To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - silnik gaśnie jak jest zimny :(

Anonymous - 03-01-2007, 12:17
Temat postu: silnik gaśnie jak jest zimny :(
Mam Colcika 1,3 12v z 1991 roku. Niedawo go zakupiłem od gościa ktory nim wogole nie jeździł samochód przestał jakies 4 miechy na dworze ale mniejsza z tym, mam problemy z odpaleniem go jak jest zimny i zawsze odpalajac go bo nocy musze dodac gazu i dopiero wtedy łapie a jak jest temp ponizej 0 to przez jakis czas musze dodawac gazu zeby nie zgasł jednak po jaks 30 sekundach wszystko wraca do normy i silnik wchodzi jak nalezy. W czym tkwi problem świece, przewody może słaby akumulator? PROSZE O POMOC I Z GÓRY WIELKIE DZIEKI!
Hubeeert - 03-01-2007, 12:21

ogi87 slowo klucz to czujnik temp silnika - prawdopodobnie pada lub padl.

I jeszcze cos - na gorze forum jest wyraznie napisane "w temacie posta ma byc napisane czego temat dotyczy a nie tylko POMOCY! Za taki temat autor dostaje ostrzeżenie. " Jakbys zechcial edytowac temat - bedzie nam milo.

Anonymous - 03-01-2007, 12:25
Temat postu: Re: help!
ogi87 napisał/a:
Mam Colcika 1,3 12v z 1991 roku. Niedawo go zakupiłem od gościa ktory nim wogole nie jeździł samochód przestał jakies 4 miechy na dworze ale mniejsza z tym, mam problemy z odpaleniem go jak jest zimny i zawsze odpalajac go bo nocy musze dodac gazu i dopiero wtedy łapie a jak jest temp ponizej 0 to przez jakis czas musze dodawac gazu zeby nie zgasł jednak po jaks 30 sekundach wszystko wraca do normy i silnik wchodzi jak nalezy. W czym tkwi problem świece, przewody może słaby akumulator? PROSZE O POMOC I Z GÓRY WIELKIE DZIEKI!


mialem takie objawy gdy moje wolne obroty nadawaly sie do ustawienia a po zabiegu jak reka odjął>>>ustawiaj wg strony Krzyżaka...

josie - 03-01-2007, 12:36

bear007 napisał/a:
mialem takie objawy gdy moje wolne obroty nadawaly sie do ustawienia a po zabiegu jak reka odjął>>>ustawiaj wg strony Krzyżaka...


Procedura ze str Krzyzaka się tutaj nie nada - to jest 1,3 na gaźniku.

Było trochę o gaźnikach i ssaniu w tych autach pisane - poszukaj

Anonymous - 03-01-2007, 12:43

Hubeeert sorry nowy jestem na przyszłosc zapamietam. A ile taki czujnik moze kosztowac?
Anonymous - 03-01-2007, 12:45

ogi87 napisał/a:
Hubeeert sorry nowy jestem na przyszłosc zapamietam.
regulamin :idea:
Hubeeert - 03-01-2007, 13:30

ogi87 napisał/a:
Hubeeert sorry nowy jestem na przyszłosc zapamietam. A ile taki czujnik moze kosztowac?


Nie ma sprawy :)
Wlasnie dlatego, ze jestes nowy zwrocilem Ci uwage a nie wlepilem ostrzezenie. Mamy tu zasade, ze "nowy uzytkownik" jest pod ochrona do 30 postow ;-) - bledy ludzka rzecz a forum ma byc przyjazne uzytkownikowi.

I cos jeszcze - jezeli chodzi o gaznik i gasniecie na zimno - prawdopodobnie jest to kwestia czyszczenia gaznika (wewnatrz i z zewnatrz) z brudu ktory nazbieral sie przez lata. Moze to byc tez kwestia trefnego paliwa, ktore zatankowales.
Zanim zaczniesz go rozbierac sprobuj zatankowac gdzies dobrego paliwa i wlac do niego jakis srodek do czyszczenia uklady paliwowego. Nie zaszkodzi a moze pomoc. Jak pomoze - znaczy ze bylo zasyfione. Jak nie - czyszczenie i regulacja.

szpala85 - 03-01-2007, 13:43

bear007 napisał/a:
ustawiaj wg strony Krzyżaka...


mam dokladnie taki sam model colta :wink: , ustaw komputer i bedzie git , napewno 8) , sam tak robilem i dziala 8)

Anonymous - 04-01-2007, 10:14

WITAM a wczoraj wieczorem zauważyłem cos nowego gdy odpaliłem smochodzik no i jak zwykle troche zaczał sie dławic wyłączyłem dmuchawe i radio i samochód zgasł?!
Anonymous - 04-01-2007, 10:25

jak ustawiasz obroty wszelkie urzadzenia elektryczne maja byc wylaczone i koła na wprost jesli masz wspomaganie :!: :!:
nie przeczytales strony Krzyżaka :!:

musisz powtorzyc manewr :mrgreen:

josie - 04-01-2007, 10:40

szpala85 napisał/a:
mam dokladnie taki sam model colta , ustaw komputer i bedzie git , napewno , sam tak robilem i dziala


To może napisz koledze jak się ustawia. I chyba nie komputer, bo go się nie da regulować, a gaźnik.


bear007 napisał/a:
jak ustawiasz obroty wszelkie urzadzenia elektryczne maja byc wylaczone i koła na wprost jesli masz wspomaganie
nie przeczytales strony Krzyżaka
musisz powtorzyc manewr


bear007, Ty przeczytałeś posty w tym temace?? :roll:
Po pierwsze to nie wtrysk a gaźnik, a na stronie Krzyzaka nie znalazłem procedury regulującej gaźnik. Po drugie ogi87 wogóle nic nie regulował więc nie wiadomo co ma powtarzać. Doszły mu tylko nowe objawy.

szpala85 - 04-01-2007, 12:17

josie, ale to jest taki sam model colta jak moj czyli gaznik sterowany podcisnieniami + komputer ktory steruje silnikiem krokowym i innymi bajerami :wink:

musisz odlaczyc kleme od akumulatora i odczekac chwilke az sie zrestartuje ,potem podlaczasz i :
1. wylaczasz wszystkie odbiorniki w aucie ..... WSZYSTKIE
2. odpalasz z kluczyka ..... NIE WCISKAJAC GAZU !!!! (pewnie tak robisz bo tez tak robilem ja byl zimny 8) )
3. zostawiasz go tak na 10 - 20 min (wchodzi na 1500 obr. potem spada na 800 obr, potem znow na 3000 obr. i spada na 900 obr . )
4. i jak juz widzisz ze sa ciagle te same obroty czyli 800-900 to znaczy ze jest git :mrgreen: i mozesz chulac

ps . w miedzy czasie powinien sie wlaczyc kilka razy wentylator od chlodnicy :wink:

mi takie cos zadzialalo i pomoglo jezeli cos popapralem to przepraszam 8)
jezeli to nie pomoze to ja juz nie wiem co za diabel siedzi w tym colcie :evil:

Anonymous - 24-02-2007, 19:56

ogi87,
napisz czy autko ci chodzi ja mam ten sam proble, dodatkowo jest muł. Jeżeli tak jaka była przyczyna.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group