[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Problem z odpaleniem po swapie skrzyni
paweeeel234 - 24-02-2013, 23:09 Temat postu: [EA5A/W 2.5] Problem z odpaleniem po swapie skrzyni Witam
Przełożyłem skrzynie z automata (tiptronic) na manual przed liftem komplet,czyli pedała ,hydraulikę sprzęgła,linki z lewarkiem zmiany biegów. Nie wymieniłem rozrusznika choc go mam,ale nie widzę potrzeby zmiany i licznika.zrobiłem zwore na kostce tak,aby był na P i nic. rozrusznik nie kręci. Czy może mi pomóc ktoś kto zgryzł ten temat, co jeszcze zmienić,przeprogramować kompa itp,itd.??ZA WSZELKĄ POMOC STOKROTNE DZIĘKI
POZDRO
Owczar - 25-02-2013, 00:37
Na pewno zwarłeś dobre piny? Z którego roku masz auto?
[ Dodano: 25-02-2013, 00:42 ]
Zwarłeś do +12V czy do masy?
Po drugim lifcie musisz zewrzeć pin 67 do masy, a przed liftem 91 do masy.
paweeeel234 - 26-02-2013, 11:04
ja zwierałem metodą prób i błędów w kostce która idzie z instalacji do skrzyni tę przy wybieraku automata. gdzie mam złączyć pin 67,w której kostce,bo u mnie nie ma numeracji??
[ Dodano: 26-02-2013, 11:05 ]
mój Gal jest z roku 2000,czyli po lifcie ,4 sondy lambda...
Owczar - 26-02-2013, 11:16
Ściągnij service manual z dziąłu download.
Potem SUPPLEMENT>FUEL i tam znajdziesz rozpiskę pinów w komputerze silnika. Tam trzeba znaleźć pin 67 i zewrzeć go do masy.
komarsnk - 26-02-2013, 11:41
paweeeel234, a ECU też przełożyłes?
paweeeel234 - 26-02-2013, 18:37
ECU nie przekładałem,trzeba koniecznie ,nie da rady przeprogramować??
Owczar - 26-02-2013, 18:44
Zrób mostek tak jak napisałem. Pozwoli Ci to odpalić auto. Jeśli chodzi o zachowanie ECU to ciężko powiedzieć co się będzie działo jeśli nie będzie dostawało informacji do zmiany biegu... PO odpaleniu się okaże.
paweeeel234 - 26-02-2013, 20:39
w komputerze silnika,czyli w tym który mieści się w środkowej grodzi deski rozdzielczej na dole,pytam ,bo juz zgłupiałem,,,nie mogę nigdzie znaleźć tego schematu z legendą pinów...
Owczar - 26-02-2013, 20:41
Tak w tym komputerze. Ściągnąłeś service manual?
paweeeel234 - 26-02-2013, 20:44
znalazłem idę do garazu
[ Dodano: 26-02-2013, 22:24 ]
zwarłem do masy czyli do budy pin 67 gal nie pali zgasły zegary na zapłonie wywaliło główny bezpiecznik od imo.....co dalej??
Owczar - 27-02-2013, 23:20
Dobrze policzyłeś piny?
Musiałeś zewrzeć zły pin...
Owczar - 27-02-2013, 23:32
Zrób inaczej.
Pod maską powinna zostać kostka, która była podłączona do skrzyni automatycznej.
Wygląda jak na schemacie poniżej. Byłą podłączona do przełącznika skrzyni biegów.
Zewrzyj w niej pin 10 i 9 - kable czarno żółty i czarno czerwony.
Zaizoluj kostkę by nie zewrzeć do masy.
Bezpiecznik wymieniłeś?
paweeeel234 - 27-02-2013, 23:41
bezpiecznik wymieniłem,zegary świecą,jutro napisze,czy działa,bo juz mi się nie chce do garażu chodzić
[ Dodano: 28-02-2013, 14:45 ]
porażka,nic nie działa.prowadzę na warsztat
[ Dodano: 09-03-2013, 20:37 ]
elektronik połączył pin z komputera automata do jakiejś kostki za radiem,czyli niestety to nie był pin 67 z ECU...tak bywa nie każdy wie wszystko...POZDRAWIAM
|
|
|