Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
21-03-2007, 02:12
silnik gaśnie jak jest zimny :(
Autor Wiadomość
ogi87
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2007, 12:17   silnik gaśnie jak jest zimny :(

Mam Colcika 1,3 12v z 1991 roku. Niedawo go zakupiłem od gościa ktory nim wogole nie jeździł samochód przestał jakies 4 miechy na dworze ale mniejsza z tym, mam problemy z odpaleniem go jak jest zimny i zawsze odpalajac go bo nocy musze dodac gazu i dopiero wtedy łapie a jak jest temp ponizej 0 to przez jakis czas musze dodawac gazu zeby nie zgasł jednak po jaks 30 sekundach wszystko wraca do normy i silnik wchodzi jak nalezy. W czym tkwi problem świece, przewody może słaby akumulator? PROSZE O POMOC I Z GÓRY WIELKIE DZIEKI!
Ostatnio zmieniony przez ogi87 03-01-2007, 12:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2007, 12:21   

ogi87 slowo klucz to czujnik temp silnika - prawdopodobnie pada lub padl.

I jeszcze cos - na gorze forum jest wyraznie napisane "w temacie posta ma byc napisane czego temat dotyczy a nie tylko POMOCY! Za taki temat autor dostaje ostrzeżenie. " Jakbys zechcial edytowac temat - bedzie nam milo.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2007, 12:25   Re: help!

ogi87 napisał/a:
Mam Colcika 1,3 12v z 1991 roku. Niedawo go zakupiłem od gościa ktory nim wogole nie jeździł samochód przestał jakies 4 miechy na dworze ale mniejsza z tym, mam problemy z odpaleniem go jak jest zimny i zawsze odpalajac go bo nocy musze dodac gazu i dopiero wtedy łapie a jak jest temp ponizej 0 to przez jakis czas musze dodawac gazu zeby nie zgasł jednak po jaks 30 sekundach wszystko wraca do normy i silnik wchodzi jak nalezy. W czym tkwi problem świece, przewody może słaby akumulator? PROSZE O POMOC I Z GÓRY WIELKIE DZIEKI!


mialem takie objawy gdy moje wolne obroty nadawaly sie do ustawienia a po zabiegu jak reka odjął>>>ustawiaj wg strony Krzyżaka...
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-01-2007, 12:36   

bear007 napisał/a:
mialem takie objawy gdy moje wolne obroty nadawaly sie do ustawienia a po zabiegu jak reka odjął>>>ustawiaj wg strony Krzyżaka...


Procedura ze str Krzyzaka się tutaj nie nada - to jest 1,3 na gaźniku.

Było trochę o gaźnikach i ssaniu w tych autach pisane - poszukaj
 
 
ogi87
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2007, 12:43   

Hubeeert sorry nowy jestem na przyszłosc zapamietam. A ile taki czujnik moze kosztowac?
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2007, 12:45   

ogi87 napisał/a:
Hubeeert sorry nowy jestem na przyszłosc zapamietam.
regulamin :idea:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2007, 13:30   

ogi87 napisał/a:
Hubeeert sorry nowy jestem na przyszłosc zapamietam. A ile taki czujnik moze kosztowac?


Nie ma sprawy :)
Wlasnie dlatego, ze jestes nowy zwrocilem Ci uwage a nie wlepilem ostrzezenie. Mamy tu zasade, ze "nowy uzytkownik" jest pod ochrona do 30 postow ;-) - bledy ludzka rzecz a forum ma byc przyjazne uzytkownikowi.

I cos jeszcze - jezeli chodzi o gaznik i gasniecie na zimno - prawdopodobnie jest to kwestia czyszczenia gaznika (wewnatrz i z zewnatrz) z brudu ktory nazbieral sie przez lata. Moze to byc tez kwestia trefnego paliwa, ktore zatankowales.
Zanim zaczniesz go rozbierac sprobuj zatankowac gdzies dobrego paliwa i wlac do niego jakis srodek do czyszczenia uklady paliwowego. Nie zaszkodzi a moze pomoc. Jak pomoze - znaczy ze bylo zasyfione. Jak nie - czyszczenie i regulacja.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 03-01-2007, 13:43   

bear007 napisał/a:
ustawiaj wg strony Krzyżaka...


mam dokladnie taki sam model colta :wink: , ustaw komputer i bedzie git , napewno 8) , sam tak robilem i dziala 8)
 
 
ogi87
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2007, 10:14   

WITAM a wczoraj wieczorem zauważyłem cos nowego gdy odpaliłem smochodzik no i jak zwykle troche zaczał sie dławic wyłączyłem dmuchawe i radio i samochód zgasł?!
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2007, 10:25   

jak ustawiasz obroty wszelkie urzadzenia elektryczne maja byc wylaczone i koła na wprost jesli masz wspomaganie :!: :!:
nie przeczytales strony Krzyżaka :!:

musisz powtorzyc manewr :mrgreen:
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-01-2007, 10:40   

szpala85 napisał/a:
mam dokladnie taki sam model colta , ustaw komputer i bedzie git , napewno , sam tak robilem i dziala


To może napisz koledze jak się ustawia. I chyba nie komputer, bo go się nie da regulować, a gaźnik.


bear007 napisał/a:
jak ustawiasz obroty wszelkie urzadzenia elektryczne maja byc wylaczone i koła na wprost jesli masz wspomaganie
nie przeczytales strony Krzyżaka
musisz powtorzyc manewr


bear007, Ty przeczytałeś posty w tym temace?? :roll:
Po pierwsze to nie wtrysk a gaźnik, a na stronie Krzyzaka nie znalazłem procedury regulującej gaźnik. Po drugie ogi87 wogóle nic nie regulował więc nie wiadomo co ma powtarzać. Doszły mu tylko nowe objawy.
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 04-01-2007, 12:17   

josie, ale to jest taki sam model colta jak moj czyli gaznik sterowany podcisnieniami + komputer ktory steruje silnikiem krokowym i innymi bajerami :wink:

musisz odlaczyc kleme od akumulatora i odczekac chwilke az sie zrestartuje ,potem podlaczasz i :
1. wylaczasz wszystkie odbiorniki w aucie ..... WSZYSTKIE
2. odpalasz z kluczyka ..... NIE WCISKAJAC GAZU !!!! (pewnie tak robisz bo tez tak robilem ja byl zimny 8) )
3. zostawiasz go tak na 10 - 20 min (wchodzi na 1500 obr. potem spada na 800 obr, potem znow na 3000 obr. i spada na 900 obr . )
4. i jak juz widzisz ze sa ciagle te same obroty czyli 800-900 to znaczy ze jest git :mrgreen: i mozesz chulac

ps . w miedzy czasie powinien sie wlaczyc kilka razy wentylator od chlodnicy :wink:

mi takie cos zadzialalo i pomoglo jezeli cos popapralem to przepraszam 8)
jezeli to nie pomoze to ja juz nie wiem co za diabel siedzi w tym colcie :evil:
 
 
gabi
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 19:56   

ogi87,
napisz czy autko ci chodzi ja mam ten sam proble, dodatkowo jest muł. Jeżeli tak jaka była przyczyna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.