To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - Różnice w tylnym zawieszeniu 2,5V6-VR4

piotrkor1 - 07-04-2013, 11:57
Temat postu: Różnice w tylnym zawieszeniu 2,5V6-VR4
Przymierzam się do wymiany wahaczy tylnych prostych ze sworzniem w moim VR-4.
Na początku myślałem,że są takie same ale różnica prawdopodobnie jest jest w tulei a właściwie w zakresie jej pracy.W moim aucie ten wahacz chodzi dość luźno w przód i tył.
Nie wiem czy powinno tak być?W drugim aucie te elementy stoją sztywno i nie można ich
ruszyć.Teraz już sam nie wiem jaki zakres ruchów mają te w VR-4.
Inne wahacze też mają inne tuleje np:tylny prosty do którego przykręcony jest łącznik stabilizatora.
Porównanie:
tylny ze sworzniem
V6-MR162571
VR-4 MR325255
Tylny prosty
V6-MR223570
VR-4 MR244132
Tylny(podkowa)
V6-MR297537
VR-4 MR297537
Tylny z tą większą tuleją
V6-MR272760
VR-4 MB914381
Czy ktoś może to dokładnie wytłumaczyć?Może są też różnice w TYPE "S",a TYPE "V"?

danino88 - 07-04-2013, 15:40

ja wiem że wahacz tylny prosty jest inny, reszta pasuje z vki, przetestowane na moim przykładzie :)
piotrkor1 - 07-04-2013, 15:51

danino88 napisał/a:
ja wiem że wahacz tylny prosty jest inny, reszta pasuje z vki, przetestowane na moim przykładzie :)

To dlaczego niektóre wahacze mają inne oryginalne numery?

swinks_UK - 07-04-2013, 19:17
Temat postu: Re: Różnice w tylnym zawieszeniu 2,5V6-VR4
piotrkor1 napisał/a:
.W moim aucie ten wahacz chodzi dość luźno w przód i tył.
Nie wiem czy powinno tak być?W drugim aucie te elementy stoją sztywno i nie można ich
ruszyć.Teraz już sam nie wiem jaki zakres ruchów mają te w VR-4.
Inne wahacze też mają inne tuleje np:tylny prosty do którego przykręcony jest łącznik stabilizatora

Ten luźny ma taki być :wink:
Masz AWD, dlatego ten wahacz jest skrętny.

Drugi wahacz o którym piszesz ma dłuższą tuleję, ze względu na róznice w sankach z n/a.

piotrkor1 - 07-04-2013, 19:29
Temat postu: Re: Różnice w tylnym zawieszeniu 2,5V6-VR4
Ten luźny ma taki być :wink:
Masz AWD, dlatego ten wahacz jest skrętny.

Drugi wahacz o którym piszesz ma dłuższą tuleję, ze względu na róznice w sankach z n/a.[/quote]

Czyli ten dość wyraźny luz jest normalny, a ja się martwiłem,że mam je do wymiany.
Pozostałe są takie same jak V6 oprócz tych co o nich mowa?[/quote]

Znalazłem w internecie film,który pokazuje zakres ruchów tej tulei:
http://s198.photobucket.c...H01076.mp4.html

danino88 - 07-04-2013, 21:35

powiem tak, u mnie w Julce jeden wahacz (ten z dużym luzem), reszta jest oryginalna od vki, zbieżność ustawiona i auto idzie prosto jak należy, więc nie wiem dlaczego mają inne numery :)
swinks_UK - 07-04-2013, 23:14

danino88 napisał/a:
powiem tak, u mnie w Julce jeden wahacz (ten z dużym luzem), reszta jest oryginalna od vki, zbieżność ustawiona i auto idzie prosto jak należy, więc nie wiem dlaczego mają inne numery :)

powiem tak, głupoty piszesz, następujące wahacze są inne:
http://www.camskill.co.uk...R4_EC5A_EC5W_TT


http://www.camskill.co.uk...m_VR4_EC5A_EC5W

piotrkor1 - 14-05-2016, 19:20

Wrzucam aktualne ceny zawieszenia tylnego do VR-4.Jeżeli ktoś wie gdzie taniej to kupić to
proszę o info.
MR297537 660zł oryginał

MR325256 380 zł oryginał

MR244132 950zł oryginał

MB914381 380zł oryginał

4056A019 300zł oryginał



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group