Przesunięty przez: Hubeeert 21-03-2007, 02:12 |
silnik gaśnie jak jest zimny :( |
Autor |
Wiadomość |
ogi87 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2007, 12:17 silnik gaśnie jak jest zimny :(
|
|
|
Mam Colcika 1,3 12v z 1991 roku. Niedawo go zakupiłem od gościa ktory nim wogole nie jeździł samochód przestał jakies 4 miechy na dworze ale mniejsza z tym, mam problemy z odpaleniem go jak jest zimny i zawsze odpalajac go bo nocy musze dodac gazu i dopiero wtedy łapie a jak jest temp ponizej 0 to przez jakis czas musze dodawac gazu zeby nie zgasł jednak po jaks 30 sekundach wszystko wraca do normy i silnik wchodzi jak nalezy. W czym tkwi problem świece, przewody może słaby akumulator? PROSZE O POMOC I Z GÓRY WIELKIE DZIEKI! |
Ostatnio zmieniony przez ogi87 03-01-2007, 12:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-01-2007, 12:21
|
|
|
ogi87 slowo klucz to czujnik temp silnika - prawdopodobnie pada lub padl.
I jeszcze cos - na gorze forum jest wyraznie napisane "w temacie posta ma byc napisane czego temat dotyczy a nie tylko POMOCY! Za taki temat autor dostaje ostrzeżenie. " Jakbys zechcial edytowac temat - bedzie nam milo. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2007, 12:25 Re: help!
|
|
|
ogi87 napisał/a: | Mam Colcika 1,3 12v z 1991 roku. Niedawo go zakupiłem od gościa ktory nim wogole nie jeździł samochód przestał jakies 4 miechy na dworze ale mniejsza z tym, mam problemy z odpaleniem go jak jest zimny i zawsze odpalajac go bo nocy musze dodac gazu i dopiero wtedy łapie a jak jest temp ponizej 0 to przez jakis czas musze dodawac gazu zeby nie zgasł jednak po jaks 30 sekundach wszystko wraca do normy i silnik wchodzi jak nalezy. W czym tkwi problem świece, przewody może słaby akumulator? PROSZE O POMOC I Z GÓRY WIELKIE DZIEKI! |
mialem takie objawy gdy moje wolne obroty nadawaly sie do ustawienia a po zabiegu jak reka odjął>>>ustawiaj wg strony Krzyżaka... |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-01-2007, 12:36
|
|
|
bear007 napisał/a: | mialem takie objawy gdy moje wolne obroty nadawaly sie do ustawienia a po zabiegu jak reka odjął>>>ustawiaj wg strony Krzyżaka... |
Procedura ze str Krzyzaka się tutaj nie nada - to jest 1,3 na gaźniku.
Było trochę o gaźnikach i ssaniu w tych autach pisane - poszukaj |
|
|
|
 |
ogi87 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2007, 12:43
|
|
|
Hubeeert sorry nowy jestem na przyszłosc zapamietam. A ile taki czujnik moze kosztowac? |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2007, 12:45
|
|
|
ogi87 napisał/a: | Hubeeert sorry nowy jestem na przyszłosc zapamietam. | regulamin |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-01-2007, 13:30
|
|
|
ogi87 napisał/a: | Hubeeert sorry nowy jestem na przyszłosc zapamietam. A ile taki czujnik moze kosztowac? |
Nie ma sprawy
Wlasnie dlatego, ze jestes nowy zwrocilem Ci uwage a nie wlepilem ostrzezenie. Mamy tu zasade, ze "nowy uzytkownik" jest pod ochrona do 30 postow - bledy ludzka rzecz a forum ma byc przyjazne uzytkownikowi.
I cos jeszcze - jezeli chodzi o gaznik i gasniecie na zimno - prawdopodobnie jest to kwestia czyszczenia gaznika (wewnatrz i z zewnatrz) z brudu ktory nazbieral sie przez lata. Moze to byc tez kwestia trefnego paliwa, ktore zatankowales.
Zanim zaczniesz go rozbierac sprobuj zatankowac gdzies dobrego paliwa i wlac do niego jakis srodek do czyszczenia uklady paliwowego. Nie zaszkodzi a moze pomoc. Jak pomoze - znaczy ze bylo zasyfione. Jak nie - czyszczenie i regulacja. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 03-01-2007, 13:43
|
|
|
bear007 napisał/a: | ustawiaj wg strony Krzyżaka... |
mam dokladnie taki sam model colta , ustaw komputer i bedzie git , napewno , sam tak robilem i dziala |
|
|
|
 |
ogi87 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-01-2007, 10:14
|
|
|
WITAM a wczoraj wieczorem zauważyłem cos nowego gdy odpaliłem smochodzik no i jak zwykle troche zaczał sie dławic wyłączyłem dmuchawe i radio i samochód zgasł?! |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-01-2007, 10:25
|
|
|
jak ustawiasz obroty wszelkie urzadzenia elektryczne maja byc wylaczone i koła na wprost jesli masz wspomaganie
nie przeczytales strony Krzyżaka
musisz powtorzyc manewr |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-01-2007, 10:40
|
|
|
szpala85 napisał/a: | mam dokladnie taki sam model colta , ustaw komputer i bedzie git , napewno , sam tak robilem i dziala |
To może napisz koledze jak się ustawia. I chyba nie komputer, bo go się nie da regulować, a gaźnik.
bear007 napisał/a: | jak ustawiasz obroty wszelkie urzadzenia elektryczne maja byc wylaczone i koła na wprost jesli masz wspomaganie
nie przeczytales strony Krzyżaka
musisz powtorzyc manewr |
bear007, Ty przeczytałeś posty w tym temace??
Po pierwsze to nie wtrysk a gaźnik, a na stronie Krzyzaka nie znalazłem procedury regulującej gaźnik. Po drugie ogi87 wogóle nic nie regulował więc nie wiadomo co ma powtarzać. Doszły mu tylko nowe objawy. |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 04-01-2007, 12:17
|
|
|
josie, ale to jest taki sam model colta jak moj czyli gaznik sterowany podcisnieniami + komputer ktory steruje silnikiem krokowym i innymi bajerami
musisz odlaczyc kleme od akumulatora i odczekac chwilke az sie zrestartuje ,potem podlaczasz i :
1. wylaczasz wszystkie odbiorniki w aucie ..... WSZYSTKIE
2. odpalasz z kluczyka ..... NIE WCISKAJAC GAZU !!!! (pewnie tak robisz bo tez tak robilem ja byl zimny )
3. zostawiasz go tak na 10 - 20 min (wchodzi na 1500 obr. potem spada na 800 obr, potem znow na 3000 obr. i spada na 900 obr . )
4. i jak juz widzisz ze sa ciagle te same obroty czyli 800-900 to znaczy ze jest git i mozesz chulac
ps . w miedzy czasie powinien sie wlaczyc kilka razy wentylator od chlodnicy
mi takie cos zadzialalo i pomoglo jezeli cos popapralem to przepraszam
jezeli to nie pomoze to ja juz nie wiem co za diabel siedzi w tym colcie |
|
|
|
 |
gabi [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2007, 19:56
|
|
|
ogi87,
napisz czy autko ci chodzi ja mam ten sam proble, dodatkowo jest muł. Jeżeli tak jaka była przyczyna. |
|
|
|
 |
|