Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
CZY WARTO KUPIĆ TO DEMO 1.8?
Autor Wiadomość
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 07-04-2013, 08:03   CZY WARTO KUPIĆ TO DEMO 1.8?

Witam, prośba jak w temacie przebieg 1600km:

http://www.mitsubishi-sobczyk.pl/oferta/56373


http://otomoto.pl/mitsubi...-C27472646.html


I drugie pytanie po czym poznać, że do Lancera 1.8 można założyć LPG?
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-04-2013, 08:48   

Hej,
a wątek o LPG czytałeś ;) ?
Ale tak na szybko - to:
1) myślę, że jest to w VIN'ie
2) "Oznaczenie" wewnętrzne samochodu powinno być M.L. 1.8 140KM LPG.
3) Do każdego Lancera można spokojnie wrzucać gaz - o czym jest w wątku Lancer, a LPG
4) Ja bym tej fury nie brał - jest to samochód 3 letni, z utratą wartości jakieś 8'000zł - jeżeli zejdą do 52'000zł, to myślę, że wtedy warto się zastanowić.
Pamiętaj o tym, że samochód nie jeżdżony też się eksploatuje.

Pozdrowienia!

[ Dodano: 07-04-2013, 08:52 ]
http://otomoto.pl/mitsubi...-C24951625.html
A tu masz wersję demo już z instalacją LPG, a samochód jest rok młodszy ;)
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 07-04-2013, 09:04   

Jeszcze jeden kandydat:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C26963683.html
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-04-2013, 09:14   

patrycjuszek napisał/a:
Jeszcze jeden kandydat:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C26963683.html

Ale ten to zupełnie inna "para kapci"..
1) podpis pomylony (zwykły automat 2.0 a nie żaden evolution!).
2) Dość tani
3) Z pewnością mniej pewny jak te z ASO...
4) Fajny silnik, ale w automacie trochę spali..
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 07-04-2013, 09:26   

Opis zły to wiem, ale 2.0 kusi. A cena czemu niska? Licznik cofany?
Zresztą poproszę o VIN to go sprawdzę w ASO.
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-04-2013, 09:32   

patrycjuszek napisał/a:
A cena czemu niska? Licznik cofany?

Może i tak.. albo bity - wątpię, żeby ktoś go chciał tak szybko i w sumie dość tanio (IMO) sprzedać - ja gdybym dbał, to takie auto bym sprzedawał za.. 35kzł?
_________________
- Lancer 1.8 SB (2010) 143PS LPG, Giulietta 1.4 (2012) 120PS LPG, BMW 528i (2016) 245PS
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-04-2013, 09:39   

2.0 było głównie oferowane w Rosji jako Ralliart (4WD), Invite(2WD/4WD), Intense(2WD/4WD) ze skrzyniami 6MT, 5FM/T(nie dotyczy Ralliart), S-CVT(nie dotyczy Ralliart), w pozostałej części EU tylko jako Ralliart z napędem na 4 kółka, skrzynią 6MT, zarówno LHD jak i RHD

Mi to wygląda na amerykańskiego Lancera GTS - mogę się jednak mylić, VIN wyjaśni wszystko ;-)

EDIT:

Prędkościomierz w podwójnej skali mile/kilometry - można domniemać kraj przeznaczenia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
Ostatnio zmieniony przez robertdg 07-04-2013, 09:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 07-04-2013, 09:44   

patrycjuszek napisał/a:
Opis zły to wiem, ale 2.0 kusi. A cena czemu niska? Licznik cofany?
Zresztą poproszę o VIN to go sprawdzę w ASO.

Przeszukując ofertę sprzedawcy, wywnioskować można, że to auto poleasingowe, co wiąe siepewnie z nadmierną eksploatacją i po zdjęciach wnętrza można dodać, że z lekkim zaniedbaniem jak to auto firmowe. Natomiast na składową ceny ma też zapewne wpływ wcześniejszego leasingu, który został zapewne w lwiej części spłacony (albo nawet cały) i ono już zapewne zarobiło na siebie.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 09-04-2013, 20:40   

RalfPi napisał/a:
Fajny silnik, ale w automacie trochę spali..

Wg kolegi który ma auto z tym silnikiem 2,0 pali bardzo podobnie do 1,8 z CVT.
Cena niska bo auto z USA, taniej kupione jeśli było kupowane jako nowe lub sprowadzane jako nowe. Druga sprawa ESP. Nie pamiętam czy w tym roczniku 2008, w USA ESP było w ogóle oferowane. Obstawiam że nie. Po VIN auta z USA w naszych ASO raczej nie sprawdzisz, chyba że tylko historią serwisowania, o ile był w ASO serwisowany.

[ Dodano: 09-04-2013, 20:53 ]
robertdg, Należy podkreślić, że RA jest na turbinie i ma 240KM, ten z oferty ma ledwie 150KM czyli wolnossak. I jeszcze jedno, skrzynie 6MT są zarezerwowane dla dyszli. W benzynie tylko 5MT lub 6 TC-SST lub CVT
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 09-04-2013, 21:13   

Trik napisał/a:
RalfPi napisał/a:
Fajny silnik, ale w automacie trochę spali..

Wg kolegi który ma auto z tym silnikiem 2,0 pali bardzo podobnie do 1,8 z CVT.

Spotkałem kiedyś gościa na stacji co mówił, że mu pali w 1.8 CVT (właśnie) 10 albo 12 l (już nie pamiętam - pamiętam tylko, że poleciłem mu gaz :P ).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.