Chcę kupić Lancera! - CZY WARTO KUPIĆ TO DEMO 1.8?
patrycjuszek - 07-04-2013, 08:03 Temat postu: CZY WARTO KUPIĆ TO DEMO 1.8? Witam, prośba jak w temacie przebieg 1600km:
http://www.mitsubishi-sobczyk.pl/oferta/56373
http://otomoto.pl/mitsubi...-C27472646.html
I drugie pytanie po czym poznać, że do Lancera 1.8 można założyć LPG?
RalfPi - 07-04-2013, 08:48
Hej,
a wątek o LPG czytałeś ?
Ale tak na szybko - to:
1) myślę, że jest to w VIN'ie
2) "Oznaczenie" wewnętrzne samochodu powinno być M.L. 1.8 140KM LPG.
3) Do każdego Lancera można spokojnie wrzucać gaz - o czym jest w wątku Lancer, a LPG
4) Ja bym tej fury nie brał - jest to samochód 3 letni, z utratą wartości jakieś 8'000zł - jeżeli zejdą do 52'000zł, to myślę, że wtedy warto się zastanowić.
Pamiętaj o tym, że samochód nie jeżdżony też się eksploatuje.
Pozdrowienia!
[ Dodano: 07-04-2013, 08:52 ]
http://otomoto.pl/mitsubi...-C24951625.html
A tu masz wersję demo już z instalacją LPG, a samochód jest rok młodszy
patrycjuszek - 07-04-2013, 09:04
Jeszcze jeden kandydat:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C26963683.html
RalfPi - 07-04-2013, 09:14
Ale ten to zupełnie inna "para kapci"..
1) podpis pomylony (zwykły automat 2.0 a nie żaden evolution!).
2) Dość tani
3) Z pewnością mniej pewny jak te z ASO...
4) Fajny silnik, ale w automacie trochę spali..
patrycjuszek - 07-04-2013, 09:26
Opis zły to wiem, ale 2.0 kusi. A cena czemu niska? Licznik cofany?
Zresztą poproszę o VIN to go sprawdzę w ASO.
RalfPi - 07-04-2013, 09:32
patrycjuszek napisał/a: | A cena czemu niska? Licznik cofany? |
Może i tak.. albo bity - wątpię, żeby ktoś go chciał tak szybko i w sumie dość tanio (IMO) sprzedać - ja gdybym dbał, to takie auto bym sprzedawał za.. 35kzł?
robertdg - 07-04-2013, 09:39
2.0 było głównie oferowane w Rosji jako Ralliart (4WD), Invite(2WD/4WD), Intense(2WD/4WD) ze skrzyniami 6MT, 5FM/T(nie dotyczy Ralliart), S-CVT(nie dotyczy Ralliart), w pozostałej części EU tylko jako Ralliart z napędem na 4 kółka, skrzynią 6MT, zarówno LHD jak i RHD
Mi to wygląda na amerykańskiego Lancera GTS - mogę się jednak mylić, VIN wyjaśni wszystko
EDIT:
Prędkościomierz w podwójnej skali mile/kilometry - można domniemać kraj przeznaczenia
i9i - 07-04-2013, 09:44
patrycjuszek napisał/a: | Opis zły to wiem, ale 2.0 kusi. A cena czemu niska? Licznik cofany?
Zresztą poproszę o VIN to go sprawdzę w ASO. |
Przeszukując ofertę sprzedawcy, wywnioskować można, że to auto poleasingowe, co wiąe siepewnie z nadmierną eksploatacją i po zdjęciach wnętrza można dodać, że z lekkim zaniedbaniem jak to auto firmowe. Natomiast na składową ceny ma też zapewne wpływ wcześniejszego leasingu, który został zapewne w lwiej części spłacony (albo nawet cały) i ono już zapewne zarobiło na siebie.
Trik - 09-04-2013, 20:40
RalfPi napisał/a: | Fajny silnik, ale w automacie trochę spali.. |
Wg kolegi który ma auto z tym silnikiem 2,0 pali bardzo podobnie do 1,8 z CVT.
Cena niska bo auto z USA, taniej kupione jeśli było kupowane jako nowe lub sprowadzane jako nowe. Druga sprawa ESP. Nie pamiętam czy w tym roczniku 2008, w USA ESP było w ogóle oferowane. Obstawiam że nie. Po VIN auta z USA w naszych ASO raczej nie sprawdzisz, chyba że tylko historią serwisowania, o ile był w ASO serwisowany.
[ Dodano: 09-04-2013, 20:53 ]
robertdg, Należy podkreślić, że RA jest na turbinie i ma 240KM, ten z oferty ma ledwie 150KM czyli wolnossak. I jeszcze jedno, skrzynie 6MT są zarezerwowane dla dyszli. W benzynie tylko 5MT lub 6 TC-SST lub CVT
RalfPi - 09-04-2013, 21:13
Trik napisał/a: | RalfPi napisał/a: | Fajny silnik, ale w automacie trochę spali.. |
Wg kolegi który ma auto z tym silnikiem 2,0 pali bardzo podobnie do 1,8 z CVT.
|
Spotkałem kiedyś gościa na stacji co mówił, że mu pali w 1.8 CVT (właśnie) 10 albo 12 l (już nie pamiętam - pamiętam tylko, że poleciłem mu gaz ).
|
|
|