To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E55A 2.0] Zgasł mi silnik w czasie jazdy;/

Karambol - 01-03-2013, 19:34
Temat postu: [E55A 2.0] Zgasł mi silnik w czasie jazdy;/
Cześć!

Dzisiaj spotkało mnie coś bardzo niemiłego, podczas jazdy, kiedy akurat wyprzedzałem jakieś auto, zgasł mi silnik i już nie udało mi się go uruchomić, pozostało tylko holowanie.
Auto pracowało w tym czasie na gazie a nie chciało odpalić ani na benzynie ani na gazie, wiec stawiam, że to jakiś elektryczny problem. Zaskakujący jest sam fakt, że to się stało w czasie jazdy..co obstawiacie??

milo - 01-03-2013, 19:53

Najpierw sprawdz rozrząd czy pasek czasem się nie zerwał
gronostaj - 01-03-2013, 20:06

a do cilinderków dochodzi papu..
Karambol - 01-03-2013, 20:24

milo napisał/a:
Najpierw sprawdz rozrząd czy pasek czasem się nie zerwał


To by dopiero był zonk. Ale czas na wymianę paska mija dopiero za 9tys km, oby nie to.

[ Dodano: 01-03-2013, 20:29 ]
gronostaj napisał/a:
a do cilinderków dochodzi papu..


Objaw jest własnie jak by nie dochodziło, ale czy STAG jest zależny od pompy paliwa, która np ulega awarii a to powoduje unieruchomienia silnika także na gazie (jechałem na gazie kiedy zgasł)? a jeśli tak to dlaczego ma opcje awaryjnego uruchomienia tylko na gazie, która jak podaje instrukcja przydaje się np w czasie kiedy np padnie pompa paliwa?

slavo_p - 01-03-2013, 21:26

to jak ani na lpg ani na pb nie odpala to moze iskry niema ? ;>
Karambol - 02-03-2013, 10:19

slavo_p napisał/a:
to jak ani na lpg ani na pb nie odpala to moze iskry niema ? ;>


Własnie to jest pierwsza rzecz, która dzisiaj sprawdzą. Własnie odholowałem go do warsztatu. Pierwszy raz miałem taką nieprzyjemną akcje w całej mojej karierze kierowcy kat B

[ Dodano: 02-03-2013, 12:30 ]
Jest przyczyna, padł Moduł Zapłonowy J862 (skąd to wziąć;/) do Aparatu Zapłonowego T6T58271.

Soner - 03-03-2013, 04:42

Karambol napisał/a:
Moduł Zapłonowy J862 (skąd to wziąć;/) do Aparatu Zapłonowego T6T58271
możesz próbować używanego, zawsze jest ryzyko przy urządzenia elekrycznych i elektronicznych: http://archiwumallegro.pl...1054109910.html , albo zbudować sobie moduł zastępczy power transistora: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=7179 oraz http://forum.mitsumaniaki...=536100#536100. Odezwij się od autora ostaniego tematu (Areksz) to możliwe, ze ma jeszcze do sprzedania moduł z E54, który można zaadoptować do twojego E55.
Karambol - 03-03-2013, 14:47

Soner napisał/a:
Karambol napisał/a:
Moduł Zapłonowy J862 (skąd to wziąć;/) do Aparatu Zapłonowego T6T58271
możesz próbować używanego, zawsze jest ryzyko przy urządzenia elekrycznych i elektronicznych: http://archiwumallegro.pl...1054109910.html , albo zbudować sobie moduł zastępczy power transistora: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=7179 oraz http://forum.mitsumaniaki...=536100#536100. Odezwij się od autora ostaniego tematu (Areksz) to możliwe, ze ma jeszcze do sprzedania moduł z E54, który można zaadoptować do twojego E55.


Dzięki za info!! już zacząłem działać.

djarchel - 03-03-2013, 21:13

miałem podobny problem podczas jazdy zgasł silnik i już nieodpalil po diagnozie okazało się ze walnęły kondensatory w kompie .kupiłem nowy za 100 zl i problem znikł
Karambol - 04-03-2013, 17:01

djarchel napisał/a:
miałem podobny problem podczas jazdy zgasł silnik i już nieodpalil po diagnozie okazało się ze walnęły kondensatory w kompie .kupiłem nowy za 100 zl i problem znikł


W moim przypadku diagnoza to padnięty moduł (na razie). Jak dostane nowy to się okaże czy była trafna...oby!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group