Nie zaszkodzi a moze pomoc. Jak pomoze - znaczy ze bylo zasyfione. Jak nie - czyszczenie i regulacja.
szpala85 - 03-01-2007, 13:43
bear007 napisał/a: | ustawiaj wg strony Krzyżaka... |
mam dokladnie taki sam model colta , ustaw komputer i bedzie git , napewno , sam tak robilem i dziala
Anonymous - 04-01-2007, 10:14
WITAM a wczoraj wieczorem zauważyłem cos nowego gdy odpaliłem smochodzik no i jak zwykle troche zaczał sie dławic wyłączyłem dmuchawe i radio i samochód zgasł?!
Anonymous - 04-01-2007, 10:25
jak ustawiasz obroty wszelkie urzadzenia elektryczne maja byc wylaczone i koła na wprost jesli masz wspomaganie
nie przeczytales strony Krzyżaka
musisz powtorzyc manewr
josie - 04-01-2007, 10:40
szpala85 napisał/a: | mam dokladnie taki sam model colta , ustaw komputer i bedzie git , napewno , sam tak robilem i dziala |
To może napisz koledze jak się ustawia. I chyba nie komputer, bo go się nie da regulować, a gaźnik.
bear007 napisał/a: | jak ustawiasz obroty wszelkie urzadzenia elektryczne maja byc wylaczone i koła na wprost jesli masz wspomaganie
nie przeczytales strony Krzyżaka
musisz powtorzyc manewr |
bear007, Ty przeczytałeś posty w tym temace??
Po pierwsze to nie wtrysk a gaźnik, a na stronie Krzyzaka nie znalazłem procedury regulującej gaźnik. Po drugie ogi87 wogóle nic nie regulował więc nie wiadomo co ma powtarzać. Doszły mu tylko nowe objawy.
szpala85 - 04-01-2007, 12:17
josie, ale to jest taki sam model colta jak moj czyli gaznik sterowany podcisnieniami + komputer ktory steruje silnikiem krokowym i innymi bajerami
musisz odlaczyc kleme od akumulatora i odczekac chwilke az sie zrestartuje ,potem podlaczasz i :
1. wylaczasz wszystkie odbiorniki w aucie ..... WSZYSTKIE
2. odpalasz z kluczyka ..... NIE WCISKAJAC GAZU !!!! (pewnie tak robisz bo tez tak robilem ja byl zimny )
3. zostawiasz go tak na 10 - 20 min (wchodzi na 1500 obr. potem spada na 800 obr, potem znow na 3000 obr. i spada na 900 obr . )
4. i jak juz widzisz ze sa ciagle te same obroty czyli 800-900 to znaczy ze jest git i mozesz chulac
ps . w miedzy czasie powinien sie wlaczyc kilka razy wentylator od chlodnicy
mi takie cos zadzialalo i pomoglo jezeli cos popapralem to przepraszam
jezeli to nie pomoze to ja juz nie wiem co za diabel siedzi w tym colcie
Anonymous - 24-02-2007, 19:56
ogi87,
napisz czy autko ci chodzi ja mam ten sam proble, dodatkowo jest muł. Jeżeli tak jaka była przyczyna.
|
|
|